Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
ik zal mezelf ffies quoten
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Mijn vriendje en ik zien elkaar een maandje niet (nu 1 week van voorbij) en hij heeft wel een verrassing voor me gepland als we elkaar weer zien zei hij gisteren... ben zeer benieuwd
![]() Verder ben ik niet echt zo'n in-scene-zet-verrassing type, soms iets kleins, briefje in zn jaszak verstoppen of onder zn kussen leggen, van dat soort kleine dingetjes. Van die grote verrassingen zijn al snel cliché, wat hier boven gereplyed werd ook (no offence)
|
ik zou me eerder de pleuris schrikken
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() weet niets meer |
![]() |
|
![]() |
Mischien klein beetje offtopic maar als hij/zij nog niet weg is is het mischien leuk om een vakantie survival pakket te maken met wat kleine kadootjes met bijv. drop , puzzelboekje, tijdschrift, lief briefje, telefoonkaart(beetje achterhaald) en dat soort dingetjes. Heb ik ook gedaan toen me vriendin 3 maanden naar zweden ging om stage te lopen en het was echt een succ6
||
Citaat:
|
Ik zie hem 5 weken niet, daar zijn nu 3 dagen van voorbij. Zondag heb ik al wat lopen te bekokstoven... ik laat hem mij tegen de avond ophalen, dan pleur ik hem even binnen neer bij mn ouders. Ondertussen laad ik de auto vol met picknickspulletjes, en dan rijden we naar een heel groot meer hier in de buurt. (ja dat moet met de auto anders kan k mn spullen niet kwijt). Ik koop op vakantie iets leuks voor m, en dat geef ik dan ook... misschien heb ik ook nog een gedicht geschreven, maar dat weet ik nu nog niet.
Lijkt het wat?
|
Verwijderd
|
Mijn vriendje is net weggegaan voor 12 dagen (lijkt kort, maar als je elkaar elke dag ziet ist mooi kut!)
Ik heb hem een cd gegeven met allerlei liedjes die op ons slaan, en die we allebei mooi vinden. En dropjes, want daar istie helemaal weg van, en van die hartjessnoepjes, standaard voor je vriendje geloof ik..En een A5 kaartje met verschillende foto's van mij erop (in verschillende vormen geknipt) en op de achterkant een heel verhaal, en beetje uitgelegd wat verschillende liedjes voor mij betekenen en dat ik hoop dat hij veel plezier heeft, blabla... Hij moest erom huilen zei tie... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: