Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2003, 16:07
Mariekuh
Mariekuh is offline
ik heb een probleem ik heb al heel lang een relatie dat gaat ook super. de sex ook. maar ik kan niet klaarkomen. ik ben niet gespannen het doet niet zeer er ben op het klaarkomen ook nniet geficeerd ofzo. maar ik vnid het gewoon heel vervelend! ook niet als ik als ik zelf aan de gang ga! wie weet er een tip ofzo!
Oud 12-10-2003, 16:18
Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Er zijn erg veel meisjes die niet klaarkomen... Niks aan te doen lijkt me zo
Oud 12-10-2003, 16:24
poesiefox
poesiefox is offline
Wat nou niks aan te doen! Je gaat toch niet accepteren dat je frigide bent?

Niet iedereen komt even makkelijk klaar, maar je kunt het leren. Je lichaam, maar ook je geest moeten het leren. Niet alle soorten en manieren van stimulatie werken voor iedereen even goed. Er zijn zoveel manieren om klaar te komen, je moet maar net de methode vinden die voor jou werkt.

Als je niks voelt van methode A, dan wordt het tijd voor plan B. Of C, of D.
Oud 12-10-2003, 16:49
la femme fatale
la femme fatale is offline
Ik heb dat probleem ook en ik heb vrijwel alles geprobeerd wat er te proberen valt. In mijn geval kun je misschien toch wel het beste spreken van 'niets aan te doen'. Ik weet natuurlijk niet hoeveel mogelijkheden of 'plannen' er voor jou nog openstaan, maar probeer ze allemaal. Wie weet ís er inderdaad wel een manier waardoor jij klaarkomt. Mocht dat niet zo zijn, zoals bij mij, kan ik je alleen de tip geven dat je je er niet druk over moet maken. Ik heb al een aantal jaar een heel fijne relatie met fijne seks. Ik geniet enorm van seks, ik geniet er ook van als hij me vingert of beft. Het is een heerlijk gevoel en dat ik niet klaarkom, neem ik op de koop toe. Kijk, wat je nooit hebt meegemaakt, kun je ook niet missen en dat geldt voor mij.
Oud 12-10-2003, 17:02
lotte_jayden
lotte_jayden is offline
vele meisjes komen niet klaar als alleen de penis in de vagina zit.. misschien moet hij meer je clitorus strelen wie weet helpt dat.. want dat is vaak het deel wat gevoelig is..
andere standjes ipv de missionaris helpt ook..

succes! probeer gewoon wat uit..

liefs lotte
Oud 12-10-2003, 17:05
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
omdat je roze typt.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 17:56
*marinn*
*marinn* is offline
Ik heb het ook... ik kom ook niet klaar bij m'n vriend.
Als ik het zelf doe is er geen enkel probleem, maar als m'n vriend het doet, lukt het niet!

Het is ook fijn om zo gewoon sex te hebben. Maar ik zou ook graag eens willen klaar komen. Niet dat ik zo niet geniet, maar zou het graag eens willen!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 18:22
poesiefox
poesiefox is offline
En als je het bij jezelf doet terwij je met hem sex hebt? Dan wen jij vast aan iemand erbij als je klaarkomt, aan een toeschouwer.

Hij moet het ook leren, jij moet ook aanwijzingen geven, soms even meehelpen.

Het lukt op een dag heus wel.
Oud 12-10-2003, 18:55
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Je vriend is gewoon een kluns.
Oud 12-10-2003, 19:03
Verwijderd
Masturbeer je, en zo ja, lukt het dan wel? Als je vriend je vingert of beft, kom je dan klaar? Of echt helemaal nooit?

Het is voor een meisje niet altijd even makkelijk om klaar te komen. Ongeveer de helft tot driekwart van alle meisjes/vrouwen komt hoe dan ook niet klaar van 'alleen gewone vaginale seks', maar het lukt dan wel als je bijvoorbeeld dat ene bijzondere standje gebruikt, of als je extra lang doorgaat, of als ondertussen de clitoris ook gestimuleerd wordt (door jezelf of door je vriend of door een vibrator of door iemand anders, wat jij wil).
Als het jou zelf wel lukt, maar jouw vriend niet, dan kan dat komen doordat je je onbewust nog niet vertrouwd genoeg bij hem voelt om klaar te komen waar hij bij is, of dat hij gewoon nog niet goed genoeg in bed is. In het eerste geval zou het vanzelf goed moeten komen; probeer het desnoods eens als je wat aangeschoten bent, want als het één keer gelukt is gaat het daarna makkelijker. Als je vriend gewoon nog niet goed genoeg is, dan zul je hem aanwijzingen moeten geven zodat hij beter wordt. Het is helemaal niet erg om geen ster in bed te zijn, als je maar bereid bent om je best te doen beter te worden.
Als het je helemaal nog nooit gelukt is om klaar te komen, dan kun je het beste gewoon zo veel mogelijk uitproberen; ga eens met de douchekop aan de slag of koop een vibrator (hoewel ik niet weet of je officieel wel een sexshop in mag als je onder de 18 bent).

In principe kan iedereen een orgasme bereiken, het kost sommige mensen alleen ontzettend veel moeite en tijd.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 10:01
freakieflower
freakieflower is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 12-10-2003 @ 18:05:
omdat je roze typt.
doh
Oud 15-10-2003, 10:23
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Jezus , als je jezelf al niet klaarkrijgt, dan gaat het een man al helemaal niet lukken
Oud 19-10-2003, 11:40
alanis
alanis is offline
Het heeft bij mij ook lang geduurt voordat ik vaginaal klaarkwam bij mijn vriend...maar clitoraal is nooit zo'n probleem geweest.

Ik het laatst een standje ontdekt waarbij ik vrijwel altijd vaginaal klaarkom:
Ik boven, hij onder. Tijdens het neuken, moet je zo ver mogelijk voorover buigen, zodat je hoofd bij zijn hoofd is. Werkt bij mij altijd!
Succes ermee, en forceer niks, het komt vanzelf een keertje...
Oud 20-10-2003, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Crystal Method schreef op 12-10-2003 @ 18:05:
omdat je roze typt.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 14:29
josdebos
josdebos is offline
join the club!
Ik kom ook niet klaar, niet bij mezelf, niet bij me vriend.. het zal wel.. Ik vind het niet leuk, ik wil ook wel eens dat gevoel hebben! Maja, ik ga eerdaags maar eens een vib kopen, volgens mij gaat het dan wel lukken. Ik heb wel steeds vaker het gevoel dat het gaat komen, en ik duw ook nooit meer zn hand weg, maar die drempel kom ik nog niet over. Ik snap wat je bedoelt, maar ik weet niet echt hoe ik je raad kan geven omdat ik er zelf ook mee zit. Als ik een manier heb gevonden, laat ik het je weten! ;D

succes en sterkte drmee!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 14:32
Verwijderd
ik dacht het eerst ook, maar bij mij kwam het ineens, en nu ben ik t een beetje nog aant ontdekken hoe ik het snelst, best klaarkom.
Maar tot nu toe is de enige manier boven op bij de jongen en dan lekker schuren in een lekker tempo

xx suusjuhhh

Ps: succes drmee!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten