Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat kan een probleem worden, het is nogal een anti computer maar ook een erge stuud dus hij gaat het zeker ter evaluatie bij de leraar inleveren voor carnaval, maar hij zet dus niet alles op de pc sommige dingen doet hij op papier zetten zoals grafieken, maar ik doe alles wat ik kan en wil. Deze week probeer ik het te krijgen, enne wil je er dan voorzichtig mee omgaan omdat hij er heel hard aan heeft gewerkt en je er zeker een 9 voor krijgt denk ik.
Mzzl |
![]() |
|
![]() |
Pol dit is de email die ik je, naast die email om je van harte te bedanken, had gestuurd. Ik kreeeg net echter een mailtje binnen van hetmail dat de 'delivery delayed' is. Als je dan via deze weg alsjeblieft zou willen reageren.
Hoi Pol, Bij het maken van de afgeleide van de eerste formule staan er nog 2 onbekenden in de formule namelijk L en X. Ik neem aan dat je de formule [t/n]' = (n*[t]' - t*[n]')/ n^2 hebt gebruikt. Je hebt het vast wel goed gedaan maar ik snap niet hoe je van die formule, met L erin, komt totaan de afgeide van die formule, zonder L. Alvast bedankt, Liefs Kim |
![]() |
|
![]() |
(Verstreken tijd) = (L-x) /v1 + sqrt(x^2+B^2)/v2
Dit afleiden geeft : (term per term afleiden naar x) -1/v1 + 1/2 * (x^2+B^2)^(-1/2) * 2 * x Dan nog alles op gelijknamige noemer zetten. Teller gelijk aan nul zetten, en daaruit x berekenen. De rest, van die strook zand en van Snellius toegepast op dit voorbeeld volgt nog ('k weet hoe het moet). Maar ik moet nu eerst nog wat leren voor mezelf. [Dit bericht is aangepast door pol (04-02-2002).] |
![]() |
|
![]() |
Is prima hoor, ik zit je toch niet te pushen?
Maar als je tijd hebt, zou je dan ook nog even die tussenstap willen mailen, want ik kom er niet uit. Wat je net typte begrijp ik namelijk echt niet. (v2 verdwijnt bijvoorbeeld zomaar terwijl ie er in het eindantwoord weer is e.d.) Maar nogmaals, ik zit je toch niet te pushen? In elk geval hartstikke bedankt, Liefs Kim |
![]() |
|
![]() |
Pol,
Omdat emailen naar jou nogal moeilijk gaat wil ik je via deze weg hartstikke bedanken voor wat je voor me gedaan hebt, vind ik echt heel lief van je. Ik hoop dat je het zelf ook wel een beetje leuk vond om te doen anders is het ook weeer zo lullig. Ik denk dat het wel goed komt met mijn werkstuk, kan haast niet anders ![]() Kusjes, Kim |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
-Dit probleem komt in een andere context voor in het achttiende eeuwse boek Recreations in Mathematics and Natural Philosophy van Jaques Ozanam.
Zoek eens uit welke context hier wordt bedoeld. Iemand ook maar enig idee waar ik dit kan vinden? Ik heb vrij lange tijd op google gezocht,, (vraag me niet hoelang) ik heb wel een engelse versie van het boek gezien. Maar die heeft dus meer dan 300 pagina's. Om nou al die 300 pagina's na te gaan en uiteindelijk tot de conclusie komen dat je het over je hoofd hebt gezien, laat ik mezelf ook niet aandoen. Ook als iemand het antwoord weet, zou ik het graag willen horen. Grtz Mofo |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
po wiskunde kortste route. Ieke | 6 | 28-03-2002 19:49 |