Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het is ook niet zo dat ik vind dat het de schuld van mijn instructeur is dat ik gezakt ben! Maar de examinator zei tegen mij dat ik m'n bochten veel te ruim nam en te hard op kruispunten af reed. Tijdens mijn examen reed ik echt niet anders dan in de les, dus ik vind het gewoon erg vreemd dat mijn instructeur daar niets over heeft gezegd. Verder verwacht ik ook niet dat ik van mijn ouders goed leer rijden, maar waar het mij om gaat is dat ik wat extra oefening heb. Ik weet namelijk nu wat ik fout doe en hoe ik dus wel zou moeten rijden. Bochten heb ik gewoon totaal verkeerd leren nemen en ik denk niet dat ik dat op een paar uurtjes les er zomaar uit krijg. Terwijl iedere les toch weer veertig euro kost en zo breed heb ik het niet. Maar ik kan misschien inderdaad beter niet gaan rijden, of net zoals de vriend van THC1 op een leeg industrieterrein. Daar is het risico denk ik toch wel een stuk lager omdat je niemand in gevaar brengt, en het is toch ook niet zo dat ik helemaal niet kan rijden. Of is dat ook dom ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik ben inmiddels wel van het idee afgebracht om zelf te gaan oefenen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-07-2005 om 14:56. |
![]() |
||
Citaat:
tis wel onzin, maar dat weet je wel, toch ?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
je kan toch gewoon remmen zonder hem in zijn 2 te zetten en gewoon doorrijden. daar hoef je toch niet voor naar zijn 2 te schakelen om zachter te gaan. en de snelheid die je op een bocht afreid kun je ook makkelijk halen in zijn 2 neem ik aan.
||
Citaat:
en tis de bedoeling dat je niet de godganse tijd zoveel remt, tis de bedoeling dat je gas terugneemt zodat je niet (veel) hoeft af te remmen. da's zuiniger, als je daar consequent in bent.
||
Citaat:
als je een ongeluk veroorzaakt, zonder rijbewijs, is dat een misdrijf (met bijbehorend strafblad).
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Van de week is er bij ons een auto over de kop gevlogen omdat er een jongen reed die zijn rijbewijs niet had ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() overigens kun je wel een auto bezitten zonder rijbewijs, alleen geen kenteken (en dan kun je dr dus niet zoveel mee op de openbare weg, maar mag wel voor bv crosswedstrijden e.d.)
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik hoop dat je tegen een boom rijdt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Rijden zonder rijbewijs steffaboy | 3 | 10-01-2014 09:35 | |
Verkeer & Vervoer |
Rijles- en Rijbewijstopic #15! Verwijderd | 500 | 25-11-2010 14:29 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 05-04-2009 14:36 | |
Werk, Geld & Recht |
Verzekeringsbewijs/kentekenbewijs vraagje(Bromfiets) wr_faya | 34 | 01-03-2007 10:41 | |
Werk, Geld & Recht |
rijden zonder rijbewijs + identificatieplicht Fade of Light | 17 | 20-01-2005 12:27 | |
De Kantine |
Rijden zonder rijbewijs is...... HelpMePlease | 82 | 20-08-2002 18:48 |