Advertentie | |
|
![]() |
|
Over een paar maanden komt de film: "THE DREAMCATCHER" in de bios.. Het boek is ook goed.. Dus ga die allemaal snel lezen.. Echt een aanrader.. Ben nu zelf bezig in een van zijn nieuwere boeken: "Het meisje dat hield van Tom Gordon" en hiervoor heb ik ook een van de latere boeken: "Het geheim van de Buick" gelezen.. Heirna ga ik: "Desperation" lezen.. Insomnia vond ik geen reet aan.. Te cliche en te nikszeggend... Maar de meeste boeken van hem zijn toppers.. Koontz is ook wel goed.. alleen heeft die een hele andere stijl waar ik moeilijk aan kan wennen..
||
![]() |
Citaat:
die vond ik ook helemaal geweldig,...had ik helemaal nie meer aan gedacht,...*gaat hem dus binnenkort weer lenen in de bieb* |
![]() |
||
Citaat:
echt het ENIGE boek in m'n hele leven dat ik in een nacht heb uitgelezen. en de nacht erna weer. en toen in de week erop nog een keer. echt ge-ni-aal gewoon. |
![]() |
|
Insomnia vond ik echt fantastisch.. ook thinner was best
![]() Verder vond ik Dolan's Cadillac een goed boek en ook heb ik eens een boek van hem gelezen van hem waarvan ik helaas de titel vergeten ben.. ging over een toren (gaat er bij iemand een lichie branden?). Films die ik gezien heb: Carrie Carrie 2 The Shining Cujo Christine Children of the Corn Pet Sematary Misery IT (they allll float ![]() Sleepwalkers Thinner (boek was leuker...) The Stand Sometimes they come back The Golden Years
|
Verwijderd
|
Dat met die toren was misschien 'The eyes of the dragon', een fantasyverhaal van hem waarin op een gegeven moment een gozer vastzit in een hoge toren en zichzelf via een zelfgemaakt touw van draadjes uit servetten een weg naar buiten weet te vlechten.
Of je hebt het over een deel van zijn 'Dark Tower' serie. LUH-3417 - Torens zijn goed. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Oja, nog een vraagje, weet iemand hoe het zit met Desperation en de Regelaars? Is De Regelaars een vervolg ofzo?
||
Citaat:
![]() Desperation en de Regelaars zegt mij helemaal nix...
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed Mis(ery) en Mis(t) ... ![]()
|
Ben nu Desperation aan et lezen.. ben op blz. 60
Korte samenvatting: Verschillende mensen worden onder valse voorwendselen door een agent meegenomen naar een soort van gevangenis.. Deze agent zelf blijkt volkomen gestoord te zijn en opereert alleen.. Schroomt niet om mensen neer te knallen.. Coowl boek met een BAD GUY...
|
SK heeft zoveeeeeeeeeel goede boeken geschreven! Maar wat ik echt aan kan raden is de Donkere Toren yclus.. als je van fantasy houdt.. maar goed, verder.. jeetje.. Rosie, Ogen van Vuur(!), Pet Cemetary (kweet ff niet meer hoe hij in het Nls heet).. tja.. alles eigenlijk
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar errug gaaf boek. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Donkere Toren deel 5 komt geloof ik dit jaar ook nog ![]() Nog een goed boek van em: Razernij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Razernij is indeed erg leuk ![]() Ben ik trouwens de enige die het einde van de Marathon niet snapte? What the hell happened! ![]()
|
![]() |
- Spoiler -
Is hier iemand die de Regelaars heeft gelezen? Ik heb um zonet uit gelezen en ik snap het einde niet echt, dat kleine verhaaltje in die brief. Dit gaat natuurlijk over Audrey en Seth maar hoe kan dit? Omdat de brief in 1986 geschreven is.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De Marathon/The Long Walk van Stephen King Retinite | 15 | 24-01-2007 20:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Stephen King Carn | 52 | 27-10-2006 17:34 | |
Muziek |
Demons & Wizards - Touched by the Crimson King [NIEUW ALBUM] Verwijderd | 14 | 12-05-2005 15:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Stephen King BelleRosé | 5 | 28-04-2004 11:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Stephen King x Liene | 0 | 11-03-2004 16:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Recensie Desperation (Stephen King) wilco984 | 0 | 30-03-2003 22:18 |