![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
zelf ga ik weleens naar het naaktstrand: dus ik vindt naakt zijn sowieso niet abnormaal. ik kan het begrijpen als je zelf niet naakt wil zijn. maar je heb zelf de keuze gemaakt om naakt te slapen en als jij je daar prettig b ij voelt moet je dat vooral blijven doen. en waarom zou het niet normaal zijn om naakt te slapen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik naakt slaap ga ik echt zweten als een otter, echt niet prettig. Als ik gewoon een hemdje aan heb, heb ik er geen last van. Dus ik slaap eigenlijk altijd wel in een hemdje, maar soms val ik eerst naakt in slaap (na seks), meestal word ik dan niet veel later wakker en dan trek ik alsnog een hemdje aan.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik slaap gewoon in een 'boxer' en verders niks, is genoeg, met vriendin erbij zou ik die ook aanhouden, stel we zijn 'klaar' na het bedrijven van de liefde, en er komt een druppeltje sperma op de verkeerde plek dan kan dat wel gevolgen hebben
![]() ![]() |
![]() |
|
Mijn vriendin vind het ook koud zonder pyjama
![]() Zelf slaap ik of met alleen een boxer, of zonder. vind het anders wel te warm. Vind het zelfs erg fijn om een ijskoud bed in te stappen, als dat niet zo is krijg ik het snel bloedheet. Best vreemd omdat ik graatmager ben en het overdag altijd heel snel koud heb.
|
![]() |
Ja ik slaap meestal wel naakt, maar ik weet niet of het goed voor je is want als je geen BH draagt krijg je toch hangtieten?, dus als je elke nacht zonder BH slaapt.. ( en je groeit in je slaap meestal ) dan krijg je toch wel hang tieten?
Maarja, hoedanook, naakt slapen is lekkerder, en ook volkomen normaal als je het mij vraagt ! ![]() Laatst gewijzigd op 05-07-2010 om 20:45. |
![]() |
||
Citaat:
![]() oT: maar ja naakt slapen geeft een lekker gevoel zeker bij dit warme weer
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wie slaapt er naakt??? mikeje | 2 | 17-02-2011 20:48 | |
Seksualiteit |