![]() |
||
Citaat:
maar ik moet alles ff keer uitproberen...
|
![]() |
VIdn het leuk om te doen
Hij vind het erg lekker so why not! Hij komt er ook wel van, alleen laat hij me net 1 sec. stoppen voordat hij komt, wat ik wel fijn vind. Kijk alstie in me mond komt vind ik geeneens zo erg maar als ik dan half lig te stikken (wat wel eens is voorgekomen) dat dan weer wel...
|
![]() |
Ik vind pijpen helemaal geweldig. Vooral het hele spel eromheen: eerst langzaam likken en dan steeds iets verder gaan. Ik betrek zijn ballen er ook altijd bij, dat vind ik zelf prettig en hij ook.
Ik laat hem inderdaad komen (anders is het niet 'af) en waar..? In mijn mond meestal. In mijn gezicht vind ik ook wel eens leuk. |
![]() |
|
hehe
over het algemeen vind ik het zowel leuk om te doen als prima om door te slikken, maar 1 keertje was mn ex in mn mond klaargekomen en ik had gwn géén zin om het door te slikken, ik wist niet waarom, maar ik had gwn geen zin. En ik vond het stom om te zeggen (JA het was een vreemd moment want we konden het altijd over seks hebben) dus na het pijpen stond ik bijna meteen op en liep naar beneden, naar de plee. Zegt ie: 'wat ga jij nou doen??' ik doe mijn uiterstye best om normaal te klinken: 'ff plassen' (mond vol) kom ik weer boven ligt ie helemaal in een deuk 'ff pwassen??' zegt ie.. was op dat moment best grappig ![]() ![]()
|
![]() |
In het begin vond ik het wel vies, toen hebben we de stelregel eerst wassen ingevoerd, dat hielp. 's Avonds douchen, ook prima oplossing.
Ik durfde hem eerst ook niet in mijn mond klaar te laten komen, dus hij waarschuwde van te voren, dan spoot hij in mijn gezicht of over mijn borsten. Heeft hij nooit een probleem van gemaakt. Toen ben ik op een gegeven moment door gegaan na zijn waarschuwing, dus hij waarschuwt nog een keer, en ik zeg uhuhm, en ik knik, dus toen heeft hij zich lekker helemaal laten gaan. Was waanzinnig! Slikken deed ik eerst ook niet, deed hij ook niet moeilijk over, ben ik ook vanzelf gaan doen. Vond hij ook te gek. Dit soort dingen moet je als jongen niet overhaasten of afdwingen, als ze er aan toe is gaat ze het vanzelf wel doen. Voor jou.
|
Ik vind pijpen opzich niet vies..
en wara ik hem laat klaarkomen..hij is nog nooit klaargekomen tijdens het pijpen... want of het duurt te lang naar mn zin ( lees kaakkramp) of ik wil hem plagen en ga hem op een andere manier verwennen
||
Verwijderd
|
Citaat:
wil t wel ... wil wel keer probere.. |
![]() |
|
Ik vind pijpen echt geweldig. Mijn vriend vindt het ook heerlijk en dat maakt het voor mij weer extra prettig. Ik laat hem altijd komen, meestal in mijn mond .. Behalve als hij me ineens over zich heen trekt om een ander standje te doen ofzo. Dan laat ik het zo en komt hij later klaar, want dat is dan iets dat hij zelf graag wilde.
|
Ik vind pijpen helemaal niet vies. Het is best geil om iemand te pijpen. Jah klaarkomen in mijn mond is een keer gebeurd maar dat was een "ongelukje"
![]() ![]() Najah mijn vriend komt zoiezo niet klaar door pijpen of ik moet een half uur doorgaan *last van kaak*dus maak ik het altijd met de hand af .
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Expiremteren met pijpen Bas1509 | 7 | 28-11-2016 11:38 | |
Drugs & Alcohol |
hulp voor bij de (water)pijp? Sonic Youth | 4 | 12-05-2007 00:04 | |
Seksualiteit |
Niet pijpen. Thom | 127 | 29-10-2006 15:23 | |
Drugs & Alcohol |