Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2002, 08:30
Verwijderd
ik ben echt heel nieuwsgierig waarom jullie sXe zijn geworden? eigen besluit? of omdat vrienden het ook waren?? lucht je hart hier..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2002, 08:38
Verwijderd
wat is sXe?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 08:44
^Marije^
^Marije^ is offline
Ik heb geheel uit mezelf een hele poos terug maar besloten dat ik ging stoppen met alcohol te nuttigen omdat ik niet zo héél erg goed tegen drank kan=> raak nogal snel aangeschoten en word heel erg handtastelijk (oeh! )
In het begin was het af en toe wel moeilijk maar je raakt het best snel gewend. Roken deed ik sowieso al niet en drugs ook niet en toen viel ik technisch gezien al snel onder het kopje sXe.
Ben niet zo fanatiek dat ik ook naar die muziek luister enzo, het is enkel dat ik geen drank, drugs, sigaretten e.d. nuttig.
Oud 23-04-2002, 08:52
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
McLaren schreef:
wat is sXe?
sXe-straightedge.

Tis een lifestyle die gezond is voor je geest en lichaam,geen drugs,geen alcohol and no fucking around.
Zijn tegen alle vormen van discriminatie en racisme en ze willen bewust en sober leven en liefst met een helder hoofd zelf beslissingen nemen.

"don't drink don't smoke don't fuck"
Veel sXe'rs zijn veganist of vegetariër,deze gewote zijn een uitloper van het feit dat een Straight Edger respect heeft voor alle levensvormen->Meat is murder.

Maarja ik ben niet sXe..jaap of lester kan je dr vast meer over vertellen
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 09:07
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
the reflecting god* schreef:

hmm heb ik nog nooit van gehoord maar herken me zelf er wel in, gebruik geen drugs rook niet drink niet doe niet aan sex (iig niet nu geen behoefte aan)....ben alleen geen vegetarier of veganist

grappig
sXe staat niet voor 'geen sex' maar geen onenightstands etc. alleen sex binnen een (vaste)relatie
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 09:08
^Marije^
^Marije^ is offline
In het verlengde van CemetarySluts post: ik fuck ook niet around (toch een essentieel onderdeel)
Oud 23-04-2002, 09:10
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

sXe staat niet voor 'geen sex' maar geen onenightstands etc. alleen sex binnen een (vaste)relatie
hihi doek ook nie aan dus
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 09:41
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

sXe-straightedge.

Tis een lifestyle die gezond is voor je geest en lichaam,geen drugs,geen alcohol and no fucking around.
Zijn tegen alle vormen van discriminatie en racisme en ze willen bewust en sober leven en liefst met een helder hoofd zelf beslissingen nemen.

Veel sXe'rs zijn veganist of vegetariër,deze gewote zijn een uitloper van het feit dat een Straight Edger respect heeft voor alle levensvormen->Meat is murder.

Dus dat wil zeggen dat je ook sXe bent als je wél vlees eet ? Whaaa, dan ben ik et ook

Ik heb nog nooit enige vorm van drugs gebruikt en 'k drink ook nie, en no fucking around lijkt me logisch

Hmm, maar ik eet wel gewoon vlees, dat komt omdak et lekker vin en niemand kan dat veranderen haha...En dat niet drugs en alcohol doe ik gewoon voor mezelf voor voor het principe van sXe zijn dus het maakt me verder ook niet uit of ik het wel of niet ben, maar kben eigenlijk wel benieuwd

tell me
Oud 23-04-2002, 09:42
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
^Marije^ schreef:
In het verlengde van CemetarySluts post: ik fuck ook niet around (toch een essentieel onderdeel)
Oud 23-04-2002, 10:03
Verwijderd
volgens mij hoef je je niet aan àlle regels te houden, zoals geen vlees eten, maar minstens aan geen drugs, geen alcohol, no fucking around enzo... but, correct me if i'm wrong

ik ben ook geen sxe-er maar zoals het er nu voor staat "voldoe" ik wel aan veel regels, rook niet (helaas wel gedaan), drink niet (helaas ook wel gedaan), don't fuck around (heb relatie van 8 maanden), ben absoluut tegen racisme/discriminatie...alleen eet wel vlees en draag draag leer enzo..

Ik vind dat je sxe-er bent als je er ook echt voor 100% achter staat, dat je het doet om bepaalde redenen/beliefs en niet zomaar omdat je zowiezo niet rookt/drinkt enzo. zoals sommige kids uit mn klas, die roken niet, drinken niet, fucken niet around maar die doen dat niet met de "sxe gedachten" maar gewoon niet...
want dan zouden héél veel mensen sxe zijn, en zou eht niet meer bijzonder zijn om sxe te zijn...
zo denk ik dan...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 10:05
Verwijderd
en ik denk dat het veel te maken heeft met saamhorigheid, je kan steun halen uit andere sxe-ers enzo (stel dat je vroeger weleens dronk enzo maar er nu mee opgehouden bent) dan kan je als je bij een concert bent tenminste niet (als je dr echt behoefte aan hebt ofzo) een biertje gaan halen want de anderen zullen je dan tegehouden, of je er tenminste heel erg streng op wijzen (lijkt mij)
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 10:13
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:
danique2 schreef:
en ik denk dat het veel te maken heeft met saamhorigheid, je kan steun halen uit andere sxe-ers enzo (stel dat je vroeger weleens dronk enzo maar er nu mee opgehouden bent) dan kan je als je bij een concert bent tenminste niet (als je dr echt behoefte aan hebt ofzo) een biertje gaan halen want de anderen zullen je dan tegehouden, of je er tenminste heel erg streng op wijzen (lijkt mij)
Misschien sociale controle idd, maar ik denk dat je als je overtuigd sXe bent, je dat helemaal niet nodig hebt omdat je van jezelf dan wel genoeg achter je principes staat om drank, drugs enz. te laten staan.
Oud 23-04-2002, 10:32
Verwijderd
Citaat:
^Marije^ schreef:

maar ik denk dat je als je overtuigd sXe bent, je dat helemaal niet nodig hebt omdat je van jezelf dan wel genoeg achter je principes staat om drank, drugs enz. te laten staan.
ja idd maar toch, het lijkt mij wel fijn om toch mensen achter je hebben enzo

verder weet ik er natuurlijk ook weinig vanaf, kzeg maar wat ik denk
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 10:44
KazzZ
KazzZ is offline
ik gebruik geen drugs, drink bijna geen alcohol en fuck niet around bennik dan sXe ofzo?
maarja.. dat ik dat nu niet doe, wil nog niet zeggen dat ik het in de toekomst wel ga doen.
Oud 23-04-2002, 11:26
de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
tsja ik ben ook sXe dus....

ik heb nooit gerookt nooit iets van drugs gebruikt en ik ben 3 keeer dronken geweest om stoer te doen....

voor mij is sXe zijn een logisch gevolg van mijn levenswijze..
ik hrb nooit de behoefte gehad te roken blowen snuiven etc..
mensen die mij kennen weten dat ik uitmijzelf al soms ineens behoorlijk vaag ga doen (lachkicks etc)
dat ik een paar keer gedronken heb vloeit alleen voort uit het feit om er bij te willen horen...
ik vin drank goor en de meeste dronken mensen vervelend ik vind dronken ijn een van de ergste dingen die mij kan overkomen.. ik wil graag alles in de hand hebben en zijn wie ik ben... als je drugs gebruikt ga je je anders gedragen dat wil ik niet dat ben ik niet... en ik voel me er niet lekker bij... bovendien wil ik niet afhankelijk worden van een bepaalde stof..

voor mij is sXe zijn normaal ik doe geen consesies ik geniet op mijn maniwer zoveel mogenlijk van het leven..

en natuurlijk zou ik niet vreemd gaan of meerdere geliefdes op een avond in een week in een maand hebben.... dat vind ik werkenlijk verwerpenlijk.. dat mensen zo vrij zijn ze doen maar het is alsof liefde verdwijnt uit deze samenleving....

voor de rest eet ik (al is dat neit per de sXe) geen vlees (nooit gedaan) en leef ik wat ik graag "sociaal veganistisch" noem... dat houd in dat ik voor mezelf zo min mogenlijk dierlijke stoffen consumeer maar neit moeilijk doe als ik bij anderen thuis eet of uit eten ga etc...

voor mij is dit alles geen oppofering voor mij is dit natuurlijk... ik voel me goed..

voor een sXe faq ---> http://www.poisonfree.com

Laatst gewijzigd op 23-04-2002 om 11:28.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 11:33
Verwijderd
Ik rook niet, ik gebruik geen drugs, ik heb geen sex, ik drink geen alcohol (ik eet wel vlees) en fuck niet around. Wat dat dan ook mag beteken. Ik kan voor iedereen respect en bewondering opbrengen. Maar ik ben geen sxe... Wel eens die naam gehoord, maar ik had geen enkel id wat het inhield...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 11:38
Ieme
Ieme is offline
Nadat Marije sxe was geworden ben ik er zelf ook meer bij na gaan denken. Toen leek het mij eigenlijk ook een stuk prettiger om maar te stoppen met alcohol (de rest deed ik toch al niet). Ik vind het veel fijner om je geest helder te houden. Bovendien sluit je zo de mogelijkheid uit om dingen te doen waarvan je later spijt hebt, omdat je er toen niet bij was met je hoofd. Ik wil bovendien graag op mijn 60ste nog wat hersencellen overhouden (alcohol tast ze aan nl.)
De gevolgen van alcohol zijn ook bij mij niet florizant, maar daar zal ik hier maar even niks over uiteenzetten.
Roken vind ik zeer walchelijk. Je vergiftigt nl. niet alleen jezelf, maar ook de mensen om je heen.
Ik vind het wel een groot voordeel dat vegetarisme bij het sxme wordt betrokken. Past nl. prima bij elkaar.

Als laatste: De wereld zou er een stuk beter uitzien zonder alcohol. (voor consumptie)
Oud 23-04-2002, 12:18
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:
Ieme schreef:

Roken vind ik zeer walchelijk. Je vergiftigt nl. niet alleen jezelf, maar ook de mensen om je heen.
*denkt intens aan de vele autoritten met rokende ouders*
Oud 23-04-2002, 13:00
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:

sXe-straightedge.

huh ohw,ok

IK BEN TEGN!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 13:14
Ilsch
Ilsch is offline
Ik rook niet... Ik drink niet... En ook geen drugs....

wel allemaal geprobeert....

eet ook geen vlees en I don't fuck around...

Maar zo bewust ben ik er niet mee bezig dat je me sX kunt noemen.
Ik vind het wel allemaal "onzin" het is misschien "lekker" voor sommige mensen, maar ik geloof er niet in dat een avond uitgaan er beter/leuker etc. door word.

Laatst gewijzigd op 24-04-2002 om 09:38.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 14:09
^Marije^
^Marije^ is offline
DWJ: mooie pic!!

Nou ja goed en om het geheel maar even compleet te maken (want er kan altijd meer bij): ^Marije^ is ook nog eens overtuigd vega.
Oud 23-04-2002, 14:16
Caroo
Caroo is offline
Citaat:
McLaren schreef:
IK BEN TEGN!
Oud 23-04-2002, 15:48
*Frozen Tears*
*Frozen Tears* is offline
ik ben sXe *jeuj*
ik heb gerookt...gedronken...geblowt...maar dat was ik echt zat en toen kwam ik iemand tegen die sXe was en hij vertelde mij erwat over en het sprak me gewoon super aan...daarna heb ik een beetje geinformeerd wat het nou eigenlijk gewoon inhield en nu ben ik al iets van een jaar sXe....en ook ik eet geen vlees, ben veganist maar dat was ik al voor dat ik sXe was dus dat had niet echt iets met elkaar te maken
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 15:56
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
^Marije^ schreef:
^Marije^ is ook nog eens overtuigd vega.
Niet voor lang als het aan mij ligt

Oud 23-04-2002, 15:59
independancy wanted
independancy wanted is offline
Ik ben niet Straight-Edge...
Ik las het verhaal van DWJ en ik moet zeggen dat ik de ideeen achter het hele sXe idee hartstikke goed vindt. Een perfecte motivatie om een zo gezond en gelukkig mogelijk leven te leiden, ware het niet dat er voor mij een ander aspect aan roken en drinken zit. DWJ zei dat hij nooit gerookt had en aan alcohol ook geen lol beleefde. Ik rook al een poosje en drink ook regelmatig wat. Het toegevoegde aspect aan roken en drinken is voor mij het sociale aspect. Gezellig een biertje drinken in een cafeetje met wat maten is voor mij gewoon een vorm van ontspanning, en ik ben er zo aan gewend geraakt dat ik dusdanige consessies niet kan doen. Ik wil niet zeggen dat ik me te buiten ga aan alcohol zodat ik niet meer normaal kan functioneren, maar het is een deel van mijn leven geworden. Zo ook roken. Een onwijs trieste zaak eigelijk, maar ik denk dat als ik die dingetjes moet gaan missen, ik er niet gelukkiger op word.

Jammer, maar helaas

PS. Ik ben wel vegetarisch, met extra toegevoegde waarden, net als DWJ
Oud 23-04-2002, 16:39
Verwijderd
Ach ja, jullie liever dan ik, ik maak het liefste zoveel mogelijk lol in m'n studententijd en daar passen de denkbeelden van sXe niet echt bij dacht ik zo
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 18:12
Locke
Locke is offline
Respect voor de mensen die het zijn hoor maar ik kan zo gewoon niet leven ik probeer zo veel mogelijk te genieten van me leven en ik gebruik dus gewoon drugs soft/hard eet vlees rook drink en weet ik veel wat dat jullie plezier kunnen maken zonder jah knap van je maar ik vind het dus gewoon niet leuk en zal ook nooit zo kunnen leven ..

Mischien stom maar waar ..
Oud 23-04-2002, 19:32
Verwijderd
Ik rook niet, gebruik geen drugs, fuck niet around en drink heel heel heel af en toe een glaasje wijn ofzo..

Ik ben dus geen sXe, maar kvinnut wel een koele levensstijl..
Ben het wel met Daphne eens trouwens, dat je niet meteen sXe bent als je toevallig niet rookt en drinkt enzo... je moet er wel echt zelf achter staan..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 19:37
DrPain
DrPain is offline
Citaat:
McLaren schreef:
wat is sXe?
Straight edge is een naam voor een groepje mensen die wazig zijn.
Zonder gein, waarom moet je een naam geven aan mensen die niet drinken, niet roken, niet losse relaties hebben. Je moet je echt ammel aan regeltjes houden wil je sXe zijn, en oweej als je een keer iets niet goed doet. Meteen iedereen over je dak.

Op zich een heel leuk princiepe dat goed leven, maar waarom zo jugend-achtig??
Oud 23-04-2002, 19:38
de wijze jodokus
Citaat:
^Marije^ schreef:
DWJ: mooie pic!!

Nou ja goed en om het geheel maar even compleet te maken (want er kan altijd meer bij): ^Marije^ is ook nog eens overtuigd vega.

fenks ennuuh zorg dat je die stroekdukunde martin van je een ebetje vega krijgt
Oud 23-04-2002, 19:39
eztah
eztah is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ach ja, jullie liever dan ik, ik maak het liefste zoveel mogelijk lol in m'n studententijd en daar passen de denkbeelden van sXe niet echt bij dacht ik zo
[drama modus]

Lekker triest als je alleen lol kunt hebben met drank. Maar goed.

Verder vink sXe ok, alleen vind ik bepaalde drugs juist iets toevoegen aan m'n leven dus geen sXe voor mij

En sXe vind ik eigenlijk onafscheidelijkvegetarisme/veganisme, qua gezondheidsoverweging; je kunt nog zo hard Poison Free roepen, met vlees in je darmstelsel ben alles behalve poisonfree.

sXe is ook vrij zijn van elke verslaving. En daarom passen binnen een sXe levensstijl eigenlijk geen producten die verslavend zijn, zoals koffie.

...en dat wast
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 19:42
eztah
eztah is offline
[drama modus]

...alcohol is een fokking drug btw, wanneer stoppen we met de scheiding drugs & alcohol?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 19:43
de wijze jodokus
Citaat:
DrPain schreef:

Straight edge is een naam voor een groepje mensen die wazig zijn.

--> juist neit
Zonder gein,
--> kheb heel veel lol
waarom moet je een naam geven aan mensen die niet drinken, niet roken, niet losse relaties hebben.
--> waarom niet? waarom meot je een naamgeven aan emsnen die naar metlal luisteren waarom meot je een naam geven aam mensen die skaten etc.....

Je moet je echt ammel aan regeltjes houden wil je sXe zijn,
-->nee je bent sXe of je ebnt het neit... als je je neit aan de regeltjes wil houden ben je neit sXe.. en als je eens wat leest op bijv. poisson free.com kan je zien dat sXe voor iedereen is wat ze er zelf van maken er zijn alleen een paar basis princiepes...

en oweej als je een keer iets niet goed doet. Meteen iedereen over je dak.
--> dat zijn sXe nazis .. een hele groep afrekenen op een paar van die zieligerds is onredenlijk....

Op zich een heel leuk princiepe dat goed leven, maar waarom zo jugend-achtig??
-->
Oud 23-04-2002, 19:44
Verwijderd
Citaat:
eztah schreef:
[drama modus]

...alcohol is een fokking drug btw, wanneer stoppen we met de scheiding drugs & alcohol?
harddrug zelfs...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 19:46
de wijze jodokus
Citaat:
eztah schreef:

geen producten die verslavend zijn, zoals koffie.

...en dat wast

koffie is niet verslavend......
Oud 23-04-2002, 20:20
Undeclinable
Undeclinable is offline
Ik is dus geen sXe.. puur om het feit dat ik bier nogal lekker vind

Maar drink eigenlijk nooit zoveel dat ik geen controle meer over mezelf heb.. wil d'r altijd met m'n kop bijblijven.. dronken zijn never nooit niet meer.

Verder geen (andere) drugs, geen roken.. maar wel teveel koffie

Fuck around.. hmm ben zowiezo niet het type wat alles wat los en vast zit pakt .. (nu zeker niet, 3.5 maand verkering..dat wil ik liever zo houden )

Vegetariër ben ik zeker niet, ben nogal gek op vlees.. en ach kan wel gaan uitleggen waarom maar das overbodig
Oud 23-04-2002, 20:21
Locke
Locke is offline
Citaat:
de wijze jodokus schreef:

koffie is niet verslavend......

Koffie is geestelijk verslavent of teld dat niet mee ?
Oud 23-04-2002, 20:26
de wijze jodokus
Citaat:
Locke schreef:

Koffie is geestelijk verslavent of teld dat niet mee ?
volgens mij valt dat wel mee hoor.. ik ben fervent koffie drinker maar kan ook makkenlijk een maand zonder...

iig zie ik geen enkele reden om koffie te boycotten.... tis verder neit schdenlijk en beivloed je op geen enkele manier...
en het verslavende valt iig voor mij dus wel heel erg mee...
Oud 23-04-2002, 20:30
Locke
Locke is offline
Citaat:

volgens mij valt dat wel mee hoor.. ik ben fervent koffie drinker maar kan ook makkenlijk een maand zonder...

iig zie ik geen enkele reden om koffie te boycotten.... tis verder neit schdenlijk en beivloed je op geen enkele manier...
Maar waarom andere drugs wel dan als je het met mate doet zal het ook niet schadelijk zijn maarja probeer mensen dat maar eens uit te leggen ...
Oud 23-04-2002, 20:30
Roos
Roos is offline
Citaat:

Het is wetenschappelijk bewezen dat koffie mensen echt helpt, en dat het een soort geestelijk verslavend is. Mensen kregen koffie, met caffeine of caffeine-vrij, en moesten daarna een wiskunde testje maken. Nou ja, anyway, het helpt sommige mensen dus echt.
Citaat:
er zitten meer dan 250 chemikalien en koffie, waarvan er maar 26 getest zijn, en er zitten zeer waarschijnlijk schadelijke stoffen in koffie die de kans op bepaalde vormen van kanker verhogen, maar dat laatste is niet wetenschappelijk bewezen.

Mjah sorry Jaap
Oud 23-04-2002, 20:32
de wijze jodokus
Citaat:
Locke schreef:

Maar waarom andere drugs wel dan als je het met mate doet zal het ook niet schadelijk zijn maarja probeer mensen dat maar eens uit te leggen ...
ik vind koffie dus geen drug.... het doet niets met je is niet schadenlijk en niet verslavend..... daarom koffie wel en drugs niet.....
Oud 23-04-2002, 20:34
Locke
Locke is offline
Citaat:
rosi schreef:

Het is wetenschappelijk bewezen dat koffie mensen echt helpt, en dat het een soort geestelijk verslavend is. Mensen kregen koffie, met caffeine of caffeine-vrij, en moesten daarna een wiskunde testje maken. Nou ja, anyway, het helpt sommige mensen dus echt.

er zitten meer dan 250 chemikalien en koffie, waarvan er maar 26 getest zijn, en er zitten zeer waarschijnlijk schadelijke stoffen in koffie die de kans op bepaalde vormen van kanker verhogen, maar dat laatste is niet wetenschappelijk bewezen.

Mjah sorry Jaap
Dat bedoel ik dus ik ken wel mensen die koffie verslaaft zijn en chagerijnig worden en hoofdpijn krijgen als ze geen koffie drinken ..

Medicijnen zijn trouwens ook drugs met mate geneest het en doet de pijn verminderen maar als je het teveel gebruik is het ook slecht voor je ..
Oud 23-04-2002, 20:37
de wijze jodokus
Citaat:
rosi schreef:

---->> wel eens gehoord van het placebo effect? ik geloof er dus gewoon niet in.. koffie doet werenkenlijks niets met mij waardoor ik me anders ga voelen of gedragen....

---->> in elke voedingsbron zullen stoffen zittten en er zullen veel meer prodcten zijn waar schadenlijke stoffen in zitten... (bespoten groentes noem het maar op) maar dat is neit wat sXe is... sXe is jezelf blijven neit afhankelijk van een stof zijn en nuchter blijven..... en in mijn optiek kan dat prima gecombineerd worden met het drinken van koffie.....

Oud 23-04-2002, 20:40
de wijze jodokus
Citaat:
Locke schreef:

Dat bedoel ik dus ik ken wel mensen die koffie verslaaft zijn en chagerijnig worden en hoofdpijn krijgen als ze geen koffie drinken ..

Medicijnen zijn trouwens ook drugs met mate geneest het en doet de pijn verminderen maar als je het teveel gebruik is het ook slecht voor je ..

het zla best wel... maar zoals ik al eerder heb gezegt... iedereen bepaald voor zichzelf i hoeverre hij het sXe princiepe doorvoerd....
je hebt hele achtenlijke figuren die zeggen dat je neit meer sxe bent als je koffie drinkt... maar het gaat om basis princiepes gecombineerd met je eigen normen...

ik zie het kwaad van koffie gebruik en medicijn gebruik neit in...
zolang ik er neit afhankelijk van word of me anders ga gedragen dan wie ik ben... en mijn lichaam totaal verneuk.. en dat is neit het geval....
Oud 23-04-2002, 20:42
Locke
Locke is offline
Citaat:

het zla best wel... maar zoals ik al eerder heb gezegt... iedereen bepaald voor zichzelf i hoeverre hij het sXe princiepe doorvoerd....
je hebt hele achtenlijke figuren die zeggen dat je neit meer sxe bent als je koffie drinkt... maar het gaat om basis princiepes gecombineerd met je eigen normen...

ik zie het kwaad van koffie gebruik en medicijn gebruik neit in...
zolang ik er neit afhankelijk van word of me anders ga gedragen dan wie ik ben... en mijn lichaam totaal verneuk.. en dat is neit het geval....
Oh dus bij sXe mag je je niet anders voelen ? medicijnen verdoven das toch anders voelen of heb ik het verkeerd ?
Oud 23-04-2002, 20:44
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
strength thru sXe
ik heb het verhaal de afgelopen week al 10000 keer verteld aan allerlei mensen duzzzzz fuck it for now

kben ookal half jaartje sXe

straightedge, but not an asshole..
Oud 23-04-2002, 20:47
de wijze jodokus
Citaat:
Locke schreef:

Oh dus bij sXe mag je je niet anders voelen ? medicijnen verdoven das toch anders voelen of heb ik het verkeerd ?
*zucht*

iedereen heeft zijn eigen defenitie van het hoe en waarom...
het komt er op neer dat ik stoffen die mij negatief beinvloeden mijd... zij het dat mijn karakter anders word zij het dat het schadenlijk voor je lichaam is zij het dat het verslaafd....

en daarom gebruik ik wel medicijen en geen drugs etc....
Oud 23-04-2002, 20:48
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
owja ik heb alcohol en softdrugs ook meer dan eens gebruikt voordat ik sxe werd dus ik weet wel waar ik het over heb als ik zeg dat ik het niet meer nodig heb..
dat kan je niet van iedereen zeggen die sxe is

check out before you judge!
Oud 23-04-2002, 20:49
Locke
Locke is offline
Hmz denk eigenlijk niet dat het veel zin heeft om met mij psychonautisch leven style zin heeft om discusie te voeren over drugs tegen een sxe

Maar over sex als je bijvoorbeeld met een goeie vriendin het doet is het dan ook fout ? je houd toch van haar alleen op een andere manier ?
Oud 23-04-2002, 20:50
Roos
Roos is offline
dwj: natuurlijk kan je koffie prima combineren met sXe, dat wilde ik ook niet ontkennen.

Vind het wel grappig dat je nu dat wetenschappelijk onderzoek probeert te weerleggen door te zeggen "ik geloof er niet in".
Er waar mensen die dezelfde test maakten, waarbij hun verteld werden of ze caffeinevrije koffie of normale koffie hadden.

vb: er werd verteld dat je caffeinevrije koffie kreeg, maar het was gewone caffeine. Die mensen maakten de test minder goed dan mensen aan wie werd vertelt dat ze koffie MET caffeine kregen.
Opmerkelijke resultaten, grappig toch gewoon?
Maar dit is gewoon offtopic geblaat, want het laatste wat ik hiermee wil is aantonen dat jij als straight egder geen koffie mag drinken
Reageren

Regels voor berichten