Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ach, ik vind zoenen iets speciaal, wil dat niet met zomaar iemand doen en de meisjes waar ik wel mee wilde zoenen, tja, ofwel hadden ze iemand anders, ofwel zagen ze me alleen als 'n heel goede vriend... Dus ben ik nog altijd alleen met 'n hele hoop vriendinnen... ![]() *hug* komt wel goed, gewoon geduld hebben... ![]()
|
Ik heb op mn 15e voor et eerst gezoend. Maar ik hecht eigenlijk helemaal geen waarde aan 'de leeftijd waarop iemand voor het eerst zoent'. Ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet weten, ik denk dat het ook aan de omstandigheden ligt, of je iemand leuks tegenkomt en of dat wederzijds is, hoe vroeg je er zelf aan toe bent, etc.
Laat je niet gek maken door wat domme gemiddeldes!
|
![]() |
ik ben bijna 19 en ik heb ook nog nooit gezoend,....
en iedereen die ik ken wel al; en als ze dan dingen gaan zeggen als we bijv. uitgaan; we gaan vanavond 's een jongen voor jouw zoeken ![]() ik maak nou eenmaal nie zo makkelijk contact (en al helemaal nie met jongens die ik dan leuk vind) ben gewoon veels te verlegen, maja het komt wel,....hoop ik,.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() heb je meteen contact gemaakt, en misschien nog wel mond op mond beademing ook ![]() het gaat er niet om hoe je iets voor elkaar krijgt, maar dat je bereikt wat je wilde ![]()
|
Verwijderd
|
Boeiend. Ik was 19 toen ik voor het eerst met een meisje zoende. Ik hoor van iedereen dat ik een heel leuke jongen ben, dat het onbegrijpelijk is, bla bla bla. Blijkbaar ontgaat het die mensen dat het gewoon zo kan lopen, de omstandigheden kunnen gewoon zo samenvallen.
Het feit dat je op je 19/20e nog nooit gezoend hebt, heeft ook niks met uiterlijk te maken. Ik ken een aantal bloedmooie meisjes, werkelijk door alle jongens begeerd, die ook nog nooit gezoend hebben en allemaal al van de middelbare school af zijn en studeren. |
![]() |
||
Citaat:
Dus ik begrijp anderen ook heel goed als ze zich beginnen af te vragen van: "is er toch iets mis met me?" ofzo...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
om mensen hoop te geven misschien, vooral ydnew:
mijn vriend was 17 toen hij voor het eerst zoende (met mij was dat ![]() ach, dat de meeste mensen een jaar 14 zijn... wees blij dat je niet één van de meeste mensen bent... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en mij zie je niet eens snel in een discotheek ![]() ![]() ik ben denk ik onvindbaar voor het vrouwelijke geslacht ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, dat neemt nog niet weg dat je gewoon beter kunt zoenen. Ik heb het dus zelf ook meegemaakt: als je éénmaal gezoend hebt, krijgt je zelfvertrouwen wel een grote boost. Ik zeg niet dat je meteen naar de disco moet rennen en iemand op z'n bek moet pakken, maar streef er wel naar: als het eenmaal achter de rug is voel je je een stuk zekerder. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik had overigens niet op mijn 14e gezoend willen hebben... maargoed, ik was pas net 16 en ga bovendien om met mensen die ook allemaal vrij laat waren |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja het is heel erg, misschien lachen mensen je wel uit
![]() Wat maakt het nou uit meisje, het gaat toch om jou. Vind trouwens wel dat sommige mensen wel iets eerder mogen zoenen, veel mensen zeggen hier, het moet speciaal zijn enz, het is maar zoenen zo speciaal is dat niet hoor. En het is soms ook nog niet eens lekker, heb vaak genoeg gehad van, is dit het nou of saaaaaaaaaaaaaaaaaaaai. Het is wel altijd leuk als je verliefd bent ![]() Maar als je een keer een leuke jongen/meid ziet voor een avond zoen dan gewoon en denk niet, o ik mag niet hem niet zoenen want het is niet speciaal. De eerste seks kan ik trouwens wel begrijpen dat dat speciaal moet zijn, ik ben tenslotte ook nog maagd, en veel mensen geloven dat ook niet. Nare man: Je bent naief als je denkt dat uiterlijk niks met zoenen te maken heeft. Weet jij hoeveel mensen met elkaar zoenen voor een keer, dat is toch alleen maar uiterlijk. Kijk maar want de MEESTE mooie vrouwen en mannen hebben gewoon eerder gezoend dan de lelijke mensen, dat is gewoon zo. En ja er zullen ook wel zoenen zijn uit liefde maar vaak zijn de eerste zoenen gewoon vanuit het uiterlijk. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ohja, toegegeven, het heeft ook wel iets met uiterlijk te maken. Maar niet in de zin van dat mensen die mooi zijn, altijd eerder zoenen. Het hangt gewoon van het moment af: ik ken genoeg keilelijke meisjes die echt op hun 11e al zoenden. Natuurlijk weet ik dat die enkele persoonlijke ervaringen van mij geen maatstaf opleveren voor de stelling, maar ik ben ervan overtuigd dat de invloed van uiterlijk weg te vlakken is, tenminste wel op de leeftijd 18/19.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb nooit iemand gezoend om het uiterlijk van diegene, alleen uit verliefdheid, liefde of allebei... en da's niet dat ik niet van zoenen hou ofzo, want dat doe ik zeker wel... ik zou gewoon niet weten wie ik verder zou moeten zoenen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou ja, na het aantal dat ik nu weg heb gewerkt heb ik eindelijk wel een keer door dat jongens mij serieus leuk kunnen vinden en verliefd op me kunnen worden... dus nu is het niet meer nodig om met jongens te zoenen alleen om m'n ego op te krikken (en ja, dat is gebeurd ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar hoe ouder je wordt hoe moeilijker het wordt daarom zoen je als je ouder bent ook niet meer zo snel, je vind het eng en je wilt zekerheid maar ja, zo bijzonder is het echt niet maar het kan soms wel erg leuk zijn, hmmmmm 1,5 uur geleden was ik nog aan het zoenen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar - als ik iemand totaal niet ken, dan wil ik niet met diegene zoenen - als ik iemand een beetje ken, ben ik te verlegen om te zoenen - als ik weet dat ik iemand mag, heb ik het te druk met praten en leren kennen, en ben ik te verlegen / als ik weet dat ik iemand niet mag, wil ik niet met diegene zoenen - als ik bevriend met iemand ben, wil ik de vriendschap niet bemoeilijken dus er blijft niet veel over ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
alleen maar van die aso-miepjes ![]() welke plaatsen zijn beter, en zou je me aanraden? ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Aan de ander kant heb je wel gelijk, ik heb ook een bloedmooie vriendin, waar alle jongens omheen zwerven, die ook "pas" op d'r 17e gezoend heeft en een aantal bekenden die niet bepaald populair zijn, maar inmiddels toch ook al een vriendje gehad hebben... Laatst gewijzigd op 26-01-2003 om 13:01. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar is et niet leuker om in de puberteit ook wat lol te hebben, want je krijgt dat eens in je leven..
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik snap best dat je daar bang voor bent, maar dat komt ook alleen maar omdat er een zogenaamd 'taboe' bestaat over dat iemand na zn 18e nog niet heeft gezoend...
Laatst gewijzigd op 26-01-2003 om 16:18. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() gewoon ff af wachten ![]() |
![]() |
|
Deze topic is wel een opluchting zeg. Ik ben niet de enige. Joepie
![]() Ik ben gewoon nog nooit een jongen tegengekomen die leuk genoeg is en waarmee ik wel zou willen zoenen...Nou 1 keer dan, maar dat was dramatisch. Er zijn wel jongens geweest die mij wilden zoenen, maar ik kende ze dan eigenlijk niet echt en ze waren net iets te oud, dus toen heb ik gewoon nee gezegd. Vraag me soms wel af of ik niet te 'picky' ben, want eigenlijk vind ik bijna niemand leuk... |
![]() |
||
Goh, ik heb ook altijd gedacht dat ik zo'n beetje de enige ben die op z'n zeventiende nog nooit heeft gezoend, maar hier wordt ineens een heel blik lotgenoten opengetrokken
![]() Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
22 en nog nooit gezoend Verwijderd | 12 | 02-02-2019 06:34 | |
Liefde & Relatie |
19 en nog nooit gezoend of relatie gehad tijdjes1234 | 52 | 09-01-2016 16:42 | |
Liefde & Relatie |
18 en nog nooit gezoend/relatie gehad dbzmenneke | 30 | 22-06-2012 17:01 | |
Liefde & Relatie |
nog niet gezoend erg?? me in luv | 37 | 04-09-2003 16:07 | |
Liefde & Relatie |
nog nooit.... jamaifan15 | 34 | 07-04-2003 14:58 | |
Liefde & Relatie |
voor de 4e keer erg verliefd, MAAR TOCH NOG NOOIT GEZOEND?! Jessica K. | 22 | 18-05-2002 14:08 |