Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2004, 16:51
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wat zijn jullie algemene verwachtingen van het voetbalseizoen 2004-2005? Wie denk je dat het meeste kans maakt op het kampioenschap? Wie gaat verrassen en wie gaat tegenvallen en waarom? Wie gaan onderin vechten om degradatie te voorkomen? En tenslotte: hoe denk je dat je eigen cluppie het gaat doen komend seizoen?

Zet je eerste algemene verwachtingen uit in dit topic, met eventueel een voorspelling van de eindstand van de Eredivisie en eventueel Gouden Gids Divisie.

Ik voorspel als kampioen toch weer Ajax. Spelersgroep is in tact gebleven, de belangrijkste spelers hebben ze kunnen behouden. Ik denk dat Feyenoord het zeker beter gaat doen dan vorig seizoen, maar met veel nieuwe mensen is het een team en selectie in opbouw en voor kampioen te worden is dat komend seizoen misschien nog wel te vroeg. PSV heeft eigenlijk bijna zijn hele aanval verloren (Kezman, Rommedahl en Robben) en zal dus aan elkaar moeten wennen en vooral daardoor in het begin van de competitie veel punten morsen.

AZ is misschien nog wel sterker geworden met de drie aanwinsten van Willem II, die denk ik dat wel stabiel blijven. Heerenveen is veel vaste krachten verloren en heeft daarvoor veel talent voor ingekocht (Huntelaar, Yildirim, Rose, Breuer, Vandenbussche) en het is nog maar de vraag of die ploeg dus constant kan blijven presteren gedurende een heel seizoen.

Verder vind ik dat Twente en NEC redelijk leuk hebben ingekocht en veel mogelijkheden hebben binnen hun elftallen. Linkerrijtje is mogelijk voor hen. Roda is ongeveer hetzelfde gebleven. Willem II heeft veel ingeleverd maar heeft Maaskant als trainer en die kan soms hoger eindigen met een team dan dat verwacht wordt. Of RBC zo hoog kan eindigen weet ik niet, ze hebben natuurljik nu een andere trainer en voorin hebben ze nogal wat mensen verloren NAC heeft een aantal belangrijke krachten verloren (Boukhari (waars die heen? ), Seedorf, Feher, Babos, Vos ), evenals RKC (Petrovic, Boutahar, Olfers, Cornelisse) en Groningen is ook over het algemeen wat verjongd (Buijs, Tuyp, Luirink en Seedorf erbij en Tuhuteru, Schoenmakers, Smit en Vrede weg) en heeft daarom ook kans op minder constante resultaten. FC Utrecht heeft leuke talenten gekocht maar is daardoor nog meer verjongd dan vorig seizoen. Maar in thuiswedstrijden met fanatiek publiek zal daar waarschijnlijk wel weer genoeg punten behaald kunnen worden. Vitesse heeft op de valreep toch nog een aantal leuke spelers van naam ingekocht, maar goed, dat moet ook nog allemaal gaan lopen, Sturing moet er 1 team van gaan maken. Als dat lukt kunnen ze misschien wat meer in een safere zone (middenmoot) spelen.

Ik denk dat het onderin wel zal gaan tussen FC Den Bosch (veel jonge spelers), ADO Den Haag (smalle spelersgroep) en De Graafschap (niet veel aanwinsten) en misschien nog als ze erg tegenvallen RBC Roosendaal en Vitesse.

Derhalve denk ik dat de eindstand zo gaat worden (aan de hand van de algemene inschattingen hierboven):
1. Ajax
2. Feyenoord
3. PSV
4. AZ
5. FC Twente
6. NEC
7. Heerenveen
8. Roda JC
9. FC Utrecht
10. NAC Breda
11. Willem II
12. Vitesse
13. FC Groningen
14. RKC Waalwijk
15. RBC Roosendaal
16. ADO Den Haag (blijven via de nacompetitie erin denk ik)
17. De Graafschap (blijven ook via de nacompetitie erin denk ik)
18. FC Den Bosch

Ik doe later wel over mijn eigen cluppie, want die spelen in de eerste divisie.

Zo, en nu jullie. Brand maar los!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2004, 18:04
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Ik denk dat Heerenveen niet als 7e zal eindigen maar 4e. Ze hebben toch die topscorer van de gouden gids divisie gehaald?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 18:16
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Twente eindigt dit jaar 8e of 9e, er is wel ingekocht maar meer voor de toekomst 'we' komen nog wel wat tekort en zijn té afhankelijk van bepaalde figuren, verder een onervaren trainer een ietwat jonge selectie......niet de ingredienten voor een 5e plaats lijkt me, maar ik ben tevreden met een plaats tussen de 6 en de 11.....
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 18:42
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 05-08-2004 @ 19:04 :
Ik denk dat Heerenveen niet als 7e zal eindigen maar 4e. Ze hebben toch die topscorer van de gouden gids divisie gehaald?
Ja en hoevaak mislukt de topscoorder van de eerste divisie in de ere divisie? Heel erg vaak, als het al niet bijna altijd is.


Ik weet niet van alle clubs hoe ze ingekocht hebben maar zal een poging wagen:

1 Ajax
2 Feyenoord
3 PSV
4 Roda JC
5 AZ
6 FC Utrecht
7 FC Twente
8 NAC
9 Willem II
10 RBC
11 FC Groningen
12 Hoerenveen
13 NEC
14 De Graafschap
15 Vitesse
16 RKC
17 ADO Den Haag
18 FC Den Bosch
________________

Ajax heeft geen belangrijke spelers verloren en PSV wel.
Feyenoord had vorig jaar een redelijk nieuw en jong team en dat is na een jaar beter dan een team als PSV dat nog niet op mekaar ingespeelt is denk ik.
Willem II doet het slecht vanwege de 3 goeie spelers die naar AZ zijn gegaan.
Groningen op de 11de plek, ik denk dat we het verrassend goed gaan doen, ik heb er niet vaak zoveel vertrouwen in gehad eigenlijk, als we niet te veel blessures krijgen en na de winterstop het niet zo gaan doen als vorig jaar zie ik het eigenlijk wel zitten.
De jonge spelersgroep kan een nadeel zijn maar met een mogelijke komst van Nevland (nog steeds niet zeker) zie ik het wel positief in.
Hoerenveen onder Groningen, tja ik gun het ze gewoon niet van mij mogen ze meteen degraderen maar dat zit er helaas niet in.
Vitesse heeft maar matig ingekocht alleen Knopper vind ik een echte versterking voor ze, Vreven is wel over zijn top heen denk ik.
RKC, heb helemaal niks met die club mag er daarom van mij ook wel via de nacompetitie uitvliegen, saaie club weinig uitstraling, BAH!.
ADO en Den Bosch zullen er om moeten knokken wie er niet rechtsteeks uitvliegt maar ADO heeft al een jaar op eredivisie niveau gespeelt en haalt het op ervaring.

Moge het een mooii seizoen worden.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 18:50
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
1 Ajax
2 Feyenoord
3 PSV
4 Heerenveen
5 AZ
6 Roda JC
7 NEC
8 FC Utrecht
9 FC Twente
10 Willem II
11 RBC
12 Vitesse
13 NAC
14 FC Groningen
15 ADO
16 De Graafschap
17 RKC
18 FC Den Bosch

Verhaaltje komt later...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 20:22
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 05-08-2004 @ 19:42 :
Ja en hoevaak mislukt de topscoorder van de eerste divisie in de ere divisie? Heel erg vaak, als het al niet bijna altijd is.
Inderdaad dat is een feit. En verder is Sibon vertrokken en die was uitermate belangrijk voor de ploeg vorig seizoen. Ik denk dat Huntelaar wel zo'n zelfde soort spits kan worden, maar hijs nog jong en moet nog veel leren.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 20:30
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gouden Gids Divisie:
MVV --> heeft eigenlijk een soort "driejarenplan" opgesteld met nieuwe technische staf en spelers. Het plan is om in het eerste jaar gewoon weg te komen daar onderin, waar we al 4 jaren achter elkaar staan. Ik heb er meer vertrouwen in dan de voorgaande jaren, waarin de selectie echt uit "los zand" bestond en lukraak zonder naar de financiële gevolgen te kijken geld werd uitgegeven. Nu is elke Euro 5 keer omgedraaid en is gezocht, met name door nieuwe trainer / technisch directeur Andries Jonker, naar technische, ambitieuze spelers, die zich bij MVV 2 à 3 jaar moeten gaan bewijzen. Jonker wil daar onderin wegkomen, echter voorzitter Goumans vindt dat het linkerrijtje al mogelijk moet zijn. Echter, ik heb 2 vrij slecht gespeelde oefenwedstrijden gezien en ik denk dat het linkerrijtje nog te hoog gegrepen is.

Ik hoop dat Sparta kampioen wordt. Aan de hand van de brede selectie moet dat ook kunnen. Ze hebben een groep met veel technische spelers. Excelsior zal het ook wel weer goed gaan doen. Bij Volendam is veel weg gegaan maar ook veel ingekocht. Zwolle heeft een smallere selectie en zakt na de degradatie weg. Heracles en Helmond blijven ongeveer hetzelfde, maar VVV gaat het nóg beter doen dan vorig seizoen en ook AGOVV en Cambuur Leewarden hebben voor hun niveau wel aardige spelers gehaald. Tegenvallers worden Stormvogels/Telstar, Go Ahead Eagles en Emmen. Die laatste 2 omdat ze gewoonweg een ontzettend smalle selectie hebben. Vooral van Emmen vind ik dat jammer, aangezien MVV-supporters daar bevriend mee zijn.

Eindstand Gouden Gids Divisie:
1. Sparta
2. Excelsior
3. VVV
4. FC Volendam
5. Heracles Almelo
6. Helmond Sport
7. AGOVV
8. FC Zwolle
9. Cambuur Leewarden
10. Top Oss
11. MVV
12. FC Dordrecht
13. Haarlem
14. FC Eindhoven
15. Stormvogels / Telstar
16. BV Veendam
17. Fortuna Sittard
18. Go Ahead Eagles
19. Emmen
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 23:03
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik hou me eigenlijk totaal niet bezig met de GG maar staan Emmen en Go Ahead niet heel erg laag?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 23:30
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-08-2004 @ 00:03 :
Ik hou me eigenlijk totaal niet bezig met de GG maar staan Emmen en Go Ahead niet heel erg laag?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 23:38
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Leuk om te zien dat iedereen zo'n vertrouwen heeft in Twente maar ik vrees dat ze een 5de plaats niet gaan halen , verdediging is top, middenveld matig en aanval te wisselvallend. Ben misschien wel blij dat ze geen europees voetbal hebben. AZ zal er problemen mee krijgen. Maak morgen ofzo wel een lijstje en wat commentaar
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 10:49
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik ben denk ik wel redelijk op de hoogte van de situatie, maar het blijven speculaties.

1 Ajax
2 Feyenoord
3 PSV
4 AZ
5 Roda
6 Heerenveen
7 NEC
8 NAC
9 Willem II
10 FC Utrecht
11 RKC
12 RBC
13 Twente
14 Groningen
15 De Graafschap
16 Vitesse
17 ADO Den Haag
18 FC Den Bosch

Ajax kampioen, zelfde selectie, worden alleen maar sterker, lijkt me... PSV erg zwak geworden, maar niet zo zwak dat ze niets meer kunnen betekenen. Feyenoord hopelijk wat meer karakter en ze worden wel 2e... Van AZ, Roda en Heerenveen (die laatste is bij mij overigens niet zo duidelijk, maar okee) verwacht ik echt een hoop. Van NEC weet ik dat ze 7e kunnen worden, dus ik blijf een beetje optimistisch. NAC, goede ploeg, lijkt me. Willem II, stabiel, moet wel een 9e plek kunnen bemachtigen. Tjah en dan komen we in het rechterrijtje, ik schat Utrecht denk ik zo wel goed in. RKC kan het wel, maar krijgt het moeilijk, hetzelfde geldt voor RBC... Twente gaat het absoluut niet maken, is mijn gedachte, het team ziet er voor m'n gevoel gewoon niet compleet genoeg uit. Groningen vind ik ook niet bepaald sterk overkomen en de Graafschap gaat nacompetitie ontvluchten, vertrouwen terugkrijgen en dan komen ze wel weer terug. vitesse weer een 16e plek, het team lijkt sterker geworden, maar ik denk niet dat ze er ook maar 1 plaatsje mee opschieten, die gaan hele grote problemen krijgen. ADO gaat naar onderen in de nacompetitie en FC den Bosch gaat weer als vanouds direct degraderen.

Het hoeft absoluut niet te kloppen, maar ik zit er meestal niet zo ver naast (behalve bij m'n eigen cluppie, vorig jaar had ik 10e gezegd en het jaar daarvoor 9e...)
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 10:50
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-08-2004 @ 00:03 :
Ik hou me eigenlijk totaal niet bezig met de GG maar staan Emmen en Go Ahead niet heel erg laag?
Go Ahead ken ik qua team niet mee zo goed, maar Emmen zie ik geen laatste worden. Daar is het team nog steeds te sterk voor...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 11:05
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
1. Ajax
2. Feyenoord
3. PSV
4. Roda JC
5. Heerenveen
6. NAC Breda
7. FC Twente
8. AZ
9. NEC
10. FC Utrecht
11. ADO Den Haag
12. Vitesse
13. FC Groningen
14. RKC Waalwijk
15. RBC Roosendaal
16. Willem II
17. De Graafschap
18. FC Den Bosch
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 11:07
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Bij deze het verhaaltje.

Ajax gaat kampioen worden, da's duidelijk. 2e plaats gaat dan tussen PSV en Feyenoord en ik heb veel vertrouwen in Gullit dus ik verwacht dat Feyenoord 2e gaat worden. Babos en Bosschaart zijn trouwens goede aankopen. En bij PSV zijn dat Alex en Beasley. Als Hiddink zijnde zou ik Vogel vervangen door Lucius. Vogel kan namelijk zelfs de subtop niet meer aan. Lucius net weet wel Heerenveen is even afwachten. Het is cruciaal voor ze wat Waterman en Vayrynen zullen laten zien. AZ zal het iets minder goed gaan doen dan dit jaar, maar dat is eigenlijk nergens op gebaseerd. Bij Roda JC hebben we dan Bodor en Bodnar. Bodor is de jongerre talentvollere dus daar zet ik m'n geld op in (lees: VI League). NEC kan het ook erg goed gaan doen en dan denk ik vooral aan Baretto (die word namelijk de opvolger van Galasek...). Utrecht zal het wel weer op z'n Utrechts gaan doen. Di Tomasso zal wel een aanwinst zijn want als je bij Sedan in de basis staat, moet je wel kunnen voetballen. + hij heeft nog met henry en de rest van die shitload gespeelt. Bij Monaco dus. FC Twente is ook wel aardig. (punt) Willem II kan het best goed gaan doen, zeker met Redan, Bobson en Reuser. En RBC, ach RBC, da's een beetje een club die je pas in je lijstje plaatst als je ziet dat je nog opvulling nodig hebt. Europees voetbal gaan ze niet halen, maar voor de rest...
En Vitesse is op de weg terug. Als je Knopper, Gluscevic, Yakubu en in mindere maten Vreven haalt, weet je zeker dat het goed zit. Speler van 't seizoen bij Vitesse: Richard Knopper. NAC is behoorlijk verzwakt, al moet ik zeggen dat die Schollen erg goed is. (Voor zover ik hem ken, dan) En de rest zijn niet de moeite waard om op te noemen.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 11:50
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 05-08-2004 @ 19:42 :
Ja en hoevaak mislukt de topscoorder van de eerste divisie in de ere divisie? Heel erg vaak, als het al niet bijna altijd is.


Noem er is een paar
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 11:55
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Mijn Eindstand is:

1. Ajax (uiteraard)
2.Feyenoord ( Ze deden het eind vorig seizoen ook al goed)
3.PSV(Moeten eerst nog op elkaar inspelen)
4.AZ
5.Heerenveen
6.Roda JC
7.Willem II
8.NAC
9.Vitesse
10.FC Utrecht
11.FC Twente
12.RBC Roosendaal
13.FC Groningen(edited)
14.FC Den Bosch
15.RKC
16De Graafschap
17.ADO Den Haag
18.NEC

Laatst gewijzigd op 06-08-2004 om 12:15.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 12:00
Tha-Theo
Avatar van Tha-Theo
Tha-Theo is offline
1. Ajax
2. Feyenoord
3. PSV
4. AZ
5. FC Twente
6. N.E.C.
7. Heerenveen
8. Roda JC
9. FC Utrecht
10. NAC Breda
11. Willem II
12. RBC Roosendaal
13. FC Groningen
14. RKC Waalwijk
15. ADO
16. Vitesse (blijven via de nacompetitie erin denk ik, hoop het niet)
17. De Graafschap (blijven ook via de nacompetitie erin denk ik)
18. FC Den Bosch

Ben het voor een groot deel eens met Mr. Oizo, heb mijn dingen even veranderd(dikgedrukt)
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 12:01
mirrie-1986
Avatar van mirrie-1986
mirrie-1986 is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 06-08-2004 @ 12:55 :
Mijn Eindstand is:

1. Ajax (uiteraard)
2.Feyenoord ( Ze deden het eind vorig seizoen ook al goed)
3.PSV(Moeten eerst nog op elkaar inspelen)
4.AZ
5.Heerenveen
6.Roda JC
7.Willem II
8.NAC
9.Vitesse
10.FC Utrecht
11.FC Twente
12.RBC Roosendaal
13.FC Twente
14.FC Den Bosch
15.RKC
16De Graafschap
17.ADO Den Haag
18.NEC
je hebt 2 x fc twente..
__________________
All you need is love!!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-08-2004, 12:02
Tha-Theo
Avatar van Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 06-08-2004 @ 12:55 :
Mijn Eindstand is:

1. Ajax (uiteraard)
2.Feyenoord ( Ze deden het eind vorig seizoen ook al goed)
3.PSV(Moeten eerst nog op elkaar inspelen)
4.AZ
5.Heerenveen
6.Roda JC
7.Willem II
8.NAC
9.Vitesse
10.FC Utrecht
11.FC Twente
12.RBC Roosendaal
13.FC Twente
14.FC Den Bosch
15.RKC
16De Graafschap
17.ADO Den Haag
18.NEC
Waarom N.E.C. laatste? Ben ik als N.E.C. supporter wel benieuwd naar...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 12:03
Tha-Theo
Avatar van Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 06-08-2004 @ 12:50 :
Noem er is een paar
Stefan Jansen bij N.E.C.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 12:05
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 06-08-2004 @ 12:55 :

18.NEC
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 12:05
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 06-08-2004 @ 12:50 :
Noem er is een paar
Cvetkov, Platvoet, Van Den Eede
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 12:06
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 06-08-2004 @ 13:05 :
Cvetkov, Platvoet, Van Den Eede
nog meer
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 12:07
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 06-08-2004 @ 13:05 :
Ze deden het vorig jaar ook al slecht met heel vaak gelijk te spelen. En dit jaar gaan ze ook meer verliezen.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 12:08
Tha-Theo
Avatar van Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 06-08-2004 @ 13:06 :
nog meer
Zoals ik eerder al zei Stefan Jansen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2004, 12:09
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 06-08-2004 @ 13:06 :
nog meer
ga niet zo ver terug in de tijd
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 12:09
Tha-Theo
Avatar van Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 06-08-2004 @ 13:07 :
Ze deden het vorig jaar ook al slecht met heel vaak gelijk te spelen. En dit jaar gaan ze ook meer verliezen.
N.E.C. heeft dit jaar echt wel een sterke electie hoor, met Boutahar, Niedzielan, Baretto, Denneboom, Gentenaar. Ben zojuist naar de training geweest en zag er best aardig uit hoor.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 12:10
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
@BarbapapaX: Waar staat FC Groningen?

En verder komt je lijstje wat ongeloofwaardig over.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 12:10
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 06-08-2004 @ 13:07 :
Ze deden het vorig jaar ook al slecht met heel vaak gelijk te spelen. En dit jaar gaan ze ook meer verliezen.
Maar heb je wel eens naar de selectie gekeken?

Ik noem: Gentenaar, Baretto, Niedzielan, Boutahar, Wielaert, Tininho, Denneboom en dara kan dan nog een flinke enzovoort achter.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 12:11
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Tha-Theo schreef op 06-08-2004 @ 13:09 :
N.E.C. heeft dit jaar echt wel een sterke electie hoor, met Boutahar, Niedzielan, Baretto, Denneboom, Gentenaar. Ben zojuist naar de training geweest en zag er best aardig uit hoor.
Haha, je was me voor.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 12:13
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 06-08-2004 @ 13:10 :
Maar heb je wel eens naar de selectie gekeken?

Ik noem: Gentenaar, Baretto, Niedzielan, Boutahar, Wielaert, Tininho, Denneboom en dara kan dan nog een flinke enzovoort achter.
Real Madrid had vorig seizoen hele sterke selectie met alle sterren, maar zijn ook maar 4e geworden.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 12:13
Tha-Theo
Avatar van Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 06-08-2004 @ 13:11 :
Haha, je was me voor.
Sorry
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 12:15
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 06-08-2004 @ 13:13 :
Real Madrid had vorig seizoen hele sterke selectie met alle sterren, maar zijn ook maar 4e geworden.
Dat kwam puur door de overvolle kalender, de arrogantie en de gebrekkige balans. Daravan kun je Bij NEC niet echt spreken, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 12:16
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-08-2004 @ 13:10 :
@BarbapapaX: Waar staat FC Groningen?

En verder komt je lijstje wat ongeloofwaardig over.
Ik had perongeluk Fc twente dubbel gezet moest FC groningen zijn.
Wat is er ongeloofwaardig aan dan?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 12:16
Tha-Theo
Avatar van Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 06-08-2004 @ 13:13 :
Real Madrid had vorig seizoen hele sterke selectie met alle sterren, maar zijn ook maar 4e geworden.
Heb je gelijk in, maar die "sterren` zijn zo arrogant en egoistisch dat eigen belang voor gaat op het team belang. Bij spelers van bijvoorbeeld een N.E.C. of een Twente is dat veel minder. Die lui zijn niet zover de hemel ingeprezen en zullen, in tegenstelling tot de jongens van Real, wel moeten werken om aan een nieuwe club te komen mochten ze bij hun club geen contract meer krijgen.

Bij zulke clubs gaat het teambelang wel boven eigenbelang!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 12:16
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 06-08-2004 @ 13:16 :

Wat is er ongeloofwaardig aan dan?
NEC
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-08-2004, 12:17
Tha-Theo
Avatar van Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 06-08-2004 @ 13:15 :
Dat kwam puur door de overvolle kalender, de arrogantie en de gebrekkige balans. Daravan kun je Bij NEC niet echt spreken, lijkt me.
Nu was jij mij voor
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 12:17
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Tha-Theo schreef op 06-08-2004 @ 13:17 :
Nu was jij mij voor
Yeah.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 12:17
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 06-08-2004 @ 13:16 :
Ik had perongeluk Fc twente dubbel gezet moest FC groningen zijn.
Wat is er ongeloofwaardig aan dan?
Vitesse
Den Bosch
NEC

Dat is ongeloofwaardig.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 12:20
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-08-2004 @ 13:17 :
Vitesse
Den Bosch
NEC

Dat is ongeloofwaardig.
Vitesse doet het best goed de laatste tijd. Den Bosch op de 14e plaats vind ik niet ongeloofwaardig. Toen RBC in de eredivisie kwam deden ze het ook niet heel slecht volgens mij.
En NEC is gewoon niet goed.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 12:21
Tha-Theo
Avatar van Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 06-08-2004 @ 13:20 :
Vitesse doet het best goed de laatste tijd. Den Bosch op de 14e plaats vind ik niet ongeloofwaardig. Toen RBC in de eredivisie kwam deden ze het ook niet heel slecht volgens mij.
En NEC is gewoon niet goed.
Nja... we zullen het zien dit seizoen he...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 12:23
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 06-08-2004 @ 13:20 :
Vitesse doet het best goed de laatste tijd. Den Bosch op de 14e plaats vind ik niet ongeloofwaardig. Toen RBC in de eredivisie kwam deden ze het ook niet heel slecht volgens mij.
En NEC is gewoon niet goed.
Groningen heeft ook niet verloren in de oefencampagne maar dat wil niet meteen zeggen dat ze goed zijn.
Vitesse heeft Glusovic en Vreven die oud zijn (30+) en ik denk over hun top.
Yakabu en Knopper zijn dan 2 redelijke spelers maar ik denk niet dat dat de basis is voor een goed seizoen, ik denk dat het ze gewoon weer slecht gaan doen.
Ze hadden afgelopen 2jaar ook goeie spelers maar ze konden er geen team van maken wat goed speelde, nee ik denk niet dat het goed gaan doen.
Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 12:26
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Nu vergeet ik die 2 andere clubs.

Over NEC kan ik kort zijn, zie Tha-Theo en Alexanchez hun verhaal.

Over Den Bosch moet ik eigenlijk toegeven weinig tot niks over hun selectie te weten maar ik denk gewoon dat ze het niet redden, zeker als je kijkt naar de historie waarin ze wel vaker zijn gepromoveerd en meteen weer zijn gedegradeerd.
Heb niet gehoord dat hun goeie spelers hebben gekocht dus neem eigenlijk aan dat ze dat ook niet hebben gedaan.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 13:42
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Ik las net op TT dat Ajax lobont wil verhuren en Stekelenburg eerste keeper wordt. Lijkt me goed voor Ajax voor de rest van de competitie
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 14:06
Tha-Theo
Avatar van Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 06-08-2004 @ 14:42 :
Ik las net op TT dat Ajax lobont wil verhuren en Stekelenburg eerste keeper wordt. Lijkt me goed voor Ajax voor de rest van de competitie
En wie hebben ze dan als 2e keeper? Vonk??? ik kan het wel begrijpen, want Lobont is niet geschikt als 2e keeper die kan veel beter.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 14:25
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Ajax word dik kampioen, de enige die ajax het moeilijk kan gaan maken is Feyenoord, PSV mag blij zijn als de derde worden.
Clubs die beter doen dan vorig jaar:
Willem II (maaskant weet er een hechte groep van te maken)
Vitesse (de meeste rotte appels zijn eruit gehaald en Knopper en Yakubu zullen gaan uitblinken, het is alleen de vraag of Amoah eindelijk eens vaak gaat scoren)

Clubs die achteruit gaan:
NEC (ik denk dat ze een moeilijke start maken en dat het gaat spoken in Nijmegen, Van Delft heeft al gezegd dat Neeskens moet gaan presteren dus de druk is groot)
Heerenveen (jonge beloftes zijn het net niet, alleen Huntelaar komt op niveau)

nu heb ik geen zin meer, kom er later nog op terug

edit: mijn eindstand:
1. Ajax
2. Feyenoord
3. PSV
4. Roda JC
5. Willem II
6. AZ
7. Heerenveen
8. FC Twente
9. Vitesse
10. NAC Breda
11. FC Utrecht
12. RKC Waalwijk
13. Groningen
14. RBC
15. NEC
16. Graafschap
17. ADO
18. Den Bosch
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]

Laatst gewijzigd op 06-08-2004 om 17:04.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 16:47
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
1. Ajax - logisch
2. P$V - Farfan de man.. Sibon mag na 5 invalbeurten weg
3. Feyenooit - Let op Lazovic
4. A$ - Lange tijd 2e maar word toch aan het eind ingehaald
5. H**renveen - Hoezo hier? Geen idee..
6 Stillem 2 - Komt goed..
7 Nec - Spelers betalen terug
8 Roda - Cupfighter *tip*
9 Vite$$e - start beroerd, komt goed terug
10 Twente - Zonder Blaise.. weinig goals
11 Nac - Soms goed.. Soms slecht
12 FC K*treg - Zeg maar dag met je toppers daag daag daag..
13 RBC - Net niks.. Net wat..
14 FC Groningen - Bereid voor op een stormachtig jaar erna
15 Ado - Weinig van te verwachten
16 RKC - dag Rick.. dag eredivisie
17 de Graafschap - ze spelen paar keer leuk.. rest is flut
18 Den Bosch - kansloos.. hopeloos..

T is allemaal beetje slap sportweek achtig verhaal.. mjah.. misschien volgende x maar niks posten dan..

Laatst gewijzigd op 06-08-2004 om 18:54.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 19:34
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 06-08-2004 @ 17:47
10 Twente - Zonder Blaise.. weinig goals
Hoezo zonder Blaise?!
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 22:56
Verwijderd
Ik hoop (en denk) dat Feyenoord op één komt. Bij Ajax gaat Sonck dit seizoen denk ik erg goed draaien, maar de rest van het elftal mist de frisheid van twee seizoenen geleden. Die heeft Feyenoord wel.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 03:46
Verwijderd
ik zou het echt super vinden als 1 vd 3 topclubs dit jaar niet als hoogste eindigd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken [Sport]SubForum voetbal op Sport
BarbapapaX
26 25-08-2004 13:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50.