Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik studeer in Groningen.
Ik vind het een prettige sfeer in de stad, maar ik kan niet echt zeggen waar dat hem nu in zit. Er lopen inderdaad heel veel studenten rond in Groningen en dat is wel gezellig. Ik kan niet echt heldere voor- en nadelen geven over Groningen. Kijk ook bij het kiezen van de studiestad bij waar de opleiding die je wilt gaan doen de voor jou meest interessante afstudeerrichtingen en zo heeft. Ga overal open dagen bij langs en beoordeel zelf hoe de sfeer in de stad is en of die sfeer jou aanspreekt.
||
![]() |
Citaat:
![]() Het RSCorps is trouwens 1 jaar niet erkend en niet twee, dit voor de nauwkeurigheid ![]() Grappig dat je bij Carolus lid bent, een gezellig AHC-broertje! Laurentius heeft trouwens geen pasjes-systeem hoor! Wij hebben 1100 leden, en je kent sowieso iedereen van gezicht, dus dat valt wel mee. Hmm, redelijk off-topic... sorry...
|
![]() |
Ik zit nu in HAVO 5 en ga dus volgend jaar ergens een HBO-opleiding volgen, maar ik weet nog niet eens wat ik ga studeren, maar Breda lijkt me wel wat. En anders gewoon in Vlissingen (ik woon nu in Middelburg).
Eigenlijk wil ik uit Zeeland weg ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Had St. Laurentius de ontgroening trouwens niet afgeschaft? Of was dat nou Franciscus? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() L.A.N.X. (a'dam) heeft dacht ik geen ontgroening en Quintus (Leiden) ook niet, maar die hebben allemaal dispuutsontgroening, ook niet mis. Fransiscus weet ik eigenlijk niet. Ben daar trouwens ook nog nooit geweest... Anyway, volgende week donderdag sowieso een fijn lustrumfeestje bij Olof! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoi, ik ben Matthias en ik ga jullie vertellen wat ik vandaag gedaan heb! hasseltboy | 111 | 09-02-2005 16:33 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (deel 3) Verwijderd | 499 | 11-10-2004 22:03 | |
Algemene schoolzaken |
altijd in het weekend naar huis? nlblue-eyes | 31 | 09-10-2004 16:14 | |
De Kantine |
Wat hangt er aan de muur van je kamer deelII olijke otter | 157 | 06-10-2004 21:06 | |
Lifestyle |
Dr Phil Topic: What have YOU done today? CharismaticBass | 499 | 25-08-2004 16:26 | |
Liefde & Relatie |
De afstand tussen jullie 2 GeKKe PiEpErT | 51 | 31-01-2002 07:31 |