Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-04-2004 om 12:06. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb even een vraagje die niet helemaal over hetzelfde onderwerp gaat, maar genoeg om niet een nieuw topic hoeven te maken.
Ik heb van een maat een aantal van die oude sierra games (police quest, Larry, King's Quest en Space Quest) gekregen. Ik heb Windows XP en ze draaien gewoon. Geen gedoe met compatibiliteit, gewoon klikken en spelen. Hij speelt ze voor zover ik weet wel in DOS af (of een imitatiedos, want voor zover ik weet heb ik DOS er niet los op staan) Het probleem is dat ik eigelijk erg slecht ben in dit soort adventures. Ik speelde ze vroeger altijd al met een walktrough erbij. Tja, om nu voor al die spellen walktroughs uit te printen kost een hoop inkt. Daarom is het handig om het spel in een klein venster te spelen. Ik heb nu al geprobeerd om in de eigenschappen iets aan te passen, maar dat helpt niet. Hij springt gewoon op groot scherm. Weet iemand een manier om dit boxed te spelen? Of moet ik dan gewoon dat Dosbox gebruiken? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[HD] nieuwe met win98 SCREAM! | 17 | 18-02-2004 18:48 | |
Games |
Syndicate + windows xp freaki | 11 | 21-10-2003 13:59 | |
Games |
transport tycoon deluxe op winxp $@nd€r $@l@m@nd€r | 17 | 01-10-2003 02:58 | |
Software & Hardware |
Ghost Recon installeren op WinXP Verwijderd | 13 | 16-01-2003 20:52 | |
Software & Hardware |
Kun je die vervelende Windows toetsen uit zetten? Rhinus | 15 | 10-05-2002 14:44 |