Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kweetniet en mevrouw Stemband voor jou! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik was de naam vergeten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het was een zeehondje, geen vogel hoor ![]() Oooooooooh... ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
In de serie speelt Paul Reiser (ook bekend als partner van Helen Hunt in de tv-serie Mad About You) vader Michael Taylor. De andere vader is Greg Evigan als Joey Harris. Het meisje om wie het gaat is Staci Keanan als Nicole Bradford. Verhaal: Moeder is overleden, meisje gaat inwonen bij twee mannen die iets met haar moeder hebben gehad. Pa Micheal was de succesvolle en gestresste zakenman en Joey een relaxte muzikant. .
||
Citaat:
Er was toch wel een hoop leuke jeugd-tv als je zo terugkijkt! Wij keken ook wel veel naar Fun Factory op SKY Channel, een Brits satelietstation dat toen met Nederlandse ondertitels op de kabel te ontvangen was. Zij hadden de coole tekenfilms, zoals Inspector Gadget, GI-JOE. En volgens mij ook de later door The Childerens Channel / TCC (wie herinnert zich Radkan Zoo nog?) Transfomers en MASK. Overigens heeft Judith De Bruijn (bekend van De Droomshow en Get The Picture) ook nog bij TCC gewerkt.
||
Citaat:
voor de rest keek ik ook altijd trouw naar barbapapa, en de snorkels, de smurfen en wat ik ook altijd spannend vond was simbad de zeeman. oh....en natuurlijk dommel!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Linda2 Verwijderd | 16 | 22-01-2005 11:39 | |
Films, TV & Radio |
TV Tunes van vroeger!! Nasischijf | 26 | 23-09-2004 23:21 | |
De Kantine |
Wat deden jullie vroeger altijd op de basisschool in het speelkwartier? Mr.Oizo | 195 | 29-02-2004 16:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Je Rachel [VERHAAL] [GEEN_HELD] | 4 | 14-03-2003 15:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik zal je nooit meer vergeten skatergirl15 | 9 | 21-12-2002 10:49 |