Advertentie | |
|
![]() |
|
mijn eerste zoen met mijn huidige vriendin zal ook de eerste zoen zijn met mijn laatste vriendin, want die zoen was geweldig en betoverend.
|
Ik was niet verliefd, maar het was heel erg spannend vond ik... we hadden eigenlijk tegen elkaar gezegd van dat we wilde zoenen... stonden we daar tegenover elkaar
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Hij vond mij leuk, ik hem, dus wij naar buiten (jaja, in die tijd (2 jr geleden of zo) was midden op de dansvloer nog niet netjes
![]() ![]() ![]() ![]() (feitjes? Later werd ik zo ongeveer verliefd op hem, maar hij kon niet kiezen tussen mij en een goede vriendin van mij... Uiteindelijk had hij ons geen van beiden ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hey!!
Mijn eerste zoen was met een vriend van me vriendins vriend..we kenden elkaar nog niet..maar ineens..was echt super!!! Ik weet het alleen niet helemaal meer!! maar het was egt lkkrrrrrr!! geen blunders ofzow..gwoon lkkr relext Ow...I love zoenen kiss moi
|
![]() |
hmmmzzz, ik was 13 en we (ik en enkele vrienden, waaronder Hij) waren na de juni-examens naar Oostende gegaan (= de zee dus) ; ik lag op het strand met Hem naast mij, ik lag gewoon te zonnebaden, tot meneer plots een move doet... *VLAM Seg*
Was zo verschoten da ik in de lach schoot ![]() ![]()
||
Citaat:
kannek me al voorsstelle
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was bijna veertien en ik had een 'vriendje'voor een week ofzo op een kamp (Vinea). En we gaven elkaar gewoon kusjes op de mond en op een gegeven moment zat zijn tong in mijn mond. Ik dacht echt: "What the fock?!" En zat al vastgenageld aan het bankje en wou nooooit meer zoenen daarna. Tweede zoen was iets meer dan een jaar daarna en die was wel lekker. En lang...
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn eerste? bagger.... kwam niej eens echt tong bij te pas.. die gast deed gewoon zn bek open... mjah
neej me eerste ECHTE tongzoen was dus met me huidige vriend... volgens mij weet hij dat niet eens... ![]() en hetwas... geweldig... best wel... gewoon goed. perfect moment.. toffe gozer ( naast dat hij dat me vriend is hehehehe) oeh khad zelfs met em voordat we zoenden!! jaja! |
![]() |
|
![]() |
eeyz mensjhu nou ik was ain slagharen blablblabal vakantie vriendjhu blabalabl dus wij zoenen ik vond da alllemaal kei wazug nog nooit gedaan dus dus ik stond zo te trillen haah en hij zijn handen opm e kont wow wat tril je enzow blablabla en jah toen gingen we zoenen en toen ging ut heel wazug fowel verkeerd en jah daarna met mijn vriendjhu weer gezoend diek daarna kreeg en da ging goed
![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn eerste zoen ging vaag............ik wist totaal nie meer wat ik moest doen, maar hij zei dat alles wel goed ging, nou dan zal dat wel...........ik kan me er nie zo heel veel meer van herinneren!hihihi. ~~~~~~~~~~Dikke kus-XXX- Jessica
![]() ![]()
|
'mijn eeerste zoen was echt niet lekker
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
uhm, eeerste keer was wel met een aardige jongen.. Hadden zoon beetje de hele avond gepraat enzo.. Aant eind hadde we gezoend, naja, ik had er meer van verwacht.. Maar hij kon achteraf niet echt geweldig zoenen... (lekkere wasmachine)
![]() ![]() ![]()
|
Lekkerrrr...
![]() Alles er rondom heen was al romantisch...en hij had al heeel veel ervaring ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ghehe dat was eigenlijk enorm lachen. Zonder al te veel gevoelens eigenlijk, want ik was niet zo verliefd op hem, ik vond hem alleen maar knap
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 09-07-2009 23:03 | |
Verhalen & Gedichten |