Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
[quote van erowid] Effects of DXM at low doses can be similar to alcohol, producing carefree clumsiness with a touch of psychedelic and speedy effect. For some, intense and rhythmic music induces a state of euphoria and dancing becomes fun. On a higher dose, imagination can become vividly experienced (not always pleasant), feelings of dissociation from the body can occur and on very high doses profound alterations in consciousness may occur. [/quote van erowid] ![]()
|
Verwijderd
|
Lees dit anders eens.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Okey toch maar een report dan:
Een vriend en ik besloten laatst, nadat we al ervaring hadden opgedaan met dxm (in de vorm van "dampo bij droge hoest capsules") om ze te nemen voordat we zouden gaan zeilen met scouts (niet lachen ![]() De dxm begon ik eerst te voelen als een lichte roes (beetje dronkenachtig gevoel) waarna het overging in stoned-zijn met veel lachen en het plotseling opmerken van (op dat moment) vreemde dingen, zoals een wolk o.i.d. Na zo'n 1,5 uur begon het over te gaan in een vreemder gevoel. (we zaten al op 't water) De wind begon te zingen... en de lucht kreeg een andere kleur. Door de dxm leek het allemaal veel heviger dan normaal. Wanneer de boot schuin begint te gaan (kantelen) voel ik toch wel lichte angst, en eenmaal aan de kant was ik blij er weer uit te kunnen stappen. Waarna ik maar naar huis ben gegaan. 3 uur na de inname begon ik op mijn kamer alles veel intenser te beleven, m'n cd van passport leek wel uren te duren en de kleuren van m'n Jimmi Hendrix poster begonnen rondjes te draaien. In tegenstelling tot andere drugs was ik totaal niet in mijzelf gekeerd maar heel actief en ik was druk m'n kamer aan 't opruimen alhoewel deze diagonaal (van boven naar beneden) leek te lopen, wat tot gevolg had dat ik mijn bed moest beklimmen... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar besef je wel dat het fucking dom is om dxm te nemen als je gaat zeilen? |
![]() |
|
![]() |
heb zelf ook nogal wat ervaring met DXM heb ook verschillende reports geplaatst (alleen niet op dit forum) ik vind niet dat iedereen zomaar met DXM moet beginnen darom zal ik ook geen trip report hier plaatsen want als ik lees hoe sommige mensen met DXM omgaan ben ik bang dat het niet lang meer gaat duren voordat DXM uit de handel gaat
![]() mensen lees eerst zoveel mogelijk over DXM en volg alle raad op die ze geven de 1e keer nooit meer als 100 mg (dus niet meer als 7 capsules) waarom? heel simpel sommige zijn overgevoelig voor deze stof in 1 x 300 mg kan je dood betekenen ![]() ![]() ik zal even een mooie website plaatse want als je t wilt doen doe je het toch wel maar doe het dan wel verstandig ![]() ![]() http://pulpf.gamepoint.net/dxm/ als je DXM wilt gaan gebruiken lees deze site helemaal door ook ik heb dat gedaan. doe ik zoiezo bij elke drugs die ik wil proberen. als je iets niet kent doe het dan ook niet zorg eerst dat je weet wat je gaat gebruiken.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Offtopic: In je sig moet het dommer dan zijn, niet dommer als. Heerlijke ironie, overigens. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|