Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() kwil em errug graag zien ben altijd 'fan' geweest van de RE games, ben benieuwd!
|
bennem nu aant kijken (kkan niet w88 op de bios nl..) En hij valt niet tegen...de enige overeenkomst met de games dat ik tot nu toe tegen ben gekomen (kben nu op de helft) zijn Raccoon City, zombies en de naam Umbrella...et verhaal is in et begin erg onduidelijk...maar ik neem aan dat dat duidelijker wordt naarmate de film duurt...
De zombies zien dr gelikt uit...echt zoals een RE zombie hoort...
|
![]() |
net gezien!!
Beetje weinig plot.....wel veel overeenkomsten met het spel...zonder de interactiviteit dan...helaas wordt dat weinig gecompenseerd..>Wel coole zombies....matige CGI DE RECENSIE STAAT BINNENKORT OP HORRORCYPHER: www.horrorcypher.nl |
![]() |
|
![]() |
Milla Jovovich speelt hoofdrol.
Ja die van de loreal reclames en de films The fifth element en Joan of arc... Alleen weet ik nu bijna zeker dat haar onschuldige en lieve image dat in mijn achterhoofd is blijven hangen spoedig plaats zal maken voor een ongelovelijke stoere babe die net als alle anderen, niets nieuws meer heeft te melden. Jammer. Vooral in fifth element was ze echt te vet. Moet nog maar zien.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Leuk om je weer eens op F&TV te zien trouwens. ![]()
Laatst gewijzigd op 29-05-2002 om 19:29. |
![]() |
|
afwijkt.....dat valt opzich nog best mee, probeer het eens te beschouwen als een "side story", iets wat tegelijkertijd afspeelde...dan zou het kunnen (met wat naamveranderingen)
maar toch, de sfeer is goed, lekker zombies knallen, paar leuke momenten, leuke muziek, en strak gefilmd
|
Ik had de film voor mijn verjaardag gehad (4juni) en ik ken dus het spel niet
![]() Liefs Rach!
|
Ik vond hem nou totaal niet boeiend
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Dragon's Dogma Beter dan Resident Evil 6? Pflanz123 | 1 | 17-12-2012 13:06 | |
Games |
Resident Evil 5 [xbox360, ps3] Carn | 21 | 04-06-2008 20:57 | |
Games |
Resident Evil 4 Mr.Hypert€xt | 11 | 15-09-2004 21:38 | |
Games |
resident evil serie niet meer exclusief voor de gamecube SQUARE | 10 | 11-04-2003 16:06 | |
Films, TV & Radio |
Resident Evil legatus | 12 | 30-01-2002 00:39 | |
Games |
Resident Evil wordt Gamecube exclusief Dark G | 22 | 29-09-2001 17:04 |