Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2002, 15:07
Elvis
Elvis is offline
ben je dan een loser???
Oud 11-03-2002, 15:12
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
Elvis schreef:
ben je dan een loser???
neej joh! eg niet! t komt vanzelf hoor, volgens mij heeft de helf van op z'n 15e nog nooit gezoend
Oud 11-03-2002, 15:29
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Black Reina schreef:
neej joh! eg niet! t komt vanzelf hoor, volgens mij heeft de helf van op z'n 15e nog nooit gezoend
Yeah, what she says
(Sorry, ik erger me altijd aan zulke vragen)
Er staan geen leeftijden vast ofzo. Tenminste nog nooit van gehoord

xxx's Julia
Oud 11-03-2002, 16:01
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Elvis schreef:
ben je dan een loser???
Toen ik 15 was had ik ook nog nooit gezoend, werd nogal raar tegenop gekeken.. Maar je moet je er nix van aantrekken want je moet gewoon doen wat je zelf het beste vind! En misschien hebben die 'vroege' zoeners helemaal geen lekkere zoenervaring gehad. Ik heb ook 'pas' op mijn 16e gezoend en dat was echt super. Met dat meisje heb ik nog 'n halfjaar iets moois gehad

GreetZ

Orion16

Oud 11-03-2002, 16:05
Verwijderd
Je bent eerder een lozer als je je daar druk om maakt...

Denk eens bij jezelf na en ga neit denken aan wat anderen doen; Waarom zou jij een lozer zijn als je op je 15e nog nooit hebt gezoend...?

.....
..
Oud 11-03-2002, 16:05
dwerg
dwerg is offline
wat boeit dat nou hoe oud je bent
het maakt toch nie uit of wel dan
er zit geen leeftijd aan vast ofzo

DUZZ
Oud 11-03-2002, 16:19
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Nee das helemaal niet gek, ik ken mensen die ook 15 zijn of ouder en ook nog nooit gezoend hebben. Het kan toch gewoon dat je de goede persoon nog niet bent tegengekomen?
Oud 11-03-2002, 16:28
Verwijderd
Mensen die dat zeggen zijn losers.
Oud 11-03-2002, 16:49
DEChengst
DEChengst is offline
Ja dan ben je een enorme loser

-Desecrator
Oud 11-03-2002, 17:17
AMDFreak
AMDFreak is offline
Ik ben ook 15 en heb nog nooit gezoend.. (so what?)
Oud 11-03-2002, 17:34
Elvis
Elvis is offline
Citaat:
AMDFreak schreef:
Ik ben ook 15 en heb nog nooit gezoend.. (so what?)

zullen we daten

Oud 11-03-2002, 17:57
AMDFreak
AMDFreak is offline
Citaat:
Elvis schreef:
zullen we daten

Doek Zaterdag al met iemand..
Oud 11-03-2002, 17:59
Verwijderd
Is echt niet erg hoor, je moet je niet rot voelen over het feit dat je nog nooit gezoend hebt. Wees juist blij dat je niets heb overhaast!

Ik heb ook op mijn vijftiende voor het eerst écht gezoend, ging helemaal vanzelf, dan is het veel cooler dan wanneer je denkt:'Ik ben al vijftien en ik heb nog nooit gezoend!'
Je tijd komt wel
Oud 11-03-2002, 18:00
Verwijderd
Waarom maakt iedereen zich daar zo druk om?
Zelf heb ik ook nog nooit gezoend, maar daar maak ik me ook niet zo druk om. Ik kom vanzelf wel een keer een leuke jongen tegen (hoop ik).
Oud 11-03-2002, 20:28
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
Toen ik 15 was had ik ook nog nooit gezoend, werd nogal raar tegenop gekeken.. Maar je moet je er nix van aantrekken want je moet gewoon doen wat je zelf het beste vind! En misschien hebben die 'vroege' zoeners helemaal geen lekkere zoenervaring gehad. Ik heb ook 'pas' op mijn 16e gezoend en dat was echt super. Met dat meisje heb ik nog 'n halfjaar iets moois gehad

GreetZ

Orion16

ik ook op me 16e, ben net 17 geworden..
heb ook nog steeds met hem, nu 2.5 maand..
hm gingt na een half jaar uit? damn, ik hoop dak voor altijd met me vriendje heb...
maar hmzz, neej, ik ga maar niet nadenken, dan voelk me wat beter

Oud 11-03-2002, 20:47
Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik zoende ook pas voor het eerst op mn 15e...

Zoveel maakt dat ook niet uit
Oud 11-03-2002, 21:39
AJMouse
AJMouse is offline
OKE DAN MAAK IK EM DIK zodat men het ook nog leest!!!:::::

Hey cool, alweer een topic zoals al die 1000 andere met "ohoh ben ik stom als ik nog niet gezoend/getongd heb???"

en WOW wat cool weer precies dezelfde antwoorden op een andere manier geformuleerd. BRUUUUUUUT....

[Dit bericht is aangepast door AJMouse (11-03-2002).]
Oud 11-03-2002, 21:45
bracelance
bracelance is offline
waarom zou je dan een loser zijn. Ik denk eigenlijk dat je een loser bent als met iemand voor de eerste keer tongzoent om te tongzoenen. Neem gewoon rustig je tijd. Hoe langer het duurt, hoe beter de zoen zal worden en hoe meer ie voor je zal betekenen.

Gelukkig is ook niet iedereen een Don Juan, of een Madonna. Blijf gewoon lekker jezelf en ooit zal je wel iemand treffen die jou de juiste persoon zal vinden om dat speciale moment mee te delen.
Oud 11-03-2002, 22:01
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Elvis schreef:
ben je dan een loser???
evenals voor sex, trouwen, een (test)relatie, er staat geen leeftijd voor.
Oud 11-03-2002, 22:39
AJMouse
AJMouse is offline
mag er dan NU misschien een slotje op? en misschien bij volgende topics die over dit onderwerp gaan een slotje en een link naar 1 van de honderden andere topics die hierover gaan?
Oud 12-03-2002, 20:30
Elvis
Elvis is offline
haha
gooi dat slotje er maar op

maar waarom reageert me omgeving er dan zo flauw op?
Oud 12-03-2002, 20:38
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
AJMouse schreef:
OKE DAN MAAK IK EM DIK zodat men het ook nog leest!!!:::::

Hey cool, alweer een topic zoals al die 1000 andere met "ohoh ben ik stom als ik nog niet gezoend/getongd heb???"

en WOW wat cool weer precies dezelfde antwoorden op een andere manier geformuleerd. BRUUUUUUUT....

[Dit bericht is aangepast door AJMouse (11-03-2002).]
doe normaal man
Oud 12-03-2002, 21:23
AJMouse
AJMouse is offline
oke *maakt een buiging en loopt weg*
Oud 12-03-2002, 22:51
de abt van sion
de abt van sion is offline
Nee.
Oud 13-03-2002, 16:58
cyrillic
cyrillic is offline
Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.
Het kan nog jaren duren...
Oud 13-03-2002, 19:23
Jainoxi
Jainoxi is offline
Ik heb sinds donderdag 3 januari een vriendin. Mijn eerste. Was dus net nog geen 18 (11 januari is verjaardag). En da was dus me eerste keer. Ik heb er eigenlijk ook nooit echt bij stilgestaan of ik nouw raar was dat ik nog niet gezoend had. Boeide me niet zo. Het maakt niet echt uit of je op je 12e al een meid zoent, of zoals ik pas rond me 18e. Als je er maar aan toe bent enzo.

Jainoxi
Oud 13-03-2002, 19:43
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
cyrillic schreef:
Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.
Het kan nog jaren duren...
Jij bent dus wel een loser. En dat voel je zelf klaarblijkelijk goed aan. Gecondoleerd!
Oud 14-03-2002, 11:31
chanel
chanel is offline
gaat naar seksualiteit

Chanel
Oud 14-03-2002, 11:34
skyscraper
skyscraper is offline
Ik snap het nut van deze topics niet helemaal. Er zijn er wel 100 van. En je weet toch wel dat je te horen krijgt zo van... Nee tuurlijk is het niet erg etcetc. Dus waarom vragen als je al bijna zeker bent van het antwoord. Wil je dan even bevestiging ofzo??? majah, wie ben ik
Oud 14-03-2002, 11:37
chanel
chanel is offline
http://forum.scholieren.com/Forum20/HTML/008087.html

Regels voor berichten