Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In het geval van de Pentium-4 is alleen van belang de grootte van de L2-cache die CPU-Z aangeeft: 256 KB duidt op een ouwe P4, 512 KB op een nieuwe. |
![]() |
||
Citaat:
Maar een Northwood hoef je alleen maar naar te kijken en je klokt hem al zo 500 mhz over. En extreme koeling heeft een P4 zowieso niet snel nodig, aangezien een p4 zichzelf terugthrotteld (langzamer gaat draaien) als hij te heet wordt. (ik kan gewoon forummen zonder cpu koeling, traag weliswaar maar is wel mogelijk) |
![]() |
|
mijn p4 2 ghz northwood .. draait zonder problemen op 2,4 Ghz .. en dat is met een standaard koeler.. je kunt de FrontSideBus omhoog gooien met een progje als CPUFSB (www.podien.de) maar dan moet je wel het een en ander van je moederbord af weten.. en natuurlijk geld hier ook kleine stapjes
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij Willamettes daarentegen is het een ander verhaal. Ik kan mijn 1.5 GHz-Willamette maximaal op 1750 MHz krijgen, maar dan moet het voltage wel flink omhoog en is hij niet onder álle omstandigheden stabiel (maar wel stabiel genoeg om mee te gamen). |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
koelerrrr MaakUt | 6 | 05-11-2001 13:30 |