Advertentie | |
|
![]() |
|
dit komt er elke keer te staan : Doorlinken vanaf andere scripts wordt niet op prijs gesteld.
U dient admin@endoria.net te mailen over deze kwestie. De uploadsite is te bereiken via deze link.
|
Verwijderd
|
- meestal krijg je bij je eigen internet provider wel wat webruimte om je eigen site te bouwen, als dat zo is kun je gewoon daar je foto's naar uploaden.
- of je gaat naar 'n site waar je gratis webruimte kan aanmaken, bijv. geocities op www.geocities.com Lau |
![]() |
|
Verwijderd
|
of kijk anders even in deze topic: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=101090
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
www.geocities.com
Ik ben het eens met wat hierboven staat het is een klote site. Ik zelf heb een kleintering siteje gemaakt bij hotmail het nadeel daaraan is datje hele lange url heb das wel jammer maar je kan ze tenminste uploaden. je moet wel een hotmail adres hebben en wat je dan moet doen is dit: Je gaat naar chat and people dan naar communities en dan kan je er 1 aanmaken als je dat goed gedaan heb.
||
Citaat:
bij cu2 kun je tegenwoordig ook fotos uppen (kleintjes) ik weet niet of ze leeching toestaan
|
|