Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
idd maoz!! na het chillen ga ik altijd om 2 uur nog ff falafel halen (ja, ze zijn in het weekend tot 2 uur open hier)
verder idd boterhammen met pindakaas, het viel me op dat de topicstarter dat zei terwijl we dachten dat alleen wij dat deden ![]() verder alle andere soorten junkfood qua superzoete dingen bijna alles, vooral sommige koekjes, ijsjes, en NEGERZOENEN VAN DE LIDL ![]() verder is eigenlijk alles wel lekker qua drinken, tja golden power of bier of sap ofzo gaat er altijd wel in :> en sla kan idd ook vet lekker zijn! o ja we hebben altijd de midnightsnack (tussen 00:00 en 02:00 en dat is dan een zak patat en wat kaassoufle's) ok nou ik dit nog ns nalees weet ik waarom mn buik soms 's ochtends niet zo aardig doet ![]() |
![]() |
|
Jo bedankt voor de iedeën, ik weet et al. Die mora broodjes sate lijkt mij zo lekker ja, en kebab met veel knoflooksaus is idd ook een aanrader denkik.
tis maar goed dat er een Kebabboer om de hoek zit, die gaat zeker geld verdienen. THC-THX
||
Citaat:
|
De combinatie van blowen (in de vakantie) en werken bij een Lidl-supermarkt is nagenoeg perfect. Want voor de mensen die het niet weten: bij Lidl hebben ze het perfecte voer voor vreetkicks, zoals van die fake M&M's, pepitamix nootjes, giga zakken ships (6 smaken ofzo) en driekwart-liter-bekers ijs en dat dus voor weinig geld. Ideaal voor vreetkicks dus
![]() En omdat ik Lidl nu net de hemel in geprezen heb, zal ik het even compenseren door te zeggen dat Lidl vreselijk is als het gaat om arbeidsvoorwaarden...dus ga dr nie werken!
|
mijn lijstje..
-doritos paprika -worstenbroodjes met mayonaise -vlamburger -kinder bueno -bon bon bloc ( ![]() -M&M's Crispy -patat pinda -borrelnootjes -chocolade ijs (met dank aan Antistar... die dit echt altijd in huis heeft ![]() dat was het wel zo'n beetje :/
|
we hadden afgelopen zaterdag echt lekker stonerfooooood.
-gekruide kippies( drumsticks) -allemaal soorten koek -popcorn -chips. -tostis -pizza -lollies en andere snoepjes -ijsjes ( van die dubbellikkers ![]() - volgende ochtend pizza als ontbijt en croissantjes owjah veel vruchtensap is ook lekker ![]()
||
Citaat:
damn hier heb je echt een geweldig tentje waar ze ultiem lekker zijn... euhh hier heb je ook een kioskje met van die superstroopwafels.. vers gemaakt zo in je handen... ik gok zon 20-25 cm doorsnee..ook errug lekker..wel machtig.
|
|