Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2004, 21:15
passport
passport is offline
Is een zeer hevige ervaring... , en om dat dan te melden op een forum is even zwaar, vooral wanneer de kamer 45 graden gekanteld lijkt en alles diagonaal lijkt te bewegen.
Oud 03-07-2004, 00:21
Verwijderd
Wat is DXM?

Al die hippe drugs van tegenwoordig.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 00:58
Nrackhnir
Nrackhnir is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 03-07-2004 @ 01:21 :
Wat is DXM?

Al die hippe drugs van tegenwoordig.
dextromethorphan

[quote van erowid]
Effects of DXM at low doses can be similar to alcohol, producing carefree clumsiness with a touch of psychedelic and speedy effect. For some, intense and rhythmic music induces a state of euphoria and dancing becomes fun. On a higher dose, imagination can become vividly experienced (not always pleasant), feelings of dissociation from the body can occur and on very high doses profound alterations in consciousness may occur.
[/quote van erowid]
Oud 03-07-2004, 07:50
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
zit in sommige hoestdranken
Oud 03-07-2004, 13:11
Verwijderd
De symptomen lijken inderdaad wel ontzettend op alcohol.

Waarom dan niet gewoon zuipen? Alcohol is toch makkelijk aan te komen?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 13:18
Verwijderd
Lees dit anders eens.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 13:58
Type
Type is offline
passport: als je nog een tripreport hier gaat posten, is dit topic perfect.
Maar zo niet, denk ik dat het een beetje laag blijft wat lees- en discussiewaarde betreft... en als dat het geval is wordt het topic een beetje overbodig

Dus een tripreport zou leuk zijn... aub?
Oud 04-07-2004, 21:23
passport
passport is offline
Okey, ik zal er voortaan om denken!
Oud 04-07-2004, 22:54
Verwijderd
Ik denk dat ie bedoelt dat je het alsnog moet doen
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 23:10
Dubbel_FriSsS_
Dubbel_FriSsS_ is offline
waar kun je dit halen.. bij de trekpleister ?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 23:16
Bleater
Bleater is offline
Citaat:
Dubbel_FriSsS_ schreef op 05-07-2004 @ 00:10 :
waar kun je dit halen.. bij de trekpleister ?
Ja, bij bijna elke apotheek. Kijk naar Dampo hoestdrank of tabletten. Meestal staat op de verpakking of het DXM bevat.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 23:33
herz
herz is offline
lokale dirk drogisterij kun je vloeibaar hoestdrankje van dampo halen. daar zit een zoutoplossing van dxm in.

edit: lees alvorens wel eerst veel op internet erover als je het gaat proberen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 00:20
Risce
Risce is offline
Ja, veel over lezen, schijnt riskante bezigheid te zijn.
Oud 05-07-2004, 15:06
Dubbel_FriSsS_
KLINKT EGT ENORM GAAF.. ga het binnenkort denk ik ook doen.. allleen ben niet zon geweldige professor in het dingen opzoeken op het internet.. dus zal iemand me misschien de risicos erbij kunnen vertellen.. want wil niet nadat ik wat dxm heb gebruik volgende dag wakker word, met 1 vinger kwijt ..
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 15:24
herz
herz is offline
http://www.erowid.org/chemicals/dxm/dxm.shtml
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 15:35
Dubbel_FriSsS_
ok dank u.. .. ga het volgend week es en keer gebruiken denk ik maar.. is 300ml? goed? om mee te beginnen, wil het natuurlijk wel en beetje meekrijgen allemaal
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 15:52
Moehaha
Moehaha is offline
DXM en zeilen. Mja zo kan je ook dood
Oud 05-07-2004, 15:54
Moehaha
Moehaha is offline
of je haalt ze bij de apotheek. Ik weet niet meer precies wat en hoe , maar zoek et maar op. Voor 4 euro ben je weg.

Hoe heette et noe weer.
sig, je zult de zoekfunctie moeten gebruiken
Oud 06-07-2004, 10:23
passport
passport is offline
Okey toch maar een report dan:

Een vriend en ik besloten laatst, nadat we al ervaring hadden opgedaan met dxm (in de vorm van "dampo bij droge hoest capsules") om ze te nemen voordat we zouden gaan zeilen met scouts (niet lachen). Ieder had een heel doosje genomen van 20 capsules a 15mg dxm per capsule. Dus zo'n 300mg. Op http://www.erowid.org staat geloof ik een omrekentabel voor dxm zodat je binnen "de grenzen" blijft. Een "nadeel" van dxm vind ik dat het pas laat inslaat, bij mij zeker een uur later.
De dxm begon ik eerst te voelen als een lichte roes (beetje dronkenachtig gevoel) waarna het overging in stoned-zijn met veel lachen en het plotseling opmerken van (op dat moment) vreemde dingen, zoals een wolk o.i.d.
Na zo'n 1,5 uur begon het over te gaan in een vreemder gevoel.
(we zaten al op 't water) De wind begon te zingen... en de lucht kreeg een andere kleur.
Door de dxm leek het allemaal veel heviger dan normaal.
Wanneer de boot schuin begint te gaan (kantelen) voel ik toch wel lichte angst, en eenmaal aan de kant was ik blij er weer uit te kunnen stappen. Waarna ik maar naar huis ben gegaan. 3 uur na de inname begon ik op mijn kamer alles veel intenser te beleven, m'n cd van passport leek wel uren te duren en de kleuren van m'n Jimmi Hendrix poster begonnen rondjes te draaien. In tegenstelling tot andere drugs was ik totaal niet in mijzelf gekeerd maar heel actief en ik was druk m'n kamer aan 't opruimen alhoewel deze diagonaal (van boven naar beneden) leek te lopen, wat tot gevolg had dat ik mijn bed moest beklimmen... . Na een aantal uur op bed begon ik weer normaal te worden en 's avonds kon ik gewoon naar m'n werk bij 't restaurant.
Oud 06-07-2004, 16:25
Verwijderd
Citaat:
passport schreef op 06-07-2004 @ 11:23 :
ik was druk m'n kamer aan 't opruimen alhoewel deze diagonaal (van boven naar beneden) leek te lopen, wat tot gevolg had dat ik mijn bed moest beklimmen... .

maar besef je wel dat het fucking dom is om dxm te nemen als je gaat zeilen?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 14:11
Verwijderd
Ik vind het wel styling
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 18:11
VaZz
VaZz is offline
heb om 1 uur smiddags.. en flesje hoestdrank weggedronken (van 300mg dxm).. en geloof me ikheb gespaced (H).. was me wel en vette ervaring.. vrienden van me zaten me lastig te vallen.. en ik zat te schreeuwen .. volgende keer 600mg .. was egt raar bezig (mongool)
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 18:23
M@ster Joint
M@ster Joint is offline
heb zelf ook nogal wat ervaring met DXM heb ook verschillende reports geplaatst (alleen niet op dit forum) ik vind niet dat iedereen zomaar met DXM moet beginnen darom zal ik ook geen trip report hier plaatsen want als ik lees hoe sommige mensen met DXM omgaan ben ik bang dat het niet lang meer gaat duren voordat DXM uit de handel gaat ,

mensen lees eerst zoveel mogelijk over DXM en volg alle raad op die ze geven de 1e keer nooit meer als 100 mg (dus niet meer als 7 capsules) waarom? heel simpel sommige zijn overgevoelig voor deze stof in 1 x 300 mg kan je dood betekenen

ik zal even een mooie website plaatse want als je t wilt doen doe je het toch wel maar doe het dan wel verstandig

http://pulpf.gamepoint.net/dxm/

als je DXM wilt gaan gebruiken lees deze site helemaal door ook ik heb dat gedaan. doe ik zoiezo bij elke drugs die ik wil proberen. als je iets niet kent doe het dan ook niet zorg eerst dat je weet wat je gaat gebruiken.
Oud 16-07-2004, 18:26
M@ster Joint
M@ster Joint is offline
Citaat:
Oma schreef op 06-07-2004 @ 17:25 :

maar besef je wel dat het fucking dom is om dxm te nemen als je gaat zeilen?
als je toch bezig bent met beseffen, besef dan meteen dat je hersens er door kunnen beschadigen
Oud 16-07-2004, 18:44
Nrackhnir
Nrackhnir is offline
Citaat:
M@ster Joint schreef op 16-07-2004 @ 19:26 :
als je toch bezig bent met beseffen, besef dan meteen dat je hersens er door kunnen beschadigen
NO SHIT?!

Oud 16-07-2004, 19:16
VaZz
VaZz is offline
Citaat:
dat is zogenaamd bijna bij elke drug
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Wow, speciale drug.

Offtopic: In je sig moet het dommer dan zijn, niet dommer als. Heerlijke ironie, overigens.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 12:47
Verwijderd
wat zit iedereen hier toch te doen of DXM zo speciaal is. Tuurlijk moet je er voorzichtig mee zijn, maar je hoeft toch niet bang te zijn dat als je een trip report plaatst, dat je dan iemand overhaald het te doen.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 12:12
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Trouwens op die website wordt verteld dat er ook een 5de plateau is, genaamd "Sigma". Nu klinkt dat heel erg speciaal enzo.. maar is dat gewoon niet een ervaring dat je half dood bent/gaat terwijl je zwaar onder de drugs zit?

In plaats van een speciaal niveau wat alleen is weggelegd voor speciale mensen waar het misschien op werkt?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten