![]() |
||
Citaat:
eeh als je klaar gekomen bent zakt je bloeddruk .. ja en als je dan ook nog eens snel op staat ....... ![]() eerst plassen . dan afmaken |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik onderschrijf Anja's ervaringen ook. Een beetje jezelf tergen, tegen het randje aan, en dan later goed afmaken als je er alle tijd voor hebt.
Bij mij is het nadeel van deze langdurige zelfcastijding dat de boel kletsnat wordt van het voorvocht, loop je echt met een natte broek rond ![]() Maar onwijs lekker is het zeker! (hoewel ik randjefietsen erg lekker vind wissel ik het toch regelmatig af met 'vluggertjes' - voor de variatie)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Van het onderbroken randjesfietsen krijg ik de meest spectaculaire orgasmes, met heeeel lange spiersamentrekkingen. Normaal gaat het bij mij van waaaaaaaaaa-wa-wa-wa-wa (1 lange samentrekking tijdens het orgasme met al die kriebels erbij, en dan een aantal kleine samentrekkingen erna). Met het onderbroken randjesfietsen, waar je dus inderdaad een hele dag voor uittrekt, gaat het waaaaaaaaaaaaa-waaaaaaaaaa-waaaaaaaaa-waaaaaa... veel langer aangehouden spiersamentrekkingen, en een constant gekriebel in je buik... écht fantastisch. Alleen: het is ont-zet-tend moeilijk! Niet alleen het randjesrijden zelf (dat is op zich al niet makkelijk voor beginners), maar het feit dat je moet ophouden en dan met een wee gevoel in je buik naar werk/school moet, een buik die schreeuwt om meer stimulatie. Dat is echt een rot gevoel. Maar 's avonds is de beloning groot, gelukkig. Ik doe het nauwelijks, omdat ik het veel moeite vind, en na afloop ben ik ook echt van de kaart. Ik denk niet dat ik de eerste minuten zou kunnen rechtstaan... dus aan de topicstarter: in het vervolg gewoon even langer blijven liggen denk ik.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
etc |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 23-12-2020 om 13:06. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mannen willen er altijd meteen dingen instoppen.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar nog over dat supergaafgeweldigextreme orgasme hé? als ik me 's ochtends vinger (orgasme uitstel) en ik doe het 's middags weer, dan is er echt geen teken van enig opwindinsspoor van vanochtend. dat zakt dan helemaal weg.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
De ene vrouw wil juist een vinger er in, de andere niet. De ene wil rondjesdraaien, en de ander recht op en neer. Ik zou zeggen, test eens wat dingen uit, kijk naar haar gezicht en let op haar ademhaling. Dan weet je wel wanneer je het goed doet ![]()
|
|