Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hoi Spila,
Bij ons zijn ze net begonnen. Je zou t eens kunnen vragen aan de redactie via de mail: schoolkrant@cgu.nl |
![]() |
|
![]() |
Sinds begin dit jaar hebben wij eindelijk een leerlingen redactie, en sinds dat de begeleidend leeraares weg is, heb ik controle
![]() 1. kijk hoe je de schoolkrant wil en ga daarmee naar verschillende drukkers voor een offerte (van ons is voorpagina kleur, A5 formaat, rest zwart wit 350 euro ong 38 pagina's) 2. met de offerte ga je naar de directie en je kijkt hoeveel geld je van hun krijgt, zoek ook sponsors, 3. doe een oproep voor redactie leden (alleen leerlingen) doe eerlijk, van alle klassen een paar 'afgevardigde' 4. regel een standaard dag datum dat jullie uit de les een vergadering mogen doen. 5. kies de drukker met beste lkever tijd en prijs 6. geld besparen ? sponsors mogen voor 40 euro in alle schoolkranten die uit komen (of andere prijs) vraag aan de drukker of je korting kan krijgen als ze hun naam in de schoolkrant mogen doen, (medemogelijk gemaakt door bedrijf x) meer vragen voeg me toe masterlijkste@hotmail.com (voeg me niet toe als je : breezah sletje ben, groupie ben enz)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Hoe ziet jouw schoolkrant eruit? Elisa123 | 1 | 24-01-2014 16:49 | |
Verhalen & Gedichten |
schoolkrant sportbabe | 11 | 25-08-2008 20:35 | |
Verhalen & Gedichten |
schoolkrant in nood!!! muts8848 | 20 | 15-10-2004 12:28 | |
Verhalen & Gedichten |
ik schrijf een column voor de schoolkrant Tha#1ChiLL | 10 | 13-02-2004 19:04 | |
Algemene schoolzaken |
schoolkrant MH | 34 | 07-03-2003 20:13 | |
Algemene schoolzaken |
Redacties schoolkranten gezocht Jon | 15 | 10-11-2002 21:19 |