Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2003, 21:14
goale
goale is offline
welk meisje vind het vies om een jongen te pijpen? als je dat wel doet laat je hem dan ook komen en zo ja waar?
Oud 26-05-2003, 21:17
Verwijderd
Ik vind het niet vies. Vroeger (= ongeveer een jaar geleden) wel, maar naarmate ik het vaker deed werd het steeds leuker. Het is me tot nu toe nog niet echt gelukt om hem er mee te laten klaarkomen (ik doe 't altijd op het verkeerde moment - net een uur nadat we sex hebben gehad ofzo, en dan is-ie na een halfuur nog niet gekomen en dan heb ik ontzettende kramp in mijn kaken dus dan hou ik maar op). Wel heeft hij een keer gemasturbeerd terwijl zijn penis zich in mijn mond bevond, en toen liet ik 'm in mijn mond komen en liet ik daarna stiekum het grootste deel er gauw weer uit lopen (was toch onder de douche)
Oud 26-05-2003, 21:18
Verwijderd
Citaat:
goale schreef op 26-05-2003 @ 22:14:
welk meisje vind het vies om een jongen te pijpen? als je dat wel doet laat je hem dan ook komen en zo ja waar?
ik vind t vies... nahjah niet echt vies... maar doe t liever niet, zal t zo zeggen...
als ik t wel doe, laat ik m wel komen, ja, maar niet in me mond, nee nee nee in me hand
Oud 26-05-2003, 21:36
confabulatie
confabulatie is offline
ik vind het NIET vies....
vind het wel leuk om te doen
en laat hem niet altijd komen.. en nee nie in mn mond... moek altijd nog keer probere..
Oud 26-05-2003, 21:38
goale
goale is offline
Citaat:
confabulatie schreef op 26-05-2003 @ 22:36:
ik vind het NIET vies....
vind het wel leuk om te doen
en laat hem niet altijd komen.. en nee nie in mn mond... moek altijd nog keer probere..
moet je zeker een keer doen vindt hij geweldig
Oud 26-05-2003, 21:39
biep
biep is offline
ik vind het leuk, hij vind het lekker... I think we have a deal there
Oud 26-05-2003, 21:47
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
biep schreef op 26-05-2003 @ 21:39:
ik vind het leuk, hij vind het lekker... I think we have a deal there
idd
Oud 26-05-2003, 22:05
Zoetje01
Zoetje01 is offline
Pijpen doe ik graag! Hem in mijn mond laten komen niet... Wel een keer geprobeerd in de douche maar er meteen uit laten lopen. Nogal zoutig...
Oud 26-05-2003, 22:10
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
goale schreef op 26-05-2003 @ 22:38:
moet je zeker een keer doen vindt hij geweldig
kwil graag dat jongen t geweldig vindt, maar heb er minder voor over dan gemiddeld meisje geloof ik.
Oud 26-05-2003, 22:14
confabulatie
confabulatie is offline
Citaat:
Ilsje schreef op 26-05-2003 @ 23:10:
kwil graag dat jongen t geweldig vindt, maar heb er minder voor over dan gemiddeld meisje geloof ik.
ik wil natuurlijk ook graag dat jongen het geweldig vind,maar ik ga echt geen dingen doen die ik niet leuk vind ofzo alleen maar omdat hij het geweldig vind....
maar ik moet alles ff keer uitproberen...
Oud 26-05-2003, 22:31
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
VIdn het leuk om te doen
Hij vind het erg lekker
so why not!

Hij komt er ook wel van, alleen laat hij me net 1 sec. stoppen voordat hij komt, wat ik wel fijn vind.
Kijk alstie in me mond komt vind ik geeneens zo erg maar als ik dan half lig te stikken (wat wel eens is voorgekomen) dat dan weer wel...
Oud 27-05-2003, 10:15
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik vind pijpen helemaal geweldig. Vooral het hele spel eromheen: eerst langzaam likken en dan steeds iets verder gaan. Ik betrek zijn ballen er ook altijd bij, dat vind ik zelf prettig en hij ook.

Ik laat hem inderdaad komen (anders is het niet 'af) en waar..? In mijn mond meestal. In mijn gezicht vind ik ook wel eens leuk.
Oud 27-05-2003, 10:17
antispleen~*
antispleen~* is offline
hehe
over het algemeen vind ik het zowel leuk om te doen als prima om door te slikken, maar 1 keertje was mn ex in mn mond klaargekomen en ik had gwn géén zin om het door te slikken, ik wist niet waarom, maar ik had gwn geen zin. En ik vond het stom om te zeggen (JA het was een vreemd moment want we konden het altijd over seks hebben) dus na het pijpen stond ik bijna meteen op en liep naar beneden, naar de plee. Zegt ie: 'wat ga jij nou doen??' ik doe mijn uiterstye best om normaal te klinken: 'ff plassen' (mond vol) kom ik weer boven ligt ie helemaal in een deuk 'ff pwassen??' zegt ie.. was op dat moment best grappig
Oud 27-05-2003, 10:52
poesiefox
poesiefox is offline
In het begin vond ik het wel vies, toen hebben we de stelregel eerst wassen ingevoerd, dat hielp. 's Avonds douchen, ook prima oplossing.

Ik durfde hem eerst ook niet in mijn mond klaar te laten komen, dus hij waarschuwde van te voren, dan spoot hij in mijn gezicht of over mijn borsten. Heeft hij nooit een probleem van gemaakt. Toen ben ik op een gegeven moment door gegaan na zijn waarschuwing, dus hij waarschuwt nog een keer, en ik zeg uhuhm, en ik knik, dus toen heeft hij zich lekker helemaal laten gaan. Was waanzinnig!

Slikken deed ik eerst ook niet, deed hij ook niet moeilijk over, ben ik ook vanzelf gaan doen. Vond hij ook te gek.

Dit soort dingen moet je als jongen niet overhaasten of afdwingen, als ze er aan toe is gaat ze het vanzelf wel doen. Voor jou.
Oud 27-05-2003, 13:24
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik vind pijpen opzich niet vies..
en wara ik hem laat klaarkomen..hij is nog nooit klaargekomen tijdens het pijpen... want of het duurt te lang naar mn zin ( lees kaakkramp) of ik wil hem plagen en ga hem op een andere manier verwennen
Oud 27-05-2003, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Punkygirl schreef op 27-05-2003 @ 14:24:
Ik vind pijpen opzich niet vies..
en wara ik hem laat klaarkomen..hij is nog nooit klaargekomen tijdens het pijpen... want of het duurt te lang naar mn zin ( lees kaakkramp) of ik wil hem plagen en ga hem op een andere manier verwennen
ja, dat is bij mij nou precies ook zo.
wil t wel ...
wil wel keer probere..
Oud 27-05-2003, 13:38
sinsere
sinsere is offline
Ik vind pijpen echt geweldig. Mijn vriend vindt het ook heerlijk en dat maakt het voor mij weer extra prettig. Ik laat hem altijd komen, meestal in mijn mond .. Behalve als hij me ineens over zich heen trekt om een ander standje te doen ofzo. Dan laat ik het zo en komt hij later klaar, want dat is dan iets dat hij zelf graag wilde.
Oud 27-05-2003, 13:49
Thomas
Thomas is offline
Het is niet vies. Ja, je laat hem komen. Je moet zelf weten waar, hierin heb je twee opties; 1. in de mond en 2. niet in je mond.

Voila.
Oud 27-05-2003, 15:05
ZerO
ZerO is offline
Ik vind pijpen helemaal niet vies. Het is best geil om iemand te pijpen. Jah klaarkomen in mijn mond is een keer gebeurd maar dat was een "ongelukje" ..jah ik dacht moet dat nouuuuuu ..mjha vies vond ik het niet , maar het liefst slik ik niet.
Najah mijn vriend komt zoiezo niet klaar door pijpen of ik moet een half uur doorgaan *last van kaak*dus maak ik het altijd met de hand af .
Oud 27-05-2003, 18:16
Ilsje
Ilsje is offline
ik denk btw dat als ik langer met een jongen heb gehad dan dat ik tot nu toe heb gehad dat ik t dan wel keertje slik. maar zeker weten doe ik t nie... tot nu toe als jongen dat wou afgemaakt met hand of neukend.
Oud 27-05-2003, 18:25
Verwijderd
Ik vind het erg leuk om te doen. Veel intiemer dan aftrekken, en het is ook afwisselender ( al combineer ik die dingen wel ). Ik pijp liever dan ik trek, eigenlijk.

En of ik slik of niet hangt echt af van mijn stemming. Soms wel, soms niet.
Oud 30-06-2003, 23:43
Agent-Smith
Agent-Smith is offline
ik hoorde laatst dat sperma wel gezond is om door te slikken, niet iets voor mij want ik ben hetero maar misschien voor de vrouwen een leuk/lekker/interessant nieuwtje.

Regels voor berichten