Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
geschiedenis Frans12 Wiskunde A1 Ckv3 economie1 Ja, je mag een onvoldoende binnen en een buiten je profieldeel halen om te slagen. Dus ja, als je en een onvoldoende op ak haalt en een onvoldoende op economie, dan ben je geslaagd.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik doe zes VWO C&M en mijn decaan legde het me zo uit:
Stel, je hebt Wisk1 Gs Ak Fa1,2 Du1,2 in het profiel deel en tekenen in je vrij deel. En laat je nu een een voldoende voor tekenen hebben, maar een onvoldoende voor AK. Dan zetten ze AK in je vrij deel en tekenen in je profiel. Zo zijn er drie mogelijkheden, in mijn geval. * Wa1\Gs\Ak\Fa1,2\Du1,2 in PD en Te in VD. * Wa1\Gs\Ak\Fa1,2\Te in PD en Du1,2 in VD, of Du1,2 in PD en Fa1,2 in VD. *Wa1\Gs\Te\Du2\Fa2 in PD en Ak in VD. ..
|
Hee eef ik heb pcies hetzelfde profiel als jij, en ook in m'n vrije deel aardrijkskunde. Ik heb aardrijkskunde dus helemaal verkloot en sta al een 5 voor wiskundea1, die dus al vaststaat. Nu heb ik eco ook niet echt goed gemaakt, maar ik dacht; kan ik die herkansen, ben ik toch geslaagd. Ik dus blij. Beweerd een vriendin van me dat je vrije deel ook deel van je profiel is, dus dat ak in m'n profiel zit!!! Jemig, vanaf vrijdag helemaal depri, want dan was ik zeker gezakt, omdat je met 3 onvoldoendes in je profiel NIET eentje kan herkansen om te slagen... Vandaag toch maar even naar de decaan gegaan en ja hoor, hij zei: AK ZIT NIET IN JE PROFIEL EN JE MAG ER DUS 4 OF 5 VOOR HEBBEN EN ALS JE ECO OOK GEMIDDELD EEN 5 HEBT MAG JE DIE HERKANSEN EN KAN JE ALSNOG SLAGEN!!! Pfoei... m'n dag is weer goed!!! Ik heb dus pcies zelfde probleem als jij... Maar goed, ik ga nu eerst die vriendin een ram verkopen, m'n hele weekend verpest! En o ja; nu heb ik voor m'n gevoel niet alleen eco verpest, maar ook geschiedenis en frans...
![]() ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
HAVO |
geslaagd cijfers Fearless | 24 | 15-06-2006 10:46 | |
Eindexamens 2004 |
4 en 5 Babs123 | 40 | 23-05-2004 20:22 | |
Algemene schoolzaken |
vraagje over 5 havo... CoveredEyes | 23 | 17-08-2003 10:11 | |
Eindexamens 2003 |
C&M Profiel reloaded | 4 | 23-05-2003 10:58 | |
Eindexamens 2003 |
vraagje wat betreft mijn profiel! PLease help! steentje | 7 | 22-05-2003 13:47 |