Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Deze topic zou je kunnen zien als kunst, als het als het filosofie was dan zou ik het op een andere manier interpeteren. Dan zou het er op een andere manier staan. Dit is een andere versie van filosofie, dus kunst lijkt me. Je kunt je mening erover hebben, je kunt het mooi vinden of juist lelijk. Wanneer dat het gevolg is is het kunst.
||
![]() |
Citaat:
Alle kleuren van de regenboog, zogezegd. En dát is pas cliché! ![]()
|
![]() |
Een wat langere van mij, maar in dezelfde richting:
-Als mensen nou maar gewoon eieren zouden leggen, hè? =Hm. Of als ze mieren waren. -Mieren. =Mieren. allemaal een functie, allemaal gelijk, niet te lang, lekker makkelijk. -Lekker makkelijk ja! Mieren! =Mieren. Die leggen óók eieren. -Alleen de koningin. =Haar hele leven. Ook geen pretje! -Hm. Je hele leven eieren... Gelukkig dat een mens geen eieren legt. =Gelukkig is een mens geen mier. -Een mier? =een mier. Ik zou trouwens liever willen reïncarneren als kat. -Ik ben daar allergisch voor. een kat. (korte stilte...) Hoezo reïncarneren? =Als mier terugkomen. -Meteen platgetrapt worden! =Hmhm. Als mier dan. -Niet als kat. =Verzuipen, die beesten. -Mieren? =Katten. -Ei. Katten zijn goede dieren. =Ei? -Als mensen nou maar gewoon eieren zouden leggen, hè?
|
![]() |
vin t wel ergens op slaan, t net zoiets al wrom zijn zebra's zwart/wit en nie blauw/rood terwijl de kleur toch zwart/wit is (beetje vaag) maar ik bedoel wrom heet wit wit en nie flud ofzo mensen kunnen al paars zijn als de kleur die we nu hebben paars wordt genoemd..als je bv tegen een kind opvoedt en je zegt al vanaf het begin zegt dat de huidskleur paars heet denkt hij/zij zo en dan zijn wij in zijn/haar ogen paars.....ik weet t ik daal een beetje af
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik vind het niet echt boeiend.
En btw, -nu komt misschien een mierenneuk verhaal maar so what- als alle mensen paars zouden zijn zou ik dat wél vreselijk vinden. Iig niet leuk. Vreselijk saai. Ik weet wel wat je probeert te zeggen, maar ik ben 't er niet mee eens... Dus. ![]()
Laatst gewijzigd op 12-07-2002 om 22:15. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mjah, uh. dit is me een F&L antw. Gelooffik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ach ik vind t gewoon nix.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
hoeveel paar schoenen heb jij? Verwijderd | 52 | 23-06-2003 22:06 | |
Lifestyle |
Hoeveel paar schoeisel hebben jullie? Verwijderd | 115 | 30-03-2003 20:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Als je in Paars zat ben je automatisch fout?? dewdrop | 24 | 24-01-2003 12:14 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Zijn er een paar mensen die spaans kunnen en een paar zinnetjes willen vertalen? Dr_Love | 12 | 23-05-2002 14:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
lezer veegt vloer aan met Paars dutch lion | 1 | 12-04-2002 16:54 | |
ARTistiek |
Anita en haar paarden - verhaal Merel zingt | 1 | 03-12-2001 14:08 |