Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2004, 13:59
anja
anja is offline
Hoi meiden,

Ik ben (sinds ik het ontdekt heb) een fervent aanhangster van het randjesfietsen en ik experimenteer er ook veel mee. Zo heb ik onder andere het onderbroken randjesfietsen ontdekt. Dan fiets ik 's ochtends een stuk of tien keer tegen het randje zonder een hoogtepunt te krijgen, trek ik m'n kleren aan en ga ik gewoon naar school. Op het toilet tijdens de middagpauze (schaam schaam schaam) gooi ik er dan nog een paar randjes tegenaan, en 's avonds na een lange sessie kom ik dan met alle tijdens de dag opgebouwde energie tot een enorm hoogtepunt. Noem me kinderachtig, maar 'k vind het gewoon leuk om de grenzen van mijn eigen lichaam af te tasten. Gister ben ik na mijn hoogtepunt nog uit bed gegaan om te plassen, en daarbij ben ik door m'n benen gezakt (appelflauwte denk ik). Hebben de andere randjesfietsers hier ook last van als ze een té hevig orgasme hebben gehad? Of was het puur toeval? Ik wil het toch ff checken...

Anja
Oud 16-01-2004, 14:03
Bottler
Bottler is offline
Kan dit ook bij mannen ?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Bottler schreef op 16-01-2004 @ 15:03:
Kan dit ook bij mannen ?
ja... en anders ben ik een uitzondering
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 14:24
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ja, ik kan dat. Doe ik meestal.
Continu doorgaan kan ik niet... Ik neem vaak wel 5 tot 10 minuten pauze tussendoor, daarna kan ik gewoon door, dat is voor mij geen probleem. Zo lang heb ik nodig om de spanning een beetje weg te laten zakken, minstens.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 14:25
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
anja schreef op 16-01-2004 @ 14:59:
Gister ben ik na mijn hoogtepunt nog uit bed gegaan om te plassen, en daarbij ben ik door m'n benen gezakt (appelflauwte denk ik). Hebben de andere randjesfietsers hier ook last van als ze een té hevig orgasme hebben gehad? Of was het puur toeval?
ROFL.
Wel dat ik de hele dag oversekst ben (), maar niet dat ik flauw val.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 14:38
Raven
Raven is offline
Citaat:
Hoi meiden,

Ik ben (sinds ik het ontdekt heb) een fervent aanhangster van het randjesfietsen en ik experimenteer er ook veel mee. Zo heb ik onder andere het onderbroken randjesfietsen ontdekt. Dan fiets ik 's ochtends een stuk of tien keer tegen het randje zonder een hoogtepunt te krijgen, trek ik m'n kleren aan en ga ik gewoon naar school. Op het toilet tijdens de middagpauze (schaam schaam schaam) gooi ik er dan nog een paar randjes tegenaan, en 's avonds na een lange sessie kom ik dan met alle tijdens de dag opgebouwde energie tot een enorm hoogtepunt. Noem me kinderachtig, maar 'k vind het gewoon leuk om de grenzen van mijn eigen lichaam af te tasten. Gister ben ik na mijn hoogtepunt nog uit bed gegaan om te plassen, en daarbij ben ik door m'n benen gezakt (appelflauwte denk ik). Hebben de andere randjesfietsers hier ook last van als ze een té hevig orgasme hebben gehad? Of was het puur toeval? Ik wil het toch ff checken...

Anja

eeh als je klaar gekomen bent zakt je bloeddruk .. ja en als je dan ook nog eens snel op staat ....... niet slim meisje

eerst plassen . dan afmaken
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 15:05
juno
juno is offline
Neee! De druk op je blaas zorgt juist voor een veel heftiger orgasme! Bovendien kun je nauwelijks plassen als je erg opgewonden bent, net als bij jongens. Wij hebben ook zwellichamen, en dat drukt ook de boel dicht.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 15:18
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
juno schreef op 16-01-2004 @ 16:05:
Neee! De druk op je blaas zorgt juist voor een veel heftiger orgasme! Bovendien kun je nauwelijks plassen als je erg opgewonden bent, net als bij jongens. Wij hebben ook zwellichamen, en dat drukt ook de boel dicht.
Dát kan ik uit betrouwbare bronnen bevestigen.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 15:27
Francesco
Francesco is offline
Ik onderschrijf Anja's ervaringen ook. Een beetje jezelf tergen, tegen het randje aan, en dan later goed afmaken als je er alle tijd voor hebt.

Bij mij is het nadeel van deze langdurige zelfcastijding dat de boel kletsnat wordt van het voorvocht, loop je echt met een natte broek rond

Maar onwijs lekker is het zeker!

(hoewel ik randjefietsen erg lekker vind wissel ik het toch regelmatig af met 'vluggertjes' - voor de variatie)
Oud 16-01-2004, 15:31
Raven
Raven is offline
Citaat:
juno schreef op 16-01-2004 @ 16:05:
dacht dat alleen wij daar last van hadden .. by the way .. zijn niet de zwel lichamen die dat doen .. bij ons dan
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 11:39
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
kben meestal net te laat...zeg maar in de afgrond fietsen..maar kan wel 2x achter elkaar komen .. meestal dan
Oud 18-01-2004, 23:04
Verwijderd
Ik kan het wel.
Alleen heb ik er nooit het geduld voor
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 23:06
coecie
coecie is offline
ja ik kan het wel
maar om er een hele dag over te doen, daar heb ik het geduld niet voor
Oud 18-01-2004, 23:10
Verwijderd
Citaat:
coecie schreef op 19-01-2004 @ 00:06:
ja ik kan het wel
maar om er een hele dag over te doen, daar heb ik het geduld niet voor
precies, moet je toch niet aan denken
Ik heb er ooit 3 uur over gedaan, toen kreeg ik toch wel last van m'n arm
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 06:23
johnbiezen
johnbiezen is offline
Sorry, maar wat is randjesfietsen precies?/
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 08:25
Verwijderd
Ik word niet echt flauw van randjefietsen (al houd ik dit ook nooit zo'n hele lange dag vol als jij.. het duurt maximaal een uur) maar ik zak wel half in elkaar als ik met behulp van de douchestraal tot een orgasme kom..
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 11:18
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
Hoi meiden,

Anja
Het klinkt wel goed ik denk alleen dat ik dat niet volhoudt omdat ik na een paar uur toch we te graag wil...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 11:38
carla-tje
carla-tje is offline
Van het onderbroken randjesfietsen krijg ik de meest spectaculaire orgasmes, met heeeel lange spiersamentrekkingen. Normaal gaat het bij mij van waaaaaaaaaa-wa-wa-wa-wa (1 lange samentrekking tijdens het orgasme met al die kriebels erbij, en dan een aantal kleine samentrekkingen erna). Met het onderbroken randjesfietsen, waar je dus inderdaad een hele dag voor uittrekt, gaat het waaaaaaaaaaaaa-waaaaaaaaaa-waaaaaaaaa-waaaaaa... veel langer aangehouden spiersamentrekkingen, en een constant gekriebel in je buik... écht fantastisch. Alleen: het is ont-zet-tend moeilijk! Niet alleen het randjesrijden zelf (dat is op zich al niet makkelijk voor beginners), maar het feit dat je moet ophouden en dan met een wee gevoel in je buik naar werk/school moet, een buik die schreeuwt om meer stimulatie. Dat is echt een rot gevoel. Maar 's avonds is de beloning groot, gelukkig. Ik doe het nauwelijks, omdat ik het veel moeite vind, en na afloop ben ik ook echt van de kaart. Ik denk niet dat ik de eerste minuten zou kunnen rechtstaan... dus aan de topicstarter: in het vervolg gewoon even langer blijven liggen denk ik.
Oud 19-01-2004, 16:20
johnbiezen
johnbiezen is offline
Citaat:
carla-tje schreef op 19-01-2004 @ 12:38:
Van het onderbroken randjesfietsen krijg ik de meest spectaculaire orgasmes, met heeeel lange spiersamentrekkingen. Normaal gaat het bij mij van waaaaaaaaaa-wa-wa-wa-wa (1 lange samentrekking tijdens het orgasme met al die kriebels erbij, en dan een aantal kleine samentrekkingen erna). Met het onderbroken randjesfietsen, waar je dus inderdaad een hele dag voor uittrekt, gaat het waaaaaaaaaaaaa-waaaaaaaaaa-waaaaaaaaa-waaaaaa... veel langer aangehouden spiersamentrekkingen, en een constant gekriebel in je buik... écht fantastisch. Alleen: het is ont-zet-tend moeilijk! Niet alleen het randjesrijden zelf (dat is op zich al niet makkelijk voor beginners), maar het feit dat je moet ophouden en dan met een wee gevoel in je buik naar werk/school moet, een buik die schreeuwt om meer stimulatie. Dat is echt een rot gevoel. Maar 's avonds is de beloning groot, gelukkig. Ik doe het nauwelijks, omdat ik het veel moeite vind, en na afloop ben ik ook echt van de kaart. Ik denk niet dat ik de eerste minuten zou kunnen rechtstaan... dus aan de topicstarter: in het vervolg gewoon even langer blijven liggen denk ik.
Maar wat is het precies, en waar doe je het, ga je naar je werk en ga je op de wc rijden?? En als je thuiskomt wek je orgasme op en die is dan heviger? Kan jij dan bijv. spuiten ofsow, omdat het zo hevig is??
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 17:13
Verwijderd
Citaat:
johnbiezen schreef op 19-01-2004 @ 17:20:
Maar wat is het precies, en waar doe je het, ga je naar je werk en ga je op de wc rijden?? En als je thuiskomt wek je orgasme op en die is dan heviger? Kan jij dan bijv. spuiten ofsow, omdat het zo hevig is??
Wat het is: Vlak voordat je klaarkomt stoppen / inhouden en dan weer vrolijk door gaan tot je weer bijna klaarkomt
etc
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 18:03
Bodegraven_16
Bodegraven_16 is offline
FF een vraagje tussendoor hoe vinden jullie vrouwen het het lekkerst om gevingert te worden mijn vriendin vind rondjes draaien wel lekker maar ik heb niet het gevoel dat ik haar echt bevredig
Oud 19-01-2004, 18:07
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
Verwijderd schreef op 19-01-2004 @ 09:25:
Ik word niet echt flauw van randjefietsen (al houd ik dit ook nooit zo'n hele lange dag vol als jij.. het duurt maximaal een uur) maar ik zak wel half in elkaar als ik met behulp van de douchestraal tot een orgasme kom..
Douchestraal de gekste! Een keertje of vijf!

Laatst gewijzigd op 23-12-2020 om 13:06.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 18:08
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
Bodegraven_16 schreef op 19-01-2004 @ 19:03:
FF een vraagje tussendoor hoe vinden jullie vrouwen het het lekkerst om gevingert te worden mijn vriendin vind rondjes draaien wel lekker maar ik heb niet het gevoel dat ik haar echt bevredig
Ja rondjes draaien.

Mannen willen er altijd meteen dingen instoppen..
Oud 19-01-2004, 20:50
Stormkraai
Stormkraai is offline
Ik heb er echt totaal geen geduld voor.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 22:11
johnbiezen
johnbiezen is offline
Dus voor de vrouwen: Sochtends flink vingeren, net voordat je klaarkomt stoppen, Dan s middags flink vingerne, en weet hetzelfde, en dan 's avonds echt klaarkomen?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 22:29
Rioto
Citaat:

Op het toilet tijdens de middagpauze (schaam schaam schaam) gooi ik er dan nog een paar randjes tegenaan,
zijn de lessen zo opwindend dan ?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 06:28
Verwijderd
Citaat:
juliettebinoche schreef op 19-01-2004 @ 19:07:

maar nog over dat supergaafgeweldigextreme orgasme hé? als ik me 's ochtends vinger (orgasme uitstel) en ik doe het 's middags weer, dan is er echt geen teken van enig opwindinsspoor van vanochtend. dat zakt dan helemaal weg..
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 06:30
Verwijderd
Citaat:
juliettebinoche schreef op 19-01-2004 @ 19:08:
Ja rondjes draaien.

Mannen willen er altijd meteen dingen instoppen..
Ja, idd.
Vingeren betekent niet altijd: vinger erIN

c l i t o r i s

Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 06:42
johnbiezen
johnbiezen is offline
MAar hoe doen jullie het dan als je bijvoorbeeld naar school of naar je werk moet? En 's Ochtends vroeg?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 08:41
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
johnbiezen schreef op 20-01-2004 @ 07:42:
MAar hoe doen jullie het dan als je bijvoorbeeld naar school of naar je werk moet? En 's Ochtends vroeg?
Lees het verhaaltje van de topicstarter nog maar een keertje.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 08:58
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
Hoi meiden,

Anja
Pff. Heb je ook nog een leven ofzo? Ik doe dat soort geintjes wel als ik ziek ben, maar om nu op de plee op school te gaan zitten vingeren.. Nah.
Oud 20-01-2004, 13:52
Verwijderd
Citaat:
juliettebinoche schreef op 19-01-2004 @ 19:07:

Uh-huh
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 14:30
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Bodegraven_16 schreef op 19-01-2004 @ 19:03:
Dat verschilt toch per vrouw?
De ene vrouw wil juist een vinger er in, de andere niet.
De ene wil rondjesdraaien, en de ander recht op en neer.
Ik zou zeggen, test eens wat dingen uit, kijk naar haar gezicht en let op haar ademhaling. Dan weet je wel wanneer je het goed doet

Regels voor berichten