![]() |
|
Paaspop 2006
![]() Ik weet nog niet hoe duur het word, maar als het onder de 50 zit ga ik wel, kan ik eindelijk eens van dik hout live zien ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De voorverkoop start woensdag 15 februari. Ik denk dan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
Welkom, Kinky. Je laatste bezoek: 10-05-2007 om 23:58
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Welkom, Kinky. Je laatste bezoek: 10-05-2007 om 23:58
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Powervice is toegevoegd aan de line-up. |
![]() |
|
Peter Pan Speedrock, Intwine, Powervice, Kraak & Smaak en Steve Rachmad zijn aan de line-up van Paaspop Schijndel toegevoegd. Ook André Manuel zal als cabaretier te zien zijn. Woordvoerder Maarten van Hooft maakte dit dinsdagavond bekend in NightLiveXS. De voorverkoop zal half februari starten. Pas dan wordt ook de entreeprijs bekend gemaakt
Eerder werd al bekend dat Paaspop momenteel een kwart van haar programma bij elkaar heeft met De Dijk, Dead Elvis & His One Man Grave, Dropkick Murphys (USA), Enge Buren, Gabriel Rios (PR), Guido Weijers, La Kinky Beat (ES), Less Than Jake (USA), No Use For A Name (USA), Probably Robbie (UK), Racoon, Ramallah (USA), T. Raumschmiere (D), The Real McKenzies (CAN), The Reverend Horton Heat (USA), The Slackers (USA), Van Dik Hout en Vive La Fęte (B). Paaspop vindt plaats op 15 en 16 april 2006. Meer informatie via http://www.paaspop.nl BRON: livexs.nl PPS!!! daar ga ik zaterdag naartoe. Mocht de prijs van Paaspop niet te hoog uitvallen ben ik zeker vd partij ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zie sick of it all dan lekker wel op groez en hopen dat van dik hout dit jaar op parkpop komt ofzo Als je dit ziet wel raar dat iedereen dan klaagt over de prijs van bijvoorbeeld Lowlands ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hoewel schijndel heel dichtbij mij is dus qua reiskosten maakt het voor mij niets uit maar ik heb het er niet voor over.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
The Opposaaites zuigen hard #1086 Verwijderd | 500 | 22-08-2010 19:50 | |
De Kantine |
Ik had een snor en een heel saaie broek van prachtig dun kalfsleer.#216 Verwijderd | 500 | 24-05-2008 17:52 | |
De Kantine |
Oh joy weer een Fototopic! Mara | 499 | 09-05-2006 10:07 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #32 Verwijderd | 497 | 27-04-2006 19:04 | |
Lifestyle |
Wow. botulismf | 500 | 22-02-2006 16:58 | |
Muziek |
Waar kijk je naar uit?(releases, gigs) Metal | 70 | 29-08-2005 15:28 |