Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ze weet het allemaal niet meer precies, en ze vertelde erbij dat ook alles verschillend is. De prijs hangt ook af van de locatie, of je overnacht etc. etc. Sommige mensen doen over deze inwijding 4 dagen, andere 2. Dus ja...maar goed
Reiki 1 kostte bij haar ongeveer 225,- tot 250,- (in euro's weet ze het niet) Reiki 2 wist ze niet meer, maar ze schatte het toch iets duurder. Reiki 3 was 4000,-, flink wat geld. Maar ze zegt dat ze het nog goedkoop gedaan heeft, een paar duizend dollar is nog niet gek voor reiki 3. Maar goed, die 4000 gulden kun je terug verdienen in loop van jaren dat je andere mensen zult inwijden. Op internet zul je trouwens ook nog wel kunnen kijken naar prijzen.
|
Vind het ook raar dat het zoveel kost maar goed so be it. Maar als je echt verder wil met dat reiki, kun je er veel mee bereiken en al dat geld terug verdienen.
En je zult ook vast wel goedkopere hebben. En denk als je jezelf inwijd zonder dat je 'professioneel' ingewijd hoeft te worden dat iedereen zichzelf dan wel erg snel inwijd en dadelijk bieden ze je een cursus aan, wat totaal niks voorstelt ofzo.
||
Citaat:
beperkende blokkades kunnen oplossen en je je gezonder en meer ontspannen gaat voelen." Reiki bestaat uit 3 graden: Bij de inwijding in de eerste graad krijg je het vermogen om Reiki via je handen te geven aan jezelf en anderen. Na inwijding in de tweede graad krijg je de beschikking over een drietal symbolen waarmee je: de energie kunt versterken, op afstand kunt behandelen en/of jezelf of een ander mentale suggesties meegeven waardoor er ook op een dieper niveau aan belemmerende blokkades gewerkt kan worden. De derde graad wijdt je in tot Reiki Master. Wanneer je ingewijd bent in de derde graad heb je het vermogen om ook anderen in te wijden tot Reiki kanaal.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar wat betekent het woord "Reiki", en waar komt het vandaan?! Waar stamt deze "theorie" vanaf, welk volk is ermee begonnen?!
||
Citaat:
"Zo hadden de tibetanen duizenden jaren geleden al een diepgaande begrip van het wezen van geest, materie en energie. Ze gebruikten deze kennis om hun lichaam te genezen, hun ziel te harmoniseren en hun geest tot beleving van eenheid te leiden. Later komen we deze kennis opnieuw tegen in India, Japan, China, Egypte, Griekenland, Rome en andere landen....." "Het woord reiki betekend universele levensenergie. De lettergreep REI beschrijft het universele, onbegrensde aspect van de energie. KI is een deel van de Rei, het is de vitale levenskracht die door al het levende stroomt." Reiki, de universele levensenergie door Bodo J. Baginski en Shalola Sharamon. alstublieft ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dmv reiki zijn er vele mensen genezen en ook dieren zijn door reiki flink genezen. En het heeft dan ook niets te maken met 'of je erin gelooft of niet' want hoe kan het dan dat dieren net zo goed genezen? En als het zo een oplichterij is, waarom willen de mensen die zelf door reiki behandeld zijn vaak ook zelf met reiki gaan beginnen?
|
![]() |
Weet je, Reiki is het "in verbinding staan" met de kosmische energieen. Inwijden houdt in dat iemand je helpt in verbinding te komen met deze energieen. Daarom kan je het niet uit een boek leren.
Waarom Reiki zoveel kost? Reiki wordt dus over de hele wereld beoefend. Maar het materiaal om mensen te helpen in hun opleiding is een beejte.... schaars ![]() Reiki is heel nuttig kan ik wel zeggen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En soms werd het echt heel warm op plaatsen. Hoe kan dat dan. En ik moet zeggen dat er veel interresante dingen in het boek staan. |
![]() |
||
Citaat:
Anders post je hier wat er in het boek stond, en kunnen we het allemaal proberen. |
![]() |
|
Ik heb een half jaar geleden de Reiki-I graad ontvangen. Binnenkort ga ik waarschijnlijk een cursus voor Reiki-II volgen.
Oh ja: Of je gelooft in reiki of niet, dat maakt niet uit, maar het helende effect van de energie is er ALTIJD bij een behandeling. Er is dus GEEN sprake van een Placebo-effect. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Reiki-III bestaat uit twee delen, 3a en 3b. (in sommige stromingen gewoon reiki 3 en 4) Bij reiki 3a wordt een nieuw symbool aangereikt aan de cursist, en krijgt deze de mogelijkheid om te genezen tot op zielsniveau (karma e.d.) Bij reiki 3b wordt het meestersymbool aangereikt en krijgt de cursist de titel "reiki-meester" (master). Als je reiki 3b gedaan hebt, kun je ook andere mensen inwijden. Deze twee delen worden niet altijd achter elkaar gegeven. Een reiki-meester zijn brengt veel verantwoordelijkheden met zich mee. Laatst gewijzigd op 17-07-2002 om 21:38. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind die grote hoeveelheid geld gewoon stom |
![]() |
||
Citaat:
Zit wat in, maar voor velen in deze maatschappij is het enige dat telt geld, en is dat de enige manier dat je ze kunt laten voelen dat ze er iets voor over moet hebben. Staat wel tegenover dat veel master aan mensen die het niet kunnen betalen een lagere prijs aanbieden of helemaal geen prijs en bijv. een aantal uren klussen of babysitten of zoiets als betaling vragen. Dan staat er toch een ruil tegenover.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
|