Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2003, 22:08
ydnew
ydnew is offline
Mss heel raar maar ik ben 17 en heb nog nooit gezoend/verkering gehad gewoon helemaal niks is dit raar? Loop ik achter? Of moet ik gewoon wachten totdat ik er 1 tegenkom bij wie ik denk ja jouwwil ik??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2003, 22:10
[eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
ik bijna 20... zit in 't zelfde schuitje...
Oud 25-01-2003, 22:14
ydnew
ydnew is offline
Citaat:
[eitje]Methuselah schreef:
ik bijna 20... zit in 't zelfde schuitje...
Ja? oke mss vervelend om te horen, maar daar ben ik wel blij mee Ben ik niet de enige
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 22:15
Verwijderd
Ik ook, en ben net 18. Soms ga ik me weleens afvragen wat er dan aan mij zou mankeren ofzo. Maar het is gewoon steeds zo bij mij dat als ik een jongen leuk vind, hij mijn niet leuk vind en andersom. Maar ja, ik wacht gewoon af tot ik een leuke jongen tegenkom waarbij het wel wederzijds is.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 22:17
ydnew
ydnew is offline
Citaat:
ABgirl schreef:
Ik ook, en ben net 18. Soms ga ik me weleens afvragen wat er dan aan mij zou mankeren ofzo. Maar het is gewoon steeds zo bij mij dat als ik een jongen leuk vind, hij mijn niet leuk vind en andersom. Maar ja, ik wacht gewoon af tot ik een leuke jongen tegenkom waarbij het wel wederzijds is.
Das bij mij precies zo ik val op jongens die al een vriendin hebben of die heel verlegen zijn, (zelf durf ik ook niks) en jongens die op mij vallen zijn jongens die ik weer niet leuk vind. En wij wachten wel lekker samen?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 22:20
Verwijderd
Citaat:
ydnew schreef:
Das bij mij precies zo ik val op jongens die al een vriendin hebben of die heel verlegen zijn, (zelf durf ik ook niks) en jongens die op mij vallen zijn jongens die ik weer niet leuk vind. En wij wachten wel lekker samen?
Ja, we zullen wel moeten. Maar 't rare bij mij is, dat het altijd van die 'kneuzige' types (sorry, maar weet ff niet hoe ik ze anders moet noemen) zijn die mij leuk vinden en nooit eens een leuke vlotte jongen. Dan ga je je weleens afvragen waarom je juist die jongens aantrekt .
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 22:21
DEChengst
DEChengst is offline
Mja en ? Ik ben 26 en heb het zelfde "probleem"
Oud 25-01-2003, 22:24
ydnew
ydnew is offline
Citaat:
ABgirl schreef:
Ja, we zullen wel moeten. Maar 't rare bij mij is, dat het altijd van die 'kneuzige' types (sorry, maar weet ff niet hoe ik ze anders moet noemen) zijn die mij leuk vinden en nooit eens een leuke vlotte jongen. Dan ga je je weleens afvragen waarom je juist die jongens aantrekt .
Ja he? Je vind het wel vleiend dat een jongen je leuk vindt, maar je wilt ook weten waarom, maar dan durven ze niks, of denken ze dat jij naar hun toekom, ik ben echt geen type die dat doet daar ben ik te verlegen voor.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 22:34
[eitje]Methuselah
Citaat:
ydnew schreef:
Ja? oke mss vervelend om te horen, maar daar ben ik wel blij mee Ben ik niet de enige
mja, beetje weten dat je niet de enige bent is wel "geruststellend" niet? Dat je niet alleen bent...

Ach, ik vind zoenen iets speciaal, wil dat niet met zomaar iemand doen en de meisjes waar ik wel mee wilde zoenen, tja, ofwel hadden ze iemand anders, ofwel zagen ze me alleen als 'n heel goede vriend... Dus ben ik nog altijd alleen met 'n hele hoop vriendinnen...

*hug* komt wel goed, gewoon geduld hebben...
Oud 25-01-2003, 22:35
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik heb op mn 15e voor et eerst gezoend. Maar ik hecht eigenlijk helemaal geen waarde aan 'de leeftijd waarop iemand voor het eerst zoent'. Ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet weten, ik denk dat het ook aan de omstandigheden ligt, of je iemand leuks tegenkomt en of dat wederzijds is, hoe vroeg je er zelf aan toe bent, etc.
Laat je niet gek maken door wat domme gemiddeldes!
Oud 25-01-2003, 23:07
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
ik ben bijna 19 en ik heb ook nog nooit gezoend,....
en iedereen die ik ken wel al; en als ze dan dingen gaan zeggen als we bijv. uitgaan; we gaan vanavond 's een jongen voor jouw zoeken daar word ik echt nie goed van, maja
ik maak nou eenmaal nie zo makkelijk contact (en al helemaal nie met jongens die ik dan leuk vind) ben gewoon veels te verlegen, maja het komt wel,....hoop ik,..
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 23:12
Talon
Talon is offline
Citaat:
nathalie schreef:
ik ben bijna 19 en ik heb ook nog nooit gezoend,....
en iedereen die ik ken wel al; en als ze dan dingen gaan zeggen als we bijv. uitgaan; we gaan vanavond 's een jongen voor jouw zoeken daar word ik echt nie goed van, maja
ik maak nou eenmaal nie zo makkelijk contact (en al helemaal nie met jongens die ik dan leuk vind) ben gewoon veels te verlegen, maja het komt wel,....hoop ik,..
haal je rijbewijs gewoon snel, en rijd dan een jongen overhoop, en doe dan alsof je hem red
heb je meteen contact gemaakt, en misschien nog wel mond op mond beademing ook

het gaat er niet om hoe je iets voor elkaar krijgt, maar dat je bereikt wat je wilde
Oud 25-01-2003, 23:12
Verwijderd
Boeiend. Ik was 19 toen ik voor het eerst met een meisje zoende. Ik hoor van iedereen dat ik een heel leuke jongen ben, dat het onbegrijpelijk is, bla bla bla. Blijkbaar ontgaat het die mensen dat het gewoon zo kan lopen, de omstandigheden kunnen gewoon zo samenvallen.

Het feit dat je op je 19/20e nog nooit gezoend hebt, heeft ook niks met uiterlijk te maken. Ik ken een aantal bloedmooie meisjes, werkelijk door alle jongens begeerd, die ook nog nooit gezoend hebben en allemaal al van de middelbare school af zijn en studeren.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 23:17
[eitje]Methuselah
Citaat:
nare man schreef:
Boeiend. Ik was 19 toen ik voor het eerst met een meisje zoende. Ik hoor van iedereen dat ik een heel leuke jongen ben, dat het onbegrijpelijk is, bla bla bla. Blijkbaar ontgaat het die mensen dat het gewoon zo kan lopen, de omstandigheden kunnen gewoon zo samenvallen.

Het feit dat je op je 19/20e nog nooit gezoend hebt, heeft ook niks met uiterlijk te maken. Ik ken een aantal bloedmooie meisjes, werkelijk door alle jongens begeerd, die ook nog nooit gezoend hebben en allemaal al van de middelbare school af zijn en studeren.
Ik hoor ook van iedereen dat 't onbegrijpelijk is, dat ik best wel knap ben, dat ik 'n heel lieve jongen ben, maar als 't dan toch uit blijft, ga je wel twijfelen hoor... Ik toch iig.

Dus ik begrijp anderen ook heel goed als ze zich beginnen af te vragen van: "is er toch iets mis met me?" ofzo...
Oud 25-01-2003, 23:20
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
Talon schreef:

het gaat er niet om hoe je iets voor elkaar krijgt, maar dat je bereikt wat je wilde
ja maar kga ook nie gelijk de eerste de beste zoenen 'omdat ik het wil'.....dan wil ik het dus nie, dus ik denk eerlijk gezegd ook nie dat je mij zo snel in een discotheek ofzo iemand ziet zoenen,...ik krijg nou al de kriebels als ik eraan denk,....
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 23:29
Verwijderd
om mensen hoop te geven misschien, vooral ydnew:

mijn vriend was 17 toen hij voor het eerst zoende (met mij was dat *voelt zich uitverkoren*), en hij was al eerder verliefd op me geweest, maar dan terwijl ik een vriend had (die hij dus niet was), en daarnaast is hij erg verlegen en ik ook wel, dus het ging allemaal niet zo snel... maar is dus wel uiteindelijk gebeurd...

ach, dat de meeste mensen een jaar 14 zijn... wees blij dat je niet één van de meeste mensen bent...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 23:36
Talon
Talon is offline
Citaat:
nathalie schreef:
ja maar kga ook nie gelijk de eerste de beste zoenen 'omdat ik het wil'.....dan wil ik het dus nie, dus ik denk eerlijk gezegd ook nie dat je mij zo snel in een discotheek ofzo iemand ziet zoenen,...ik krijg nou al de kriebels als ik eraan denk,....
ik zei ook niet dat het de eerste de beste moest zijn, je kan toch best eerst een tijd iemand stalken

en mij zie je niet eens snel in een discotheek laat staan dat i kdaar iemand zal zoenen
ik ben denk ik onvindbaar voor het vrouwelijke geslacht
Oud 25-01-2003, 23:39
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef:
ach, dat de meeste mensen een jaar 14 zijn... wees blij dat je niet één van de meeste mensen bent...
Toch is dat eigenlijk geen argument. Je kunt wel manmoedig de eer hoog houden en zeggen 'ik bewaar het tenminste voor een speciaal iemand' en 'ik ben blij dat ik niet zo iemand ben die op z'n 14e al zoent' maar dat zijn natuurlijk geen argumenten. Iedereen, inclusief ikzelf, zou liever op z'n 14e hebben gezoend zodat hij of zij normaal is en niet met een schuin oog wordt aangekeken.

Maar goed, dat neemt nog niet weg dat je gewoon beter kunt zoenen. Ik heb het dus zelf ook meegemaakt: als je éénmaal gezoend hebt, krijgt je zelfvertrouwen wel een grote boost. Ik zeg niet dat je meteen naar de disco moet rennen en iemand op z'n bek moet pakken, maar streef er wel naar: als het eenmaal achter de rug is voel je je een stuk zekerder.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef:
ik ben denk ik onvindbaar voor het vrouwelijke geslacht
Moet je niet in Nijmegen gaan wonen
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 23:44
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Toch is dat eigenlijk geen argument. Je kunt wel manmoedig de eer hoog houden en zeggen 'ik bewaar het tenminste voor een speciaal iemand' en 'ik ben blij dat ik niet zo iemand ben die op z'n 14e al zoent' maar dat zijn natuurlijk geen argumenten. Iedereen, inclusief ikzelf, zou liever op z'n 14e hebben gezoend zodat hij of zij normaal is en niet met een schuin oog wordt aangekeken.
dat weet ik, maar het was meer een 'je hóéft niet hetzelfde te zijn'
ik had overigens niet op mijn 14e gezoend willen hebben...
maargoed, ik was pas net 16 en ga bovendien om met mensen die ook allemaal vrij laat waren
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 23:49
Verwijderd
Ja het is heel erg, misschien lachen mensen je wel uit
Wat maakt het nou uit meisje, het gaat toch om jou.
Vind trouwens wel dat sommige mensen wel iets eerder mogen zoenen, veel mensen zeggen hier, het moet speciaal zijn enz, het is maar zoenen zo speciaal is dat niet hoor.
En het is soms ook nog niet eens lekker, heb vaak genoeg gehad van, is dit het nou of saaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.
Het is wel altijd leuk als je verliefd bent
Maar als je een keer een leuke jongen/meid ziet voor een avond zoen dan gewoon en denk niet, o ik mag niet hem niet zoenen want het is niet speciaal. De eerste seks kan ik trouwens wel begrijpen dat dat speciaal moet zijn, ik ben tenslotte ook nog maagd, en veel mensen geloven dat ook niet.

Nare man:

Je bent naief als je denkt dat uiterlijk niks met zoenen te maken heeft. Weet jij hoeveel mensen met elkaar zoenen voor een keer, dat is toch alleen maar uiterlijk. Kijk maar want de MEESTE mooie vrouwen en mannen hebben gewoon eerder gezoend dan de lelijke mensen, dat is gewoon zo. En ja er zullen ook wel zoenen zijn uit liefde maar vaak zijn de eerste zoenen gewoon vanuit het uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 23:55
Verwijderd
Ohja, toegegeven, het heeft ook wel iets met uiterlijk te maken. Maar niet in de zin van dat mensen die mooi zijn, altijd eerder zoenen. Het hangt gewoon van het moment af: ik ken genoeg keilelijke meisjes die echt op hun 11e al zoenden. Natuurlijk weet ik dat die enkele persoonlijke ervaringen van mij geen maatstaf opleveren voor de stelling, maar ik ben ervan overtuigd dat de invloed van uiterlijk weg te vlakken is, tenminste wel op de leeftijd 18/19.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Syphon schreef:

Je bent naief als je denkt dat uiterlijk niks met zoenen te maken heeft. Weet jij hoeveel mensen met elkaar zoenen voor een keer, dat is toch alleen maar uiterlijk. Kijk maar want de MEESTE mooie vrouwen en mannen hebben gewoon eerder gezoend dan de lelijke mensen, dat is gewoon zo. En ja er zullen ook wel zoenen zijn uit liefde maar vaak zijn de eerste zoenen gewoon vanuit het uiterlijk.
ik heb juist onder mensen die ik ken de ervaring dat bij de eerste zoen wél verliefdheid meespeelt, en dat mensen daarna vaak vinden dat het minder uitmaakt

ik heb nooit iemand gezoend om het uiterlijk van diegene, alleen uit verliefdheid, liefde of allebei... en da's niet dat ik niet van zoenen hou ofzo, want dat doe ik zeker wel... ik zou gewoon niet weten wie ik verder zou moeten zoenen
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 23:58
Verwijderd
À propos, de ervaring leert dat mensen die heel mooi zijn niet beter of misschien zelfs gemiddeld wel slechter kunnen zoenen dan mensen die minder mooi zijn.

Of ik ben zo vreselijk goed, dat kan natuurlijk ook.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 23:59
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

Maar goed, dat neemt nog niet weg dat je gewoon beter kunt zoenen. Ik heb het dus zelf ook meegemaakt: als je éénmaal gezoend hebt, krijgt je zelfvertrouwen wel een grote boost. Ik zeg niet dat je meteen naar de disco moet rennen en iemand op z'n bek moet pakken, maar streef er wel naar: als het eenmaal achter de rug is voel je je een stuk zekerder.
Jah, dat is waar. Ik was 15 en dácht tot dan dat ik laat was, bleek achteraf dat meer dan de helft van mijn klas nog niet gezoend had. Maar daarna had ik iid meer zelfvertrouwen op het hele gebied, zo van 'er zijn wél jongens die mij leuk kunnen vinden!' Dat had ik daarvoor niet echt gedacht
Nou ja, na het aantal dat ik nu weg heb gewerkt heb ik eindelijk wel een keer door dat jongens mij serieus leuk kunnen vinden en verliefd op me kunnen worden... dus nu is het niet meer nodig om met jongens te zoenen alleen om m'n ego op te krikken (en ja, dat is gebeurd *schaamt zich diep*)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2003, 00:02
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef:
ik heb nooit iemand gezoend om het uiterlijk van diegene, alleen uit verliefdheid, liefde of allebei... en da's niet dat ik niet van zoenen hou ofzo, want dat doe ik zeker wel... ik zou gewoon niet weten wie ik verder zou moeten zoenen
Oh, ik wel... nou ja uiterlijk, ook uitstraling en hoe ie overkwam enzo... maar bij gebeurt zoenen vaak gewoon, dan zit je eerst met iemand te praten en te klieren en dan zoen je (tenminste het laatste jaar ofzo), dan zit je niet vanaf het begin al met 'nou die ziet er leuk uit, daar wil ik mee zoenen!'
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 00:05
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Ohja, toegegeven, het heeft ook wel iets met uiterlijk te maken. Maar niet in de zin van dat mensen die mooi zijn, altijd eerder zoenen. Het hangt gewoon van het moment af: ik ken genoeg keilelijke meisjes die echt op hun 11e al zoenden. Natuurlijk weet ik dat die enkele persoonlijke ervaringen van mij geen maatstaf opleveren voor de stelling, maar ik ben ervan overtuigd dat de invloed van uiterlijk weg te vlakken is, tenminste wel op de leeftijd 18/19.
Dit worden vaak hoeren en worden door jongens gezoend die dronken/stoned/high/onder de drugs zitten gezoend maar dat is mijn ervaring in apeldoorn.
Maar hoe ouder je wordt hoe moeilijker het wordt daarom zoen je als je ouder bent ook niet meer zo snel, je vind het eng en je wilt zekerheid maar ja, zo bijzonder is het echt niet maar het kan soms wel erg leuk zijn, hmmmmm 1,5 uur geleden was ik nog aan het zoenen haha
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Oh, ik wel... nou ja uiterlijk, ook uitstraling en hoe ie overkwam enzo... maar bij gebeurt zoenen vaak gewoon, dan zit je eerst met iemand te praten en te klieren en dan zoen je (tenminste het laatste jaar ofzo), dan zit je niet vanaf het begin al met 'nou die ziet er leuk uit, daar wil ik mee zoenen!'
nee dat snap ik...
maar
- als ik iemand totaal niet ken, dan wil ik niet met diegene zoenen
- als ik iemand een beetje ken, ben ik te verlegen om te zoenen
- als ik weet dat ik iemand mag, heb ik het te druk met praten en leren kennen, en ben ik te verlegen / als ik weet dat ik iemand niet mag, wil ik niet met diegene zoenen
- als ik bevriend met iemand ben, wil ik de vriendschap niet bemoeilijken

dus er blijft niet veel over
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 00:16
[eitje]Methuselah
Citaat:
sarahbressers schreef:
nee dat snap ik...
maar
- als ik weet dat ik iemand mag, heb ik het te druk met praten en leren kennen, en ben ik te verlegen / als ik weet dat ik iemand niet mag, wil ik niet met diegene zoenen

djeezes, ik in 'n vrouwelijke versie, maar dan iets jonger
Oud 26-01-2003, 00:32
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef:
nee dat snap ik...
maar

Hehehheh, tja, dat is zo. Bij mij gebeurt het ook eigenlijk niet in vriendschappen... heb eigenlijk alleen maar vriendinnen dus. Maar jongens die je kent, bekenden of kennissen... tja.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 01:12
Verwijderd
Citaat:
Syphon schreef:
Maar hoe ouder je wordt hoe moeilijker het wordt daarom zoen je als je ouder bent ook niet meer zo snel, je vind het eng en je wilt zekerheid maar ja, zo bijzonder is het echt niet maar het kan soms wel erg leuk zijn, hmmmmm 1,5 uur geleden was ik nog aan het zoenen haha
Mwoh, ik ben dan geloof ik in een soort tweede puberteit beland: ik heb geen zin in iets vasts, ga gewoon voor de lichamelijke lusten, de vrijheid en blijheid
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 08:11
Talon
Talon is offline
Citaat:
nare man schreef:
Moet je niet in Nijmegen gaan wonen
ja heb je helemaal gelijk in, het is hier echt hopeloos..
alleen maar van die aso-miepjes

welke plaatsen zijn beter, en zou je me aanraden?
Oud 26-01-2003, 10:16
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Heel erg
Oud 26-01-2003, 11:01
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
Ik ben de Walrus! schreef:
Heel erg
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 11:22
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Hey een advies, als je eraf wilt. Zoek een leuk meisje, en geef haar een leuke dag/nacht. De dag erna ben je er dan van verlost, en je hoeft nix vast te nemen met die griet. Dus 2voor de prijs van1.
Oud 26-01-2003, 11:41
*** is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
nee dat snap ik...
maar

en personen uit je klas/van je studie vallen zeker ook af? Die regel heb ik iig voor mezelf, te veel risico's: concentratie verlies, roddels, ontwijken is zo lastig...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 11:45
*** is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Maar hoe ouder je wordt hoe moeilijker het wordt daarom zoen je als je ouder bent ook niet meer zo snel, je vind het eng en je wilt zekerheid maar ja,
idd, je vraagt je af of je wel kan zoenen en iedereen gaat er vanuit dat je al eens gezoend hebt, en aangezien oefening kunst baart...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 12:23
Verwijderd
Citaat:
*** schreef:
idd, je vraagt je af of je wel kan zoenen en iedereen gaat er vanuit dat je al eens gezoend hebt, en aangezien oefening kunst baart...
Maar geef toe het is zo makkelijk dat ik er niet eens bij na denk
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 12:50
*** is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Maar geef toe het is zo makkelijk dat ik er niet eens bij na denk
maar dat soort dingen ga je je op een gegeven moment wel in je hoofd halen...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 12:57
*** is offline
Citaat:
nare man schreef:
Blijkbaar ontgaat het die mensen dat het gewoon zo kan lopen, de omstandigheden kunnen gewoon zo samenvallen.
idd, zoals al eerder aangegeven: als 't telkens maar van een kant komt, je gewoonweg niet verliefd wordt of als jullie beide verlegen zijn, wil 't niet erg vlotten...

Citaat:
Het feit dat je op je 19/20e nog nooit gezoend hebt, heeft ook niks met uiterlijk te maken.
Dat zou ik niet zo sterk willen zeggen. Als je bv moeilijk wat met vrienden aanpapt zoals iem in dit topic aangaf, en aan de andere kant de eerste indruk van veel mensen over je vaak niet overeen komt met de werkelijkheid, maakt 't er ook niet bepaald makkelijker op... En dan heb ik 't bijv over een wat meer brave uitstraling, dat hoeft niet samen te gaan met "lelijk".
Aan de ander kant heb je wel gelijk, ik heb ook een bloedmooie vriendin, waar alle jongens omheen zwerven, die ook "pas" op d'r 17e gezoend heeft en een aantal bekenden die niet bepaald populair zijn, maar inmiddels toch ook al een vriendje gehad hebben...

Laatst gewijzigd op 26-01-2003 om 13:01.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 13:50
Big Brother
Big Brother is offline
zou mij verrotten of ik nou 8 of 28 ben
ik heb veel vrienden en vriendinnen en ben gelukkig
veel plezier en contact met die mensen enzo
ik was ook "pas" (?) 17 toen ik voor het eerst zoende
je hebt nog zo'n 60 jaar voor je om die "verloren" tijd in te halen
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 15:12
FinestOne
FinestOne is offline
Citaat:
Big Brother schreef:
zou mij verrotten of ik nou 8 of 28 ben
ik heb veel vrienden en vriendinnen en ben gelukkig
veel plezier en contact met die mensen enzo
ik was ook "pas" (?) 17 toen ik voor het eerst zoende
je hebt nog zo'n 60 jaar voor je om die "verloren" tijd in te halen

maar is et niet leuker om in de puberteit ook wat lol te hebben, want je krijgt dat eens in je leven..
Oud 26-01-2003, 15:25
Big Brother
Big Brother is offline
ja, de 80+ fase krijg je ook maar 1 keer in je leven, en om dan elke dag te gaan bungy-jumpen voor de fun is ook niet echt noodzakelijk
maarem ja wel een beetje :/
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 15:52
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
FinestOne schreef:
maar is et niet leuker om in de puberteit ook wat lol te hebben, want je krijgt dat eens in je leven..
Waarom zou dat in de puberteit leuker zijn dan als je wat ouder bent? En verder denk ik ook dat als je er in je puberteit nog niet aan toe bent of wat dan ook, het toch geen 'lol hebben' is. Conclusie: loze opmerking
Oud 26-01-2003, 16:01
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
nee dat snap ik...
maar

dat heb ik precies hetzelfde,...en ik ben ook zeg maar 'bang' om het fout te doen,...ook al word er veel gezegd dat je het nie fout kan doen,...maja toch ben ik daar bang voor
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 16:15
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
nathalie schreef:
dat heb ik precies hetzelfde,...en ik ben ook zeg maar 'bang' om het fout te doen,...ook al word er veel gezegd dat je het nie fout kan doen,...maja toch ben ik daar bang voor
Ja maar kijk...als je onwijze vlinders in je buik hebt, dan is het 'intiem' zijn al genoeg en geen mens die dan gaat nadenken over of iets goed of fout is...opmerkingen van 'niet kunnen zoenen', komt pas bij mensen die het zien als een prestatie om met zoveel mogelijk mensen in een lifetime te hebben gezoend en dan vinden dat ze kunnen 'beoordelen' of iemand goed of niet goed zoent, wat ook nergens op slaat aangezien smaken verschillen. De een houdt van lof de ander van prei, daardoor ga je iemand toch ook iemand niet anders aankijken, dus dat soort personen zijn sowieso een beetje jammer.
Ik snap best dat je daar bang voor bent, maar dat komt ook alleen maar omdat er een zogenaamd 'taboe' bestaat over dat iemand na zn 18e nog niet heeft gezoend...

Laatst gewijzigd op 26-01-2003 om 16:18.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 19:05
ydnew
ydnew is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
om mensen hoop te geven misschien, vooral ydnew:

mijn vriend was 17 toen hij voor het eerst zoende (met mij was dat *voelt zich uitverkoren*), en hij was al eerder verliefd op me geweest, maar dan terwijl ik een vriend had (die hij dus niet was), en daarnaast is hij erg verlegen en ik ook wel, dus het ging allemaal niet zo snel... maar is dus wel uiteindelijk gebeurd...

Thanx dat weet ik wel. Dat ik gewoon moet wachten. En dat ik uiteindelijk toch wel iemand tegenkom.
gewoon ff af wachten
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 20:10
Rufus
Rufus is offline
ja is erg ik wil er wel verandering in maken.. Maar wel eerst fototjuh.

geintje ...

maar waarom zou dat erg zijn?

op je 60 'ste nog maagd... da's wel erg
Oud 26-01-2003, 21:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Deze topic is wel een opluchting zeg. Ik ben niet de enige. Joepie
Ik ben gewoon nog nooit een jongen tegengekomen die leuk genoeg is en waarmee ik wel zou willen zoenen...Nou 1 keer dan, maar dat was dramatisch. Er zijn wel jongens geweest die mij wilden zoenen, maar ik kende ze dan eigenlijk niet echt en ze waren net iets te oud, dus toen heb ik gewoon nee gezegd.
Vraag me soms wel af of ik niet te 'picky' ben, want eigenlijk vind ik bijna niemand leuk...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 22:28
Pedro Hermano
Pedro Hermano is offline
Goh, ik heb ook altijd gedacht dat ik zo'n beetje de enige ben die op z'n zeventiende nog nooit heeft gezoend, maar hier wordt ineens een heel blik lotgenoten opengetrokken.

Citaat:
sarahbressers schreef:
Hiermee zijn ook wel zo'n beetje mijn problemen samengevat. Vervelender is het dat mijn collega's dat niet kunnen of willen begrijpen (die hebben zelf op een gemiddelde zaterdagavond zo'n 3 meisjes, maar ik weiger daar aan mee te doen ) en elke zaterdag opnieuw een meisje voor mij gaan zoeken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten