Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2002, 23:06
Verwijderd
Ik ben aan t kijken waar ik precies wil gaan studeren en nu wil ik jullie vragen:
In welke stad studeer je/ben je van plan te gaan studeren en wat zijn goede en slechte punten??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2002, 04:51
miep
miep is offline
ja goede vraag!
ik ga een hbo opleiding doen en dat kan zowel in alkmaar, haarlem, amsterdam, en ga zo maar door, maar ik vraag me toch wel af wat nu het leukst is... nouja zal wel niet zo veel uitmaken, maar ben toch naar reacties!
Oud 25-02-2002, 08:12
heumen
heumen is offline
Ik studeer in Leiden. Leuke, gezellige binnenstad met veel verenigingen, kroegen en een goede verbinding met andere uitgaanssteden (alleen de verbinding met utrecht is klote). Een ander voordeel is dat Leiden niet al te groot is, je leert daardoor veel verschillende mensen kennen. Nadelen van Leiden: ??(sorry, kon niets verzinnen)
Oud 25-02-2002, 09:15
C'est moi!
C'est moi! is offline
Ik ben vorig jaar gezakt, dus ik studeer nog niet, maar ken wel veel studenten...en uit de verhalen blijkt Groningen het leukst te zijn. Over Leiden hoor ik ook goeie verhalen, alleen ik ken maar heel weinig studenten daar. Eentje zelfs maar geloof ik.
Oud 25-02-2002, 09:49
aquafemme
aquafemme is offline
Utrecht want daar zit de opleiding die me interesseert...

Ok al zat die opleiding in hutjemutjelutje ik was nog naar die opleiding gegaan..
Oud 25-02-2002, 18:29
Bird
Bird is offline
Rotterdam!

Voor: grote stad, economisch zeer ontwikkeld (denk aan werk voor later), leuke verenigingen, goed te bereiken

Tegen: studentenleven is vrij 'underground', niet zoals in Leiden bv; moeilijk een kamer te vinden; stad lijkt koud

succes met kiezen
Oud 25-02-2002, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Bird schreef:
Rotterdam!

Tegen: studentenleven is vrij 'underground'