Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik neem absoluut niet meer als een halve in het begin (de rest geef ik in bewaring aan een van me andere vrienden (die geen misbruik van me zullen maken)) En aangezien diegene waarvan ik die XTC krijg hier een end vandaan woont (retourtje kost me 30 euro) zal ik niet snel nieuwe halen, zodat de kans op verslaving ook beperkt word lijkt me.. |
![]() |
|
Ik heb 1x XTC geprobeerd en dat was drie maanden geleden. Achteraf kan ik zeggen dat het zeker leuk was een keer geprobeerd te hebben, maar ik heb mezelf beloofd het niet te vaak te gaan doen en dat is tot nu toe aardig gelukt en feesten zijn voor mij zonder zo'n pilletje nog steeds gewoon geweldig
![]() Zorg als je het probeert inderdaad dat je alleen getest spul neemt, dat je geen alcohol gebruikt en er genoeg water bij drinkt. XTC is ook niet verslavend, dat wil zeggen niet lichamelijk verslavend. Het kan in zeer lichte mate geestelijk verslavend zijn, maar dat zal je alleen merken als je een grootverbruiker bent. Men raakt er wel steeds meer van overtuigd dat XTC schade aan de hersenen toebrengt, maar het is nog niet aangetoond dat dit onherstelbaar is. Ik kan natuurlijk niet zeggen dat je het moet proberen, die keuze is aan jou...
|
Verwijderd
|
Ik heb inmiddels 5 keer xtc genomen, met tussenperiodes van 2/3 maanden. Ik gebruik in principe alleen tijdens "aparte gelegenheden". Ik kan eigenlijk prima zonder, maar af en toe is het gewoon leuk om eens een xtc-avondje te hebben.
Als je een beetje discipline hebt, is het heel gemakkelijk in de hand te houden. Zoals hierboven al is gezegd komt (geestelijke) verslaving alleen voor bij grootverbruikers. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bla..bluh
|
![]() |
Ik hou het simpel en kort.
Als je met XTC of andere drugs wil beginnen, laat je dan eerst goed informeren. Zoek info op internet, dus de nadelen en voordelen, welke soorten er zijn en maak dan voor jezelf de keuze en ga het niet nemen omdat andere zeggen dat het leuk of niet leuk is. Maak je eigen keuzes. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar en dit is een grote maar je moet nee kunnen zeggen want gelijk wil je na de eerste keer meer, meer. Ik weet trouwens niet of een halve wel zo vet is, ik had mijn eerste keer 2 x een halve maar het is ook bij keer gebleven. Dus ja mensen kunnen echt wel nee zeggen maar het gevoel is wel zo super maar zonder is ook super hoor met een vet nummer en vette vrienden dan is alles ook ![]() Binnenkort qlimax *syphon droomt nu al weg* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Allereerste keer had ik een halve, en dat was al genoeg voor een heerlijk gevoel. Natuurlijk was het relatief snel voorbij, maar het gevoel was er. |
![]() |
|
Mijn eerste keer had ik een hele en ik flipte de pan uit.. Nam eerst een halve, maar merkte na anderhalf uur nog niets, nam dus maar de 2e helft, en toen duurde t niet lang meer voor dat ik alle kanten op stuiterde in paniek voor oververhitting en zo.
Maarja, twas ook wel een sterk pilletje..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb het nu 2x gedaan, 1e keer een avond bij iemand thuis, een hele, en later nog een halve. Ik vond het geweldig....De eerste gaf me een zwaar relaxed gevoel, echt het love-gevoel. Na de 2e halve begon ik meer strak te staan, tanden te klapperen (eet géén kauwgom!, daar hou je gegarandeerd spierpijn aan over ![]() Ook de 2e keer (op een goafeest) heb ik 1.5 genomen, weer met ongeveer 3 uur ertussen. Die halve nam ik omdat het feest nog niet afgelopen was, en ik me best al kut voelde na de eerste....maar het mdma gevoel kwam niet terug, en stond weer alleen maar strak. Ik hou het dus voortaan bij 1, en niet nog een halve om dat kutgevoel achteraf te verdrijven. Daar ontkom je toch niet aan, en wordt volgens mij alleen maar sterker naarmate je meer pillen neemt. Tussen mijn 2 keer zaten trouwens 2 maanden ![]() Laatst gewijzigd op 09-03-2003 om 10:24. |
![]() |
|
![]() |
Mijn eerste keer xtc was ook op mijn 15de maar goed.. dat ze getest zijn kan goed.. wat kwam er uit die test?
zat er MDMA, MDEA, MDA, PMA, Speed, DXM of wat zat er in? hoeveel mg? is erg belangerijk om te schatten hoeveel je moet pakken.. meestal word er tussen de 1 - 2 mg gepakt per kg lichaamsgewicht. maar ik zou nog niet voor die 2 mg gaan.. op Trance Energy had ik pillen van 79 mg ennuh ik weeg 60 kilo ofsow niet veel dus.. maar had een halfje en ging al lekker later nog een halfje en ging heerlijk.. ik zou beginnen dus met minder dan 1 mg lichaamsgewicht gewoon om te testen hoe je er op reageert.. het verschilt echt per pil hoeveel er in zit. Dus zou graag willen weten hoeveel er in zit. Of je het wilt doen is je eigen keuze het is niet echt verslavend.. en mdma is ook niet bijster slechter voor je als je het echt met mate doet! Dus zeg 1x in de 3 maanden en niet meer dan 1.5 mg x kg lichaamsgewicht op de avond.. maar hij blijft toch vooral gelegenheids verslavend. Als je vaak naar feesten gaat strax pak je het toch wel een keer om het uit te proberen maar het feest er op wil je het gevoel weer hebben zo werkt dat gewoon.. Waar wil je het eigelijk proberen ik ga uit van een feest, ik zou het niet thuis doen ofsow of ik buurt cafe'tje of je moet willen dat mensen weten dat je slikt want geloof me dat zien ze op zekers wel.. maarja., ik hoop dat je hier wat aan hebt.. en vraag om bewijs dat ze getest zijn je krijgt altijd papiertje mee met er op aan gegeven wat er allemaal in zit enzo. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als je slecht pillen hebt van zeg 20 mg voel je niks van een halve maar heb je super pillen van 200 mg (die kom je alleen tegenwoordig amper tot nooit meer tegen) en je pakt een halve weet ik zeker dat je zo hard als een trein lekker aan ut spacen bent!! ik zou wel een halve beginnen zeker als je niet weet hoeveel er in zit, en hoe je er op reageert. Owjah ik zag iemand hierboven vermelden als je genoeg water drinkt kan er (bijna) niks misgaan. Dit is echt de grootste en gevaarlijkste misvatting die er is over xtc. Iedereen denkt dat je veel water moet drinken, je moet genoeg water drinken, maar de meeste xtc slachtoffers vallen nog steeds door TE veel water, dit zorgt dat het zoutgehalte van je bloed er laag word en daardoor kan je watervergiftiging op lopen, en dit is levensgevaarlijk!! Dus drink wel genoeg water (koud het liefst) ennuh eet af en toe iets zouts (frietje of zoute drop of iets dergelijks). Maar verder veel succes! Zorg dat er iemand bij is die weet waar je mee bezig bent en vertel hem als je je niet goed voelt... maar ik denk dat het wel goed gaat verlopen heb je als het goed is al redelijk goed ingelicht, en als je er goed mee om gaat is het een super drugs.. Laatst gewijzigd op 09-03-2003 om 13:29. |
![]() |
||
Citaat:
goeie pillen van 200 mg heb je nu juist veel meer op de markt. Hier in het zuiden verkopen ze bijna alleen vanaf 120 -150 mg. De laatste tijd worden er ook veel erg sterke XTC verkocht en gemaakt ( http://www.drugsinfoteam.nl/Inhoud.html ) maar dit merk ik zelf ook.Eerst haald eik altijd trippel diamantjes die gevuld waren met 150 mg nu zijn ze bij dezelfde dealer die ik ken 220 mg ![]() Voor de rest zei ej dat je iets zouts zou moete eten ,een dropje of snoepje zou nog wel kunnen maar fritten ??? ik krij nog niet eens een koekje door als ik strakkie sta ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 09-03-2003 om 16:49. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik bedoelde genoeg water, aangezien je dat als je zo uit je dak aan het gaan nogal snel vergeet. Het lijkt me vrij duidelijk dat je geen liters water in een half uur achterover moet gaan slaan inderdaad ![]() Ik meen dat er ook drankjes zijn waaraan de osmotische waarde gelijk is aan die van het bloed, dat is natuurlijk ideaal...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dan zou ik toch eens langs gaan bij een testcentrum en hem daar eens laten testen, want 220 mg is echt erg hoog hoor, die vind je niet snel maar het kan natuurlijk altijd. Welke zijn het hoe heette ze, hoe zien ze er uit? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn allereerste post hier, en hij gaat over drugs. Hmm, naja dat risico neem ik dan maar
![]() Allereerst, als je het wil proberen, dan probeer je het gewoon. Of je eerst beter een halve kunt nemen hangt af van jouw gewicht, van het gewicht van de pil en de samenstelling van de pil. Wat je ook neemt, neem NIKS met PMA erin, da's troep. Lees hier meer over PMA: http://www.trimbos.nl/nlfsheet/fc13nl.html http://www.checkyourdrugs.at/data/Su...tische/andere/ Als je weet wat erin zit, lees je wat je kan verwachten. Is het pure MDMA (de 'originele' XTC was puur MDMA, zonder speed en andere rotzooi), dan zijn hier de uitwerkingen: http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_effects.shtml Zit je niet zo lekker in je vel, neem dan geen XTC. Het versterkt je emoties in zekere zin, als je je kut voelt zul je je van XTC zeker niet beter gaan voelen. Afhankelijk van hoe warm het is waar je bent, zul je gaan zweten omdat je warmer wordt. Dat vocht moet je aanvullen. Bij voorkeur niet met water, omdat water geen zouten bevat. Neem isotone drankjes, sportdrankjes, wat dan ook. Op zich kan water best, maar bij extra veel vochtverlies kan teveel water voor een te laag zoutniveau van je lichaam zorgen. Doe waar je zin in hebt. Iemand die de uitwerking van XTC beschreef zei ooit "Here and now is fine" en dat klopt. Je voelt je op je gemak, je bent vrolijk, je wil praten, naja van alles dat je bij de link hierboven ook kunt lezen. Geniet ervan, probeer je niet teveel op bepaalde dingen te concentreren. Afhankelijk van het serotonine niveau kun je de volgende dag een ontzettende kutdag hebben. Over het algemeen hebben vrouwen een lager serotonine niveau en zullen er dus sneller last van hebben, maar da's een gemiddelde! In het kort uitgelegd: XTC zorgt voor een versneld serotonine verbruik. Zie het als een injectiemotor in je hoofd. Je zintuigen slaan daardoor in het rood: dingen aanraken voel je sterker (en het is lekkerder, knuffelen is 10 keer zo lekker als je XTC ophebt), kleuren lijken feller en mooier, enz. Op een gegeven moment is de brandstof (serotonine) op. En dan is er niets meer waardoor je je lekker voelt. En dan word je depressief. Een hele dag erna is niet ongewoon. Vraag iemand om te blijven slapen of zorg de volgende dag voor gezelschap, eet goed, dan valt t allemaal reuze mee. Nog even over dat verslavende trouwens: XTC is inderdaad niet lichamelijk verslavend, net zoals cocaine. Beiden zijn geestelijk verslavend. Dat wil zeggen dat je verslaafd KUNT raken aan het gevoel dat je krijgt als je XTC/coke hebt gebruikt. Heroine daarentegen is, net zoals sigaretten maar dan sterker, lichamelijk verslavend. Over het gewicht van pillen wordt teveel geluld, pillen tot 300 mg zijn geen uitzondering. Kijk hier eens: http://www.dancesafe.org/labtesting/ Meer advies heb ik zo even niet. Mocht je nog meer willen weten dan hoor ik het wel. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is leuk om eens uit te proberen, maar weet waar je aan begint en weet ook waar je je eigen grenzen trekt. Lijkt het je leuk om het eens te proberen, maar wil je niet frequent gebruiken, hou jezelf dan in de gaten.
Ik heb het een paar keer geprobeerd, ik weet nu wat het is en ik heb er ook echt wel genoeg van ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
80% MDMA, gewicht 252 mg -> 201,6 mg MDMA 90,9% MDMA, gewicht 316 mg -> 287,2 mg MDMA Zoals ik al zei, er wordt teveel geluld over het gewicht van pillen. |
![]() |
|
niet doen tenzij je van plan bent om het te gebruiken om verlichting te bereiken.
http://www.notodrugs-yestolife.com/page10.htm |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hoe wil je een snoepje produceren dat voor 100% uit mdma bestaat? dan zou je dus steeds kleine brokjes ter grootte van een pilletje van een blok mdmakristal moeten hakken ofzo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij contents laten ze alleen zien welke drugs er in voor komen en in hoeveel procent vergeleken met de andere drugs die er ook in zitten. none 9.0 x 11.0 589mg Newark, DE November, 2002 MDMA typical (black/purple) in die pil zit toch ook geen 589 mg? Zou niet gezond meer zijn als er zoveel in zit ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 16-03-2003 om 14:18. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wel een beetje oppervlakkig hoor.... Ik zeg niet dat het goed voor je is, maar drugs gebruiken kan geen kwaad. Hangt er alleen van af wat voor soort gebruiker je bent. Als je je maar goed van de "gevaren bewust bent"...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Favoriete Drugs! blaches | 4 | 22-09-2015 10:25 | |
Drugs & Alcohol |
wij zijn benieuwd. timmieman | 16 | 15-06-2009 10:09 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wraak! Ieke | 0 | 08-12-2003 20:07 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Drugs & Alcohol |
Enquete XTC Wit Pareltje | 22 | 14-05-2002 20:28 |