Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
heej ik ken iemand die bij de viersprong loopt, maar die is daar gewoon die hele maandag in therapie met een groep, en die zit daar dus niet heel de week, zij vindt de groepstherapie niet geweldig omdat de helft niks zegt, maar voor de rest hoor ik allemaal positieve dingen over de gesloten en de open afdeling
veel succes groeten |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
maar weet je toevallig ook wat het precies inhoud? ik bedoel hoelang gaan mensen daar naar toe, en waarom zitten ze precies daar? kan je gewoon (of iemand anders) vertellen wat je over de PAAZ afdeling weet? nogmaals thx |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
mijn moeder loopt op het moment bij de viersprong, dagbehandeling... nou hoorde ik van de week dat het waarschijnlijk nodig is dat ze naar de PAAZ afdeling moet, ze wilde er voor de rest niks over zeggen... en ik weet helemaal niet wat het is, en voor hoelang het dan zou zijn. en misschien gaat ze er ook wel helemaal niet naar toe, maar ik zie zelf ook wel dat het slecht met haar gaat... ik ben op het moment enigst kind thuis, en als ze dan toch weg gaat, wat dan met mij? ik weet dat ik niet op de zaken vooruit moet lopen... maar toch... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als jouw vader gewoon in staat is om voor jou te zorgen, kan je volgens mij gewoon thuis blijven wonen ed. Maar idd, er zal wel gekeken worden naar jou..
||
![]() |
Citaat:
ik heb wel 3 oudere zussen maar die zijn alle 3 het huis uit, ze studeren alle 3... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
na die 4 weken kan ik nog niet zeggen dat het beter gaat, helemaal niet eigenlijk. Thuis kon ik voor alles vluchten, op de viersprong niet. Daar word ik constant geconfronteerd met van alles. Het is best wel zwaar, maar k zit in een fijne groep. Met mensen die me wel liggen denk ik zo. Tijdens de therapien (psycho, socio, drama, beweging, crea, vergeet vast en zeker van alles) kijk ik nog vooral de kat uit de boom. Voel me daar nog niet veilig in ofzo. Ik weet niet zo goed wat verder te vertellen, als je nog vragen heb, kom maar op. Dan zal k ze proberen te beantwoorden. ow ja, k las nog wat over 'het geen privacy hebben' enzo. Dat klopt wel, je bent constant in de groep. Dat kan op momenten gigantisch frustrerend zijn, maar vaak ook erg fijn. Ik slaap nu in een 3persoons kamer, toevallig is er een bed vrij en zijn we dus maar met zn tweetjes. In eerste instantie leek het me ook vreselijk mn kamer te moeten delen met een vreemde en op momenten vind ik dat ook nog steeds. Maar 's avonds tijdens het slaapkamerrondje is het eigenlijk wel fijn. Even je dag doornemen met iemand, en alles eruit gooien. Kan dan dus ook in vertrouwen dingen over je eigen groep spuien(in principe slaap je niet met mensen van je eigen groep op de kamer). En op deze manier is er heel veel sociale controle, voel je je klote en ga je naar je kamer, heb je de kans dat je kametgenote binnenkomt en je vraagt wat er is, dat diegene je dan kan helpen. Vluchten voor je problemen is er dus niet echt bij.. eng maar wel goed denk ik (en ja, k word er soms ook echt wel schijtziek van hoor!!!!!)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zit er nu 4,5 maand en het heeft me al heel veel opgeleverd.
||
Citaat:
ik heb mijn motivatiebrief inmiddels naar de 4sprong gestuurd, en ik kan komende maand opgenomen worden. ![]()
||
Citaat:
toen ben ik uitgenodigd voor een gesprek. toen heb ik drie gesprekken gehad en daarna ook onderzoeken. nu hebben ze besloten dat ik toch mag komen, hoewel ze wel hun twijfels hebben. nu moest ik dus nog een motivatiebrief schrijven met daarin het antwoord of ik wel of niet opgenomen wil worden. ik heb dus 'ja' gezegd. in mijn motivatiebrief heb ik niet zo heel veel gezet. ik neem aan dat jij nog met je eerste brief moet beginnen?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Laten we het maar ff in één topic houden, ook gezien het feit dat het allebei nogal oude topics zijn (oude topics hoeven niet per se geupt te worden, pm sturen is dan vaak handiger, omdat mensen hier misschien niet meer komen en/of het probleem ondertussen niet meer speelt of wat dan ook).
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=345333 |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
de viersprong Verwijderd | 140 | 20-09-2006 09:28 | |
Psychologie |
met ontslag uit de kliniek aboe | 12 | 13-09-2006 19:53 | |
Psychologie |
Rintveld, en alternatieven daarvoor.. ~~dolce~~ | 17 | 09-07-2005 14:24 | |
Psychologie |
'Het Grote Klinieken Topic' marmotje | 28 | 01-05-2003 17:22 | |
Psychologie |
moet ik (opnieuw ) voor opname kiezen? Snow White | 41 | 18-10-2002 17:47 | |
Psychologie |
De Viersprong!wie is hier mee bekend, of weet hier veel van.........! *Finding*Niki* | 1 | 09-10-2002 20:11 |