Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het mooi hoe 'de magie' in de herhaling van ' Honing en dood staan natuurlijk voor twee totaal andere dingen, en de combinatie ervan gebruikt als beschrijving van een land schetst een heel duidelijk plaatje. (rather sad tho.) Verder vind ik dat het gedicht lekker loopt en er op juiste plekken hoofdletters en punten zijn geplaatst. ![]()
||
Citaat:
Het gaat om een compleet ander kind, of niet per sé om hetzelfde kind, tenminste zo zie ik het dan. Maar ik stoor me er totaal niet aan. Ik ben ook altijd bang voor teveel herhaling ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Natuurlijk mag het in je agenda! Ik voel mij nu heel verlegen worden (en geloof me, dat is heel wat bij mij...) Dat laatste klopt min of meer ja. Niet helemaal, maar het gevoel is juist. Ik zal daar ook maar geen uitleg over geven, ik vind het mooi wat jij er in leest, want dat is dus wat het bij jou oproept. CSN: ![]() (ik dacht ik geef eens een lekker simplistisch antwoord) Ik denk dat ik het maar doe ook. Ennnn ik vind het eng want-want ja weettikket het is gewoon eng...
||
![]() |
Citaat:
Ik zou inderdaad maar een gooi doen naar WriteNow. Als je het mij zou vragen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
UITSLAG: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 23 | 20-01-2007 16:24 | |
Verhalen & Gedichten |
FINALE: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 24 | 04-01-2007 12:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Voorronde: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 40 | 17-12-2006 13:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Romeo en Juliet in Sarajevo Lavender | 5 | 15-12-2006 14:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Wedstrijdtopic: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 59 | 30-11-2006 22:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Vukovar, 18 november Rita Pavlovic | 11 | 29-05-2006 10:22 |