![]() |
|
![]() |
Ik heb een paar tipjes:
-Gebruik hypoallergeen scheershuim van bijv. Sanex of nivea - Smeer de huid na het scheren in met talkpoeder - Smeer je benen lekker in met hypoallergene bodylotion, als het goed is heb je zo minder jeuk!!! Succes !!!
|
![]() |
mag ik even een misverstand de wereld uit helpen.... haar gaat echt niet sneller groeier als je het afscheert, das echt onzin. En volgens mij is het in de wereld gebracht door mensen die zich alleen 's zomers scheren (voor op het strand, je kent het wel). Het is namelijk zo dat in de zomer je haar sneller groeit (evenals je nagels btw, komt door de hogere temperatuur waardoor de stofwisselingsdingen ofzoiets sneller plaatsvinden) en 1+1=2 en mensen denken dan dus dat hun haar sneller gaat groeien doordat ze zich scheren, maar dat komt dus doordat ze zich scheren als het warm is.
![]() |
![]() |
|
heb er niet echt last vast... maja... ik ben ook een stoere vent he, die hebben geen pijn en jeuk. Maar die zijn wel emotioneel hoor
![]()
|
Gebruik geen halfbotte mesjes.
Veel schuim. Doe het onder de douche, of douche erna, zodat al die haartjes weggespoeld zijn. Smeer daarna de huid in met een verzorgende creme, het liefst zo'n minst agresieve zonder alcohol. Nu zou het in principe goed moeten gaan ![]() Ik had er in het begin ook last van, giung na een paar keer over bij mij. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Schaamhaar vraagje..... x-ViXeN-x | 51 | 24-08-2003 20:29 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ik heb zooooo'n jeuuuuheeeeuk! Verwijderd | 24 | 25-07-2003 14:52 | |
Seksualiteit |
Enorme jeuk na het scheren Marlieske | 10 | 24-03-2002 12:57 |