Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en het heet toch i never promised you a rosegarden (precies hetzelfde maar dan vertaald maar zo ken ik het boek iig) ehm. over asperger zijn heel veel boeken weet ik toevallig. ook 1 van een jongen van een jaar of 14 die asperger heeft en die op een 'humoristische' manier verteld over zijn leven. Ik kan de titel wel even beneden opzoeken als je wilt. Ik vond het zelf alleen niet zo'n leuk boek omdat hij de hele tijd probeerde grappig te zijn en ik me daar nogal aan irriteerde. Ach het kwam best grappig over maar elke regel een grapje (en nu overdrijf ik) is teveel van het goede. Maar dit is slechts mijn herinnering en ik heb maar enkele bladzijden gelezen. En ik heb hier ook nog pure waanzin liggen, volgens de achterkant is dat een boek dat filosofie en een psychose combineert. Geschreven door een man die lang geleden een psychose gehad heeft en 1 zomer opgenomen is geweest. Het is geschreven door Wouter Kusters. Ik heb dit boek nu half uit en ik vind het wel interessant. Ik heb zelf ook een psychose gehad en ik kijk nu wel een beetje anders tegen een psychose aan. Ik vond dat hij het wel goed voor me uitlegde (hoewel het wel een moeilijk boek is om door te komen) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En Ik heb je nooit een rozentuin beloofd is ook erg fascinerend. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het gaat over een meisje die in een kliniek zit, waarom en hoe precies ben ik vergeten. ![]() Het was iig een mooi boek, dat wel.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Referaat psychiatrie in de literatuur Linnnn8002 | 0 | 07-02-2011 17:49 | |
Psychologie |
Psychiatrie: de wetenschap van leugens Arjan Dokelaar | 7 | 28-11-2008 18:03 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Psychiatrie achter de Holocaust - Waarheid? ScienceJapan | 20 | 20-01-2007 15:26 | |
Psychologie |
psychiatrie Pool | 17 | 23-10-2005 14:57 | |
Psychologie |
schizofrenie --> negatieve en positieve symptonen>?! Fantôme | 40 | 01-11-2003 20:54 | |
Psychologie |
Steun aan Literatuur kleinedraak | 21 | 10-05-2003 18:50 |