Advertentie | |
|
![]() |
|
wat ik een verklaring vind staat hier op mijn site: vallen in dromen
Het is iets anders als uittreden, en iets anders als ASP (= Awareness during Sleep Paralysis of slaapverlamming). peter. Laatst gewijzigd op 11-05-2003 om 20:18. |
![]() |
|
![]() |
mmm......ja, dit heb ik ook wel. Alleen heb ik, als ik in mijn droom val, dat het heel erg zeer doet. M'n hoofd is loodzwaar en m'n lichaam doet dan heel erg pijn. En wat ook zo irritant is, als ik ren in m'n droom, en d'r zit iets of iemand achter mij aan, dan kan ik bijna niet rennen. Kom amper vooruit. Net of je in slomotion aan het rennen bent.
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb dat ook wel eens als ik nog niet helemaal slaap dat je ineens valt ook en dan land je ahw op je bed zodra je je ogen opent.
Wat ik ooit gehoord heb is dat als je overdag actief bezig geweest bent dat je spieren zich ineens ontspannen. Moet je maar eens al je spieren aanspannen en loslaten dan heb je ook zoiets. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
vanacht nog gehad ,.....
Ik droomde dat ik uit een achtbaan viel. En werd met zo ' n kriebel gevoel wakker. Volgens mij sliep ik niet helemaal. Want ik dacht van ik wil niet vallen want dan krijg ik zo n kutgevoel! maar ja volgens mij is dat heel normaal hoor.
|
Bij degene waar je al eens gevallen bent in je droom waar zijn jullie al eens afgevallen ofzow?
Ik ben al eens van een ski lift afgevallen in mijn droom en ook eens door een kapotte brug ![]() ![]() Is kei raar.
|
uh.... heel simpel dacht ik zo, dit ligt aan je hersenen. Er is al eens een topic over geweest:http://forum.scholieren.com/showthre...ghlight=vallen
Ik denk dat ik een beetje te nuchter ben voor die zweverige dingen. Je geest treedt uit... naja, iedereen gelooft zo z'n eigen dingen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ook een keer gelezen dat als je ziel dat doet omdat hij op tijd in je lichaam moet terug komen... anders kan het niet meer ofzo.. maar dat geloof ik niet echt... Iedereen heeft van die momenten.. alleen weet je het niet altijd meer... |
![]() |
|
Vroeger viel ik altijd van hoge dingen af, nu val ik zelfs over stoeptegels en stoepranden...ook word ik vaak al wakker als ik gewoon struikel of ergens tegenaan bots...
Soort van valfobie gehad sinds een fietsongeluk een paar jaar terug..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb het eigenlijk heel erg vaak. Ik had het vroeger nog vaker... Ik ben gewoon aan het slapen. Maar ineens val ik over een afgrond ofzoh, ik weet niet precies en dan is het helemaal zwart en dan ehhmmzz.. Sjah, dan schiet ik wakker met een heel erg raar gevoel in mijn buik. Het is inderdaad niet echt leuk, en ehmz sjah ik zou ook niet weten hoe het zouw komen...
|
Heb ik ook, bijna elke avond..zelfs soms gewoon als ik wakker ben..dan heb ik zoiets van "volges mij ga ik straks heel erg hard schrikken" en dan gebeurt dan soms ook gewoon echt..heel stom..wordt er soms beetje bang van..soms heb ik het ook als ik gewoon voor een paar seconden mn ogen sluit...:\
|
hmm ik heb als ik bijna in slaap val dat ik dan van een drempel afval en dat ik dan bijn a uit mijn bed val omdat als je valt doe je je armen vooruit en probeer je je been zo te zetten dat jeniet omvalt maar je ligt gewoon in je bed
||
Citaat:
|
Als het lijkt alsof je valt en je schrikt wakker dan komt dat doordat je te snel heel diepe in slaap valt.
Je moet het een beetje als een lijn zien. Je gaat beetje bij beetje steeds meer omlaag en dan val je in slaap. Later wordt je dan ook weer beetje bij beetje wakker. Als je erg moe bent kan je ook wel eens die stapjes overslaan en dan val je meteen in een diepe slaap. Dan lijkt het voor jezelf dus alsof je valt en schrik je snel wakker. Zo zit het ongeveer.
|
Verwijderd
|
ik heb het bijna elke nacht en das kut. Meestal dat een herdershond of een paard in me gezicht springt net op het moment dat ik bijna in slaap val. Dan schrik ik (overeind) en ben weer helemaal wakker. Is meestal net als ik in bed ga liggen.
Ook heb ik wel eens dat ik dan naast een put sta en er bijna met 1 been in val, schrik ik ook wakker. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
gewaarwording van je dromen. epidemic | 15 | 22-10-2008 22:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Dromen (kort verhaal) WolterB | 10 | 26-06-2005 17:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |