![]() |
|
Iedereen maakt zich altijd zo druk om de 1e keer zoenen terwijl het allemaal zo weinig voorstelt. Jah, de 1e keer is dan wel speciaal maar kijk maar eens hoe snel je nu iemand zoent. Het is gewoon een van je vaste handelingen geworden
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
hihihih al die verhaaltjes...nu mijne nog! Het was behoorlijk razig, hij had gerookt, en dat weet ik eigenlijk alleen nog, dat hij rookte en dat da echt ranzig was, de rest viel wel mee..... Lacyra
|
ik vond het zo erg vreemd
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar bedenk wel... het was groep 8!!! Moest nog niets hebben van meisjes...(zoals elke jongen op die leeftijd)... binnen een maand was dat wel anders... ![]() Laatst gewijzigd op 25-06-2002 om 18:12. |
![]() |
|
oja ik zal nog wel emer erover vertellen, was een jongen waarmee ik verkering had (mijn eerste vriend) en we gingen toen al op een vrijdag naar de bioscoop toe en naja was dus de bedoeling dat dat dan zou gebeuren heh! maar hjet was er nie van gekomen! dus hadden we op school tijden de les afgesproken en ja toen wou ik weg gaan en toen gebeurde het opeens! was wel ff schrikken!
|
![]() |
|
Vaag.... t was mijn eerste 'verkering', in de eerste klas... we gingen samen naar de bioscoop (Jerry Maguire - ik weet t nog helemaal) en toen begonnen we elkaar kusjes te geven en opeens begon hij ook met zijn tong. En ik vond het vaag! Alsof er een slang in mijn mond zat! Maar na een tijdje begon ik het wel te waarderen
![]() *ben ik nu raar?* ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd op je beste vriendin als meisje zijnde.. Verwijderd | 11 | 15-03-2014 20:23 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Seksualiteit |
hoe was je eerste keer dat je klaarkwam bij je vriend(in)? miss kittie | 37 | 11-08-2003 13:23 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Seksualiteit |
Mijn lieve kleine neefje van 4 maanden.. Verwijderd | 69 | 05-08-2002 20:22 | |
Liefde & Relatie |
beantwoord deze vragen plz browneyes | 31 | 11-04-2002 21:09 |