Advertentie | |
|
![]() |
|
geknipt en geplakt:
Wie een patent wil aanvragen moet aan drie voorwaarden voldoen: Het gepresenteerde moet nieuw zijn, het mag nergens ter wereld op een eerder moment openbaar gemaakt zijn. Het moet inventief zijn, oftewel niet direct voor de hand liggend. De uitvinding moet industrieel toepasbaar zijn. Het EPO heeft een case gemaakt voor een gemiddelde: http://www.european-patent-office.or...w/kosten_e.pdf dit komt neer op zo'n 30.000 Euro voor een europees erkend patent. Niet echt goedkoop dus. Wat veel makkelijker is merken recht etc.Lees hierover meer bij www.merkgeneratie.nl |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In elk geval, het probleem is gewoon dat je niet weet of die uitvinding wel echt nieuw is. Daarvoor zul je er toch in enige mate mee in de openbaarheid moeten treden. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nu ben ik overigens wel benieuwd naar wat hij daadwerkelijk heeft uitgevonden. ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
www.vandale.nl
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Toen ben ik in contact gekomen met een bedrijf dat uitvindingen controleert op haalbaarheid. Als ze denken dat de uitvinding haalbaar is / markt voor is, brengen ze de uitvinder (jij dus) in contact met bedrijven waarvan zij denken dat zij jou product wel eens op de markt zou kunnen brengen. Voordat je eventueel jou product aan die bedrijven voor legt, moeten ze eerst een geheimverklaring of iets dergelijks tekenen, voordat ze jou product zien. Hoe het bedrijf heet, wat hun website of hun telefoonnummer is, dat weet ik niet meer. Ik heb van hun wel een informatieboekje, maar dan zou ik eerst mijn kamer eens moeten opruimen wat ik binnenkort ga doen. Dus je zult even geduld moeten hebben, maar je hebt er denk ik wel wat aan. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Onderzoek nieuw product idee in de beleggingswereld Sadriy91 | 1 | 11-10-2016 15:58 | |
Algemene schoolzaken |
Nieuw product ontwikkelen: idee? GimmeIdeas | 4 | 01-02-2016 09:09 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Een nieuw product voor google verzinnen RiZerMan | 2 | 01-06-2015 08:07 | |
Nieuw product barry422 | 13 | 17-12-2010 16:02 | |
De Kantine |
Profielwerkstuk Woepie | 38 | 28-01-2010 20:26 | |
nieuw product HELP MellyPie | 2 | 14-09-2006 19:24 |