Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik pas op op twee kinderen van 6 en 8: ik krijg dan tot twaalf uur 3.80 per uur en na twaalven meer maar ik weet niet precies hoeveel. Het wordt bijna altijd naar boven afgerond. Ik ben hier zeer tevreden over.
Ik pas ook op op twee andere kinderen, van 1 en 4: daar krijg ik iets van 10 euro voor een avond en dat is dan meestal van half 8 tot een uur of 11. Dit doe ik dan meestal met de babyfoon. Ik pas op bij de buren dus ik zit gewoon thuis met de babyfoon naast me.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik krijg standaard 2,5 euro per uur, maakt niet uit voor hoeveel kinderen. Meestal krijg ik dan wel meer, zeker bij mn tante (dat mens is echt gestoord, geeft me echt veels te veel geld. maarja, klagen helpt niet). Laatst bijvoorbeeld moest ik van 3 tot 5 oppassen, zegt die vent zo: "wat krijg je van me? 5 euro he?" geeft ie me 7...
![]()
|
vraag anders eerst wat die mensen je willen geven. Is het boven de 2,50 dan doen (op deze manier krijg je vaak hoger), is het eronder meer vragen.
|
![]() |
|
Ik vraag/krijg nooit zoveel. Meestal rond de 2 euro per uur en dan naar boven afgerond oid.
Maar ik pas ook maar heel weinig op, alleen als ze echt niemand meer kunnen vinden. Het gaat me meer om het gebaar dan om het geld en ik krijg ook drinken en eten van hen, wat zij dus betalen voor een avond. Van familie weiger ik het geld altijd.
Laatst gewijzigd op 02-01-2004 om 20:50. |
![]() |
|
ik krijg 3 euro per uur bij een gezin met 3 kinderen. (meisje van 3, jongetjes van 6 en 9)
dit vind ik redelijk, omdat de kinderen makkelijk zijn en vaak om half8 al slapen. en bij een ander krijg ik 2,5 euro voor 1 meisje van 8 ofzo. vind ik ook wel redelijk, al heb ik aan haar altijd veel meer werk dan aan die 3 kinderen uit het andere gezin. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Heey heeyzz....
ik pas ook altijd savonds op (op 1 jongentje ![]() ![]() ![]()
|
Als ik oppas, op een jongetje van tien, dan geven de ouders na afloop meestal gewoon een bedrag, en rekenen niet echt per uur uit, soms is het meer dan anders, vorige keer was het zestien euro, van zeven tot twaalf, dus 3,20 per uur.
|
ik pastte vroeger (1 jaar geleden) op twee kindertjes (hij zes, zij acht). er stond altijd lekker veel in de kast; (chips, cola, biertje, zoutjes), ik kon lekker beetje tv kijken met colaatje d'rbij (of biertje zodra kindjes op bed lagen - pa en ma kwamen meestal pas om twee of drie uur 's nachts nog 's thuis, en die vonden het best als ik daar wat dronk, maar niet waar de kindertjes bij waren) en de kindertjes gingen om half negen naar bed (maar ik stuurde ze pas om negen uur naar bed : ik meteen helemaal populair natuurlijk).
hiervoor kreeg ik 22,50 per avond (eurootjes dat is) ![]() ![]() het waren btw wel rotkindertjes, maar na vier keer oppassen werden ze steeds rustiger. ik pastte daar 2x per maand op, maar in de vakanties meer. Ik heb daar ook wel eens met een vriend van me opgepast (dat wisten ze ook), dan kregen we 30 euro (en dat dan dus delen). maar ik denk dat iets van 4,50 per uur redelijk is, of zo...
|
Dan doe ik het nog niet zo gek!
Ik pas op op een jongetje van 16 maanden en een meisje van 4 en krijg €.5,- per uur. Ik werk 2 dagen van 8.00 tot 18.00 = 10 uur = €50,- per dag en dus €.,- voor de 2 dagen die ik werk ![]() Over 6 weken komt er een baby bij en gaat mijn tarief uiteraard omhoog! Tja, vroeger paste ik op voor Fl.25,- per avond, dat vond ik best veel geld en denk ik ook heel normaal omdat je niet meer doet dan een beetje Tv kijken/computeren. Nu doe ik alles, de jongste naar bed brengen, meerdere malen verschonen, meisje uit school halen, eten maken, spelen, evt. een boodschap en in bad. Bovendien zitten er eigenlijk ook reiskosten bij.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Hoeveel geld voor oppassen? xMaudyGino | 3 | 06-07-2012 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan Een Tweeling | 20 | 21-07-2004 22:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan. Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:43 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
enquete mallorcagirl | 5 | 19-11-2002 19:39 |