Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik sluit me bij *luna* aan. En wat heb je er aan als jij je verrot voelt? Schiet je niet echt iets mee op. En als je je verrot voelt, dan wordt school ook veel moeilijker, haal je het misschien ook niet. Kun je denk ik beter een jaar ertussen uit gaan en het dan weer proberen. En wat is er nou belangrijker, jij of school? (En wat heb je aan school als jij depressief bent en alles wat daar nog meer bij komt?)
|
![]() |
||
Citaat:
Opname is vast beter voor je, maar wie ben ik om daar wat over te zeggen? Iemand die bezig is met dr vijfde opname en nog steeds geen school in de ogen durft te kijkken. Het is een lastige keus en ik hoop dat je het goed af gaat. Liefs Eendje
||
Citaat:
Echt ![]()
|
ey
een intake gesprek, is volgens mij voor hun om jou te leren kennen, maar ook andersom, om voor jou erachter te komen wat je kunt verwachten. je bent na zo'n intake volgens mij nog nix verplicht. sterkte en succes met het nemen van de beslissing! ![]()
|
![]() |
dat je een intake gesprek heb betekend niet automatisch dat je word opgenomen, maar als je door het riagg ben gestuurd is er natuurlijk kans van wel
kijk eens wat het beste voor je is, je kan het misschien wel helemaal niet leuk vinden maar als het helpt wat zou je dan doen langer blijven zitten met je problemen en maar blijven piekeren of ff weg gaan van alles en alles op een rijtje zetten en aan alles werken en daarna helemaal fris terug komen en echt goed aan je school beginnen een echt nieuwe start maken omdat je dan de meeste problemen wel opgelost zal helpen okeej ik stel het nou heel simpel maar wat vindt je het belangrijkte???
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Nieuwe opnames, thrash/death metal -(HeD)- | 29 | 11-05-2004 17:28 | |
Psychologie |
(gesloten) opname Dhyana | 5 | 14-02-2004 12:42 | |
Psychologie |
opname metallica | 10 | 04-02-2004 16:11 | |
Psychologie |
Ouders van een vriendin willen betalingen voor opname stopzetten :S ? Droomvlucht | 27 | 09-12-2003 15:46 | |
Muziek |
!!Silverchair paradiso opname!! machina82 | 32 | 06-08-2003 23:23 | |
Muziek |
Jongen koopt voor één euro unieke opnames Queen Verwijderd | 35 | 15-02-2003 16:02 |