Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2002, 20:36
Sannetje
Sannetje is offline
Weet iemand hoe het kan dat ik bijna niets voel als ik mezelf reiki geef, terwijl ik bij anderen wel vaak iets voel (energie stromen of tintelen ofzo)?

En wordt de energiedoorstroming minder als je jezelf (of anderen) niet regelmatig behandelt?
Oud 01-01-2003, 18:35
kitana
kitana is offline
Hoi Hoi,

ik heb hetzelfde hoor!! Bij een ander voel ik ook veel meer warmte dan dat ik mezelf behandel.

Het kan ook dat je je handen niet op je moet leggen maar er iets boven, dan voel je de wartme beter.

En natuurlijk kan iemand anders zowiezo warmer aanvoelen en dus lijkt het dat je bij jezelf niks voelt maar bij een ander wel.

Je energiestroom word niet minder hoor als jij jezelf niet regelmatig behandeld. Het blijft altijd constant. Of je nou een paar jaar jezelf niet behandeld hebt of dat je het elke dag doet. Alleen soms lijkt het misschien dat het minder voelt omdat het minder warm word.

Ik hoop dat je er wat aan hebt, en ik ben ook wel benieuwd hoe het komt dat je verschil voelt met jezelf of een ander behandelen.
Advertentie

Regels voor berichten