Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nice
![]() Ik ben nu wel benieuwd waarom Soija ervan uitging dat Abzg beschermd en opgegeten werd... Ik weet niet of het verstandig is om te zeggen, maar hij zou dus de leerlingtovenaar kunnen zijn. Maar eigenlijk denk ik dat Archont dat is, omdat ik hem in het begin van het spel een beetje onopvallend vond, niet echt des Archonts. Alsof hij nog niet wist of hij aan de goede of aan de slechte kant zou gaan horen. Vanaf het moment dat de tovenaar dood is, lijkt het alsof hij wat fanatieker is geworden. (zie zijn posts van gisteren, zeg maar) Dat is dus de reden waarom ik denk dat hij goed is, ook al zit hij verkeerd met zijn verdenking op mij. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga op jou stemmen; wat mij betreft ben je verrader. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar je bent nu openlijk aan het beredeneren wie een goede functie heeft. Dit is vreselijk verradersgedrag/slechtefunctiegedrag. Nou stemmen dan maar. Mijn stem gaat naar Absinthe of Uice. En aangezien ik al een medestander heb bij Absinthe én ze deze relaxed uitspraak doet wordt het dus: Absinthe VeGs Archont Mr Soija Biertank52 (voor de duidelijkheid naar Severus: ik stem Absinthe) edit: Dan nog iets anders, volgens mij ben je dezelfde tactiek toe aant passen als ik, toen ik wolf was. Een paar mensen roepen, valt altijd op mensen lezen dit toch en dan toch neit stemmen op je medewolf. Voor mij is dus Uice of Biertank slecht. Abzg zie ik het niet zo zitten ik hou haar wel goed in de gaten. Tadaa: Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-02-2010 om 22:28. |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
De eerstvolgende die nog begint over Freezer, krijgt van mij persoonlijk een nekschot.
![]() Citaat:
Citaat:
De tovenaar, indien deze niet Abzg is, kan om diezelfde reden Abzg gaan beschermen. Dus, goeie kans dat zij nu is opgegeten en beschermd. Of wellicht opgegeten en wolfsbane. Dan vliegt ze er de volgende ronde alsnog uit. Maar mss is zij ook niet opgegeten omdat dit riskant is. En zou dus de bane geraakt kunnen zijn. Of de tovenaar beschermde iemand anders dan Abz (lijkt me sterk, etnzij zij zelf tovenaar is) en dan is die opgegeten en beschermd dus. Ik vind het meest aannemelijke dat Abzg is beschermd. Dus wolf zou ze wel niet zijn. Ik zeg nog niet dat ze een goede speler is. Citaat:
![]() Citaat:
![]() Je reageert niet eens op mijn agressiviteit. Doe je normaal wel, want ik irriteer je dan. Nu gaat jouw uitleg vast zijn "ik heb die behoefte niet". Mgoed, ik stem Absinthe. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb niet zo'n zin om tegen jullie twee fel in te gaan
![]() ![]() Dus dat. Dat Abzg heeft verraden dat ze een goede functie heeft, heb ik niet op die manier gelezen. Misschien heb ik er gisteren wat te snel doorheen gescand, of ben ik gewoon niet zo goed in 'begrijpend lezen', in elk geval heb ik het niet zo begrepen. Vandaar mijn vraag, Soija. ![]() Ik hoop dat mensen willen inzien dat ik in elk geval nog met verdachten én argumenten kom, al zijn ze misschien soms wat vergezocht maar niet totaal uit de lucht gegrepen ofzo, waar Uice blijkbaar nog steeds niets verdachts ziet (in ál die posts! ![]() En Biertank... ja, ik zou van hem wel graag eens één goede reden willen horen waarom hij níet verdacht zou zijn, maar ik vrees dat hij die toch niet gaat geven, want hij vindt zijn 'ik-ben-wolf'-spelletje geloof ik veel te leuk. Ik heb dus slechts één reden om niet op hem te stemmen, en dat is Uice. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus Absinthe eruit en kijken of ze wolf of verrader is, lijkt mij grote kans. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Voor mij zijn er geen verdachten, ik weet dat ik wolf ben en probeer mijn andere drie wolven te beschermen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mede daardoor heb ik weinig zin om veel tijd aan jou te besteden in dit spel. Dat je überhaupt zegt dat ik het spel niet wil spelen, stoot me gewoon tegen de borst. Ik heb gewoon netjes gestemd, net als ik de vorige spellen enzo (op vorige hangronde na). Jij neemt al gauw dingen aan waarvan je niet kan weten of dat wel het geval is. En als je per se een aantal verdachten wil horen, het zal je haast niet verbazen dat ik de twee mensen verdenk die mij verdenken. Dat zijn Archont en jij.
||
Citaat:
Ik vind jou verdacht omdat jij mij verdenkt. Dat slaat in feite als een tang op een varken, maar goed zo is het wel. Daarbij moet ook gezegd worden dat mijn manier van spelen (ik-ben-wolf-tactiek) makkelijk ervoor kan zorgen dat ik verdacht word. Zowel door dorpelingen, wolven als alles wat er tussen zit. Wolven hebben er een handje van om mensen verdacht te maken. Als die mensen zichzelf al verdacht maken, zoals ik doe door mijn spel, zijn ze er maar wat graag toe geneigd om mij nog een zetje te geven, zodat ik nog meer opval. Jij bent, samen met Absinthe, degene die mij extra in de spotlights zet, vandaar dat ik jullie verdenk.
||
Citaat:
![]() helaas zie ik door alle theorieën door de bomen het bos niet meer. Mijn gevoel vind sann verdacht, heel veel aangeven dat mensen goede theorieen hebben maar er toch niet in meegaan. In de tweede hangronde alleen (volgens mij) onder iemand staan. wacht nog even met stemmen. ga wel morgenochtend stemmen ivm hele middag bezig zijn met sporten. Niet omdat ik denk dat mijn verdachte gaat veranderen maar omdat ik liever niet alleen op iemand stem ivm geen toevoeging hebben op dit punt in het spel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je kan volgens mij zelf wel begrijpen dat Allure dat anders bedoeld. Maar zal ik het even voor je uitleggen: Allure zegt: bane/tovenaar ![]() Dan bedoeld ze: Bane opgegeten niet gelukt Tovenaar heeft iemand betoverd en die is opgeteten maar niet gelukt. Ik vind dit een rare en verdachtendmakende post. Raar gemanipuleer van je Jasper. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Hmm, ik vond het gemanipuleer van het spel. Ik blijf je in de gaten houden ![]() |
![]() |
|||||||
Severus:
Weerwolspel #60 deel 1
Spoiler
Weerwolfspel #59 deel 1
Spoiler
Weerwolfspel #58 deel 1
Spoiler
Weerwolfspel #66
Spoiler
Dat is meer dan de helft minder dan het laagste van de afgelopen 3 spellen waarin ze heeft meegedaan! Wat ik uitermate opvallend vind. + "De gebakken lucht" Theorie van Soija: Citaat:
Citaat:
En dan natuurlijk nog dit: Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Ik heb het idee dat Absinthe als ze dorpeling is met meer gefundeerde posts komt, dus zij speelt in mijn ogen wel degelijk anders dan anders. Citaat:
Nu Uice zoveel stemmen heeft gehad, noemt ze hem ineens de meest verdachte persoon. Als Absinthe verrader of wolf blijkt, zou het me niet verbazen als Uice dat ook is. Citaat:
Ik kan haar niet zo peilen. Het is haar eerste spel, dus dan ben je vaak meer geneigd om mee te lopen. Maar het is ook heel handig om als nieuwe wolf zo te spelen. Ik wil even aanzien of ze mee blijft schapen, of dat ze uiteindelijk meer zelf gaat spelen. Citaat:
![]() *gooit statistiek-boeken richting JasperJD's hoofd, kruis en overige gevoelige plekken* Als je statistiek mee wilt nemen, doe het dan goed... Dus: 1. De steekproef moet groot genoeg zijn. 2. Zuiver uit voor storende factoren, zoals: a) Haar rol (goede functie/slechte functie/dorpeling) b) Aantal gespeelde rondes aan het einde van het topic c) Potentiële invloed van medespelers: - Aantal genoemde theoriën door anderen. - Mate van activiteit van andere spelers. d) De lengte van haar posts: zet kwaliteit en kwantiteit tegen elkaar af. e) Etcetera. Geef me voldoende gegevens, en ik doe wel even een Ancova voor je. Al heb je waarschijnlijk geen flauw benul wat dat is. ![]() Maar om je kort-door-de-bocht statistiek te gebruiken: Rolverdeling Severus bij genoemde spellen: Spel 60: wolf en geliefde. Spel 59: dorpeling Spel 58: dorpeling Spel 66: onbekend Aangezien ze zowel als wolf en als dorpeling doorgaans meer post, in de door jou genoemde voorbeelden tenminste, zegt haar afgenomen post-frequentie niets over de kant waaraan ze staat. Of beter gezegd: deze gegevens zijn te summier om ook maar een trend te kunnen concluderen. Volgende keer graag met gefundeerde argumenten komen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet niet of ik in eerdere spellen met zoveel meer gefundeerde theorieën kwam hoor
![]() Daarna ben ik misschien iets feller gaan spelen dan normaal, maar dat zal ook wel aan de deelnemerslijst liggen ![]() Daarnaast vind ik het stom om ervan uit te gaan dat spelers die 'altijd al dom of irritant spelen' dan dus maar afvallen als verdachten. Wie zegt dat een Biertank niet nu ondertussen écht wolf is en heel makkelijk gewoon hetzelfde doet als anders? Het valt immers toch niet op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik was ook even de functies en andere spellen van Severus na aan het gaan en ze post meestal veel (zeker op het einde) ook al is ze wolf of dorpeling. Máár JasperJD het is wel een geniale manipuleeractie! Ik blijf je vanaf nu nóg meer in de gaten houden. Rare argumentatie ook. Met de argumentatie van Soija en mij allebei keertje ter constatering tegenover Severus gepost was het al genoeg ''reden'' geweest om op Severus te stemmen. Maar dit is wel een ''goede'' actie om meer mensne te kunnen trekken. Ik vind het verdacht vinden je stijgt op mijn verdachtenlijstje. Btw! Dit betekent voor mij niet dat als je niet op Absinthe stemt je meteen verdacht bent want blijf gewoon theorieen posten misschien heb ik wel iets over het hoofd gezien én kom je met iets nieuws. Want op den duur moeten we ook iets uit de stemlijstjes kunnen halen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Nu lijk ik zo'n meeloper als ik op Absinthe stem, maar ik heb op pagina 9 al overduidelijk aangegeven dat zij mijn enige verdachte is, dus ik ga nu ook niet opeens op iemand anders stemmen zodat ik niet meeloop.
Overigens goed dat er niemand gegeten is, al weet ik eigenlijk niet of de wolven ernaast hebben gehapt op Abzg. Er waren al meerdere mensen die haar posts vreemd vonden of haar zelfs al verdacht vonden. Is het wel zo slim van wolven om een verdacht iemand op te eten? Maar goed, ik heb verder ook geen idee wie ze dan wel opgegeten hebben, maar het kon dus net zo goed de bane zijn. Edit: Ik verstuur nu vast mijn stem, want ik weet niet of ik er nog tijd voor krijg. Absinthe it is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zal het stemlijstje tot nu toe even bijhouden ben in de namiddag pas weer terug:
Absinthe VeGs Archont Mr Soija Biertank52 Barabas Siorin Biertank52 Absinthe Severus JasperJD Verbeter mij maar als ik verkeerd zit maar volgens mij klopt hij zo. Ik ga zo naar het voetballen toe en mijn team coachen dus ik ben pas in de namiddag terug! Iemand anders stemlijstje bijhouden tot die tijd? VeGs? |
![]() |
|
Abzg kon alsnog goed de bane zijn. Ik neem iig aan dat de wolven haar hebben proberen te eten, omdat ze zo vaag deed over haar functie. Als ze niet de bane is dan is ze een beetje om bezig, want dan 'verspilt' de tovenaar zijn bescherming telkens aan dezelfde persoon terwijl hij ook per ongeluk eens iemand zou kunnen redden. Maarja, dat weten we allemaal dus we zien nog wel hoe dat loopt.
En ik moet zeggen dat ik het opvallend vind dat men ineens Biertank verdacht loopt te maken en te zeggen dat hij irritant speelt. HIj speelt al eeuwen zo, maar voorgaande spellen werd er nooit zo'n punt van gemaakt als nu. Natuurlijk moet dat punt ooit eens komen, maar ik vind het wel opvallend. En verder vind ik het lastig, Absinthe tja, ze maakt wel verdachte posts op basis waarvan ik haar verdacht vind, maar ze wilde dan wel weer meegaan op Uice, die ik verdacht vind. Mochten ze beiden wolven zijn, kan het natuurlijk mooi vooropgezette tactiek zijn, aangezien ze nu niet begint met op hem te stemmen, maar op Biertank. En ik vind het van Uice nog steeds vaag dat hij het blijkbaar niet erg vind dat we rondes verspillen met op mensen te stemmen die weliswaar wel minder goed spelen, maar waarvan de functie al duidelijk is. Dus ik neig eigenlijk weer op hem te stemmen, omdat ik dat heel stom vind.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
UIce zei dit
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #1 Spelleider | 480 | 07-12-2011 09:07 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #70 Verwijderd | 500 | 29-06-2010 13:13 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 67 Geel | 500 | 19-03-2010 23:30 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 lid 3 Severus | 248 | 09-03-2010 00:37 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 lid 2 Verwijderd | 500 | 18-02-2010 19:24 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |