Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2004, 12:09
indewar
indewar is offline
Ik ga deze zomervakantie zo'n zomertoer doen met de trein!
3 dagen onbeperkt door Nederland reizen!

Wat is nou echt de place to be!
Aangezien we er nog niet uitzijn waar we nou precies heen willen!
Advertentie
Oud 13-07-2004, 12:54
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Vorig jaar ben ik met zomertour (vanuit Rotterdam) naar:

Dag 1:
Rotterdam
Amsterdam
Utrecht
Arnhem
Nijmegen

Dag 2:
Nijmegen
Maastricht
Nijmegen

Dag 3:
Nijmegen
Leeuwarden (geen aanrader )
Utrecht
Rotterdam
Oud 13-07-2004, 12:59
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
vorig jaar ook gedaan:

onder adnere geweest in:

groningen
leeuwarden ( echt geen aanrader )
amsterdam
schiphol
den haag
rotterdam
utrecht
enschede
amersfoort
hilversum
scheveningen

en nog wel wat

oh ja

rosendaal ook nog, maar dat ik ook geen aanrader
Oud 13-07-2004, 13:46
Verwijderd
jullie hebben veel steden op een dag bezocht

2 jaar geleden oid ben 'k geweest naar:

- amsterdam (anne frankhuis (wel aardig.. niet spectaculair, lange wachtrijen, maar wel iets wat je gezien moet hebben) winkelen, madame tussauds (leuk! )
- valkenburg (nabouwsel van de catacomben van Rome (leuk , met zo'n kaarsje rondwandelen)) en nog wat geloof ik.. nadeel is dat 't zo lang reizen is voor de meesten en dat er verder niet veel in Valkenburg is. je kan 't combineren met maastricht.
- ? arnhem ofzo .. arnhem is niet echt een boeiende stad
- onze woonplaatsen om te overnachten

Rotterdam is ook een hele leuke stad om heen te gaan. Met de kubuswoningen, supergrote bibliotheek, winkels etc.

edit: foutje

Laatst gewijzigd op 13-07-2004 om 15:10.
Oud 13-07-2004, 14:00
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
citroen schreef op 13-07-2004 @ 14:46 :
Rotterdam is ook een hele leuke stad om heen te gaan. Met de kubuswoningen, supergrote bibliotheek, winkels etc.
Oud 13-07-2004, 14:13
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik zou één dag naar het strand gaan, één dag winkelen en één dag naar iets van een dierentuin oid.
Oud 13-07-2004, 14:15
Dory
Dory is offline
Dag 1:

Utrecht: aardig
Den Haag: aardig
Haarlem (aanrader, gezellig stadje!)
Zandvoort (aanrader voor mooi weer, je stapt uit de trein op 100 m. van het strand)
Amsterdam (altijd leuk he)

Dag 2:

Groningen (leuk!)
Leeuwarden (saai)
Zutphen ( mooi klein stadje, moet je leuk vinden )

Dag 3:

Den Bosch (leuk!)
Eindhoven
Maastricht
Oud 13-07-2004, 15:22
Marloes-Nanouk
Marloes-Nanouk is offline
eerste dag: Leiden (volkenkundig museum, vond ik zelfs saai, naturalis is leuker) en naar Rotterdam

tweede dag: Efteling!!!

derde dag: Zuiderzee museum in Enkhuizen (erg leuk en mooi)

Dagje Den Haag is ook erg mooi hoor, ook naar Panorama Mesdag gaan
Oud 13-07-2004, 15:42
Verwijderd
Wij gaan dit jaar, langs ongeveer alle hoofdsteden van de provincies. We blijven wel op twee plaatsen tussendoor slapen.
Rondje wat we maken is ongeveer zo:
Maastricht
Den Bosch
Arnhem
Zwolle
Assen
Groningen
Leeuwarden
Utrecht
Amsterdam
Den Haag (zandvoort)
Rotterdam
Middelburg
Maastricht
Oud 13-07-2004, 16:10
Konijn
Konijn is offline
Een aantal jaar geleden al weer, heb ik dat ook gedaan.
We zijn naar Valkenburg geweest, Amsterdam, Zwolle (Ecodrome) en Scheveningen. Dat was het wel zo'n beetje geloof ik.
Oud 13-07-2004, 16:20
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Hoe ik mijn zomertour zou organiseren: gewoon zorgen dat je bij familie of vrienden kan slapen. Dan heb je gewoon een soort van vakantie. Als je een extra treinkaartje koopt (voor de kortste afstand), kan je op drie plekken komen, blijven en slapen.

Mijn zomertour 5 jaar geleden:
..-Den Haag-Groningen-..

Mijn zomertour 4 jaar geleden:
..-Utrecht-Den Bosch-Schiermonnikoog-..
Oud 13-07-2004, 17:01
Gilbert
Gilbert is offline
Nooit gedaan.

In week 31 en 32 ga ik (samen met snieky)vakantiewerk doen. Voor een bedrijf dat andere bedrijven adviseert, gaan we flessen wijn wegbrengen naar de beste 100 klanten.
Dan nemen we ook een zomertoer en zien we ook heel Nederland in 6 dagen.
Oud 13-07-2004, 19:02
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Dag 1: Den Haag, Rotterdam, Utrecht
Dag 2: Amsterdam (want ik vind dat dat de stad in de Randstad is waar het meest te bekijken is), daarna als je nog zin hebt stukje Gelderland: Arnhem en Nijmegen.
Dag 3: Het zuiden des lands: Maastricht uiteraard en Eindhoven en nog eventueel meer Brabantse steden (Tilburg, Den Bosch, Breda)

Dat wat steden betreft. Maar je kunt ook pretparken nemen uiteraard, maar ja, dan moet je ook entree erbij betalen, dat maakt de gehele zomertoer iets duurder. Ik heb 1 keer een zomertoer gemaakt, 1 dag naar Amsterdam, 1 dag naar de Efteling en 1 dag naar de Megafestatie toen.
Ja, en nu heb ik weer met een vriend een zomertoer gepakt maar dat was alleen omdat we dan goedkoop uit waren (zaterdag: heenreis Sensation, zondag: terugreis Sensation, komende vrijdag: heenreis vakantiebestemming).
Oud 15-07-2004, 22:54
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik ga dit jaar waarschijnlijk ook zomertoeren, denk dat het gewoon een beetje grote steden afgaan wordt.
Oud 26-07-2004, 21:08
Arwyn
Arwyn is offline
Wij zijn dit jaar op zomertour geweest en dit was ons programma, niet zo heel vol maar wel heel gezellig

Dag 1:
Utrecht
Amsterdam

Dag 2:
Six Flags!
Zwolle (trein had vertraging waardoor we de aansluiting misten)

Dag 3:
Den Haag
Scheveningen
Assen (wel waar we startten, maar we hadden opeens zin om nog ff de stad in te gaan )
Oud 26-07-2004, 21:27
MH
MH is offline
Vier jaar geleden heb ik voor het laatst een zomertoer gedaan, met mijn neef. Dat zag er zo uit:

1. Amersfoort - Apeldoorn - Zutphen - Zwolle - Groningen - Roodeschool - Groningen - Leeuwarden - Harlingen Haven - Leeuwarden - Amersfoort
2. Amersfoort - Utrecht - Den Haag CS - Rotterdam Hofplein (per tram naar R'dam Lombardijen) - Rotterdam Lombardijen - Dordrecht - Vlissingen - Roosendaal - 's-Hertogenbosch - Zutphen
3. Zutphen - Arnhem - Amsterdam CS (per tram en metro naar RAI) - Amsterdam RAI - Schiphol - Amsterdam Sloterdijk - Zandvoort aan Zee - Amsterdam CS - Amersfoort - Zutphen
Oud 26-07-2004, 21:50
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Ik ga dit jaar één dag:

Rotterdam Centraal
Leiden
Haarlem
Uitgeest
Amsterdam Centraal
Utrecht Centraal
Amersfoort
Zwolle
Ommen
Zwolle
Hengelo
Zutphen
Arnhem
's Hertogenbosch
Tilbug
Breda
Roosendaal
Rotterdam Centraal.

Laatst gewijzigd op 26-07-2004 om 21:52.
Oud 26-07-2004, 21:59
Quiana
Quiana is offline
Europa.
Oud 26-07-2004, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 26-07-2004 @ 22:59 :
Europa.
Wat is dit voor nutteloos antwoord, schaap. Je kan toch niet met je zomertour buiten Nederland komen. En dat noemen ze een FB.
Oud 26-07-2004, 22:16
X
X is offline
Citaat:
MCH schreef op 26-07-2004 @ 23:08 :
Wat is dit voor nutteloos antwoord, schaap. Je kan toch niet met je zomertour buiten Nederland komen. En dat noemen ze een FB.
hou jij je maar even stil ja
Oud 26-07-2004, 22:51
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Misschien haalde ze interrail en zomertour door elkaar
Oud 26-07-2004, 22:56
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Het was om aan te geven dat de topic van R&V naar Europa
verplaatst is, maar goed, fijn dat jij iig wél enorm nuttig weet
te posten.
Oud 27-07-2004, 05:59
Miracle
Miracle is offline
Nederland valt toch onder Europa? Dat staat ook aangegeven in de mededeling, wat waar hoort.

Voor de rest: wil je voortaan wat aardiger zijn tegen forumbazen?
(Dit is dus tegen MCH)
Oud 27-07-2004, 06:52
Verwijderd
Ik heb een hele hoge toegevoegde waarde aan dit forum!
Oud 27-07-2004, 08:02
cyntha
cyntha is offline
Jullie bezoeken wel veel steden op een dag.

Mijn zomertoer van 2 jaar geleden:

Dag 1: Amsterdam en Utrecht
Dag 2: Scheveningen en Den-Haag
Dag 3: Valkenburg, Maastricht en nog wat andere stadjes daar in de buurt
Advertentie
Oud 27-07-2004, 08:08
Verwijderd
Ik heb alleen een keer een zomertoer gebruikt als gewoon treinkaartje naar Arnhem. (En weer terug. )
Oud 27-07-2004, 10:14
Verwijderd
ik ben eerst naar groningen met de trein geweest, daar gewinkeld en toen door naar leeuwarden, daar ook gewinkeld. vervolgend door met de boemeltrein naar harlingen haven en daar de boot uitgezwaait
de tweede dag naar alkmaar, familie bezocht.
derde dag winkelen in amsterdam
Oud 27-07-2004, 10:55
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-07-2004 @ 09:08 :
Ik heb alleen een keer een zomertoer gebruikt als gewoon treinkaartje naar Arnhem. (En weer terug. )
Dan heb je nog één dag over...
Oud 27-07-2004, 11:28
Verwijderd
Citaat:
TheRedArrow schreef op 27-07-2004 @ 11:55 :
Dan heb je nog één dag over...
waarschijnlijk is 2 enkeltjes arnhem even duur als een zomertour kaart.
Oud 27-07-2004, 19:58
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Arwyn schreef op 26-07-2004 @ 22:08 :
Zwolle (trein had vertraging waardoor we de aansluiting misten)
Zwolle moet wel leuk zijn heb ik van een aantal mensen gehoord... net als Nijmegen.
Oud 27-07-2004, 20:30
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 27-07-2004 @ 12:28 :
waarschijnlijk is 2 enkeltjes arnhem even duur als een zomertour kaart.
Niet dan twee enkeltjes, maar wel goedkoper dan twee retourtjes.
Oud 27-07-2004, 21:33
Arwyn
Arwyn is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 27-07-2004 @ 20:58 :
Zwolle moet wel leuk zijn heb ik van een aantal mensen gehoord... net als Nijmegen.
Het was ook wel gezellig ja. Alleen jammer dat er niks mee open was, het was op een dinsdagavond dus vandaar. Maar het was mooi weer dus dan maar een terrasje. Is ook erg leuk natuurlijk
Oud 04-08-2004, 17:58
jannuhthapannuh
jannuhthapannuh is offline
Citaat:
dreen schreef op 27-07-2004 @ 06:59 :
Nederland valt toch onder Europa? Dat staat ook aangegeven in de mededeling, wat waar hoort.

Voor de rest: wil je voortaan wat aardiger zijn tegen forumbazen?
(Dit is dus tegen MCH)
offtopic: Mm beetje hypocriet als het een gewone forumer was geweest had iedereen wel kunnen 'bleren'

Ik ben ook een zomertoer aan 't doen, ik ben nu in Scheveningen geweest en ga zaterdag naar amsterdam --> Gaypride lijkt me heel erg leuk..
Oud 04-08-2004, 18:12
jannuhthapannuh
Citaat:
MH schreef op 26-07-2004 @ 22:27 :
Vier jaar geleden heb ik voor het laatst een zomertoer gedaan, met mijn neef. Dat zag er zo uit:

1. Amersfoort - Apeldoorn - Zutphen - Zwolle - Groningen - Roodeschool - Groningen - Leeuwarden - Harlingen Haven - Leeuwarden - Amersfoort
2. Amersfoort - Utrecht - Den Haag CS - Rotterdam Hofplein (per tram naar R'dam Lombardijen) - Rotterdam Lombardijen - Dordrecht - Vlissingen - Roosendaal - 's-Hertogenbosch - Zutphen
3. Zutphen - Arnhem - Amsterdam CS (per tram en metro naar RAI) - Amsterdam RAI - Schiphol - Amsterdam Sloterdijk - Zandvoort aan Zee - Amsterdam CS - Amersfoort - Zutphen
Hallooooo dan!

Hoe moet ik me dit voorstellen.. Hey Amersfoort! *ff je hoofd buiten de trein steken, even rondkijken en weer terug in de trein* En dan weer Hey Apeldoorn! *zelfde verhaal*

Zo zie je toch niet veel van de stad als je er zoveel op een dag gaat bezoeken?
Oud 04-08-2004, 18:49
BrightEyes
BrightEyes is offline
Ik zou dit jaar wel op zomertoer willen met een vriendin van me, nou zijn er een aantal steden die me wel leuk lijken (we zouden zowiezo al een dag naar amsterdam). Hebben jullie nog tips wat we er zouden kunnen doen?

Dit zijn de ideeën:

Amsterdam
- Artis
Utrecht
Maastricht
Den Haag
- Scheveningen (strand)

Verder:
Nijmegen, Zwolle, Leiden, Eindhoven

Winkelen of naar de bios kan overal wel.. maar hebben jullie ook echt goede tips?
Oud 04-08-2004, 20:23
Verwijderd
een vriendin en ik zijn van plan om met de zomertour kaart naar texel te gaan, en dan daar het eiland rond te gaan fietsen. Lijkt me erg leuk.
Oud 04-08-2004, 20:27
MH
MH is offline
Citaat:
jannuhthapannuh schreef op 04-08-2004 @ 19:12 :
Hallooooo dan!

Hoe moet ik me dit voorstellen.. Hey Amersfoort! *ff je hoofd buiten de trein steken, even rondkijken en weer terug in de trein* En dan weer Hey Apeldoorn! *zelfde verhaal*

Zo zie je toch niet veel van de stad als je er zoveel op een dag gaat bezoeken?
Nee, we waren niet zo bezig zoals die miepen uit dat reclamespotje (ik neem wel soms mijn gitaar mee in de trein naar huis, maar ik krijg wel prijzen voor mijn zangkunst). Ik gaf de routes. De eerste dag vertrok mijn neef vanuit Amersfoort naar Zutphen (toen voor mij het dichtstbijzijnde station), waar ik met twee koffie stond te wachten. Toen stapten we direct in de trein en gingen we naar Groningen en hebben daar een tijdje verpoosd. Toen even heen & weer naar Roodeschool (the place to be) en daarna naar Harlingen, om daar in de haven ons avondeten te gebruiken. Etc.
Oud 04-08-2004, 20:30
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 04-08-2004 @ 21:23 :
een vriendin en ik zijn van plan om met de zomertour kaart naar texel te gaan, en dan daar het eiland rond te gaan fietsen. Lijkt me erg leuk.
Ja is ook wel leuk... maarrrrrr...
Je kunt beter 's avonds naar discotheek De Toekomst gaan.
Oud 04-08-2004, 21:31
jannuhthapannuh
Citaat:
MH schreef op 04-08-2004 @ 21:27 :
Nee, we waren niet zo bezig zoals die miepen uit dat reclamespotje (ik neem wel soms mijn gitaar mee in de trein naar huis, maar ik krijg wel prijzen voor mijn zangkunst). Ik gaf de routes. De eerste dag vertrok mijn neef vanuit Amersfoort naar Zutphen (toen voor mij het dichtstbijzijnde station), waar ik met twee koffie stond te wachten. Toen stapten we direct in de trein en gingen we naar Groningen en hebben daar een tijdje verpoosd. Toen even heen & weer naar Roodeschool (the place to be) en daarna naar Harlingen, om daar in de haven ons avondeten te gebruiken. Etc.
Ja klinkt wel leuk hoor "ik ben daar en daar en daar geweest"

En wat is er zo leuk aan Roodeschool? Dan gaan wij daar morgen zeker een kijkje nemen
Oud 04-08-2004, 22:02
suikerprinses
suikerprinses is offline
ik wil naar sneek (de week na de sneekweek) omdat daar een aantal vriendjes van mij op een boot zitten.
ik ga waarschijnlijk heen met een collegaatje/vriendinnetje.

we gaan op maandag heen, dinsdag avond terug en we hebben dus nog een dagje over. het wordt groningen of maastricht (wat lijkt dat op elkaar..) tip?
Oud 04-08-2004, 23:57
Verwijderd
Dit jaar gedaan:

Dag 1
Amsterdam
Utrecht
Rotterdam

Dag 2
Maastricht
Valkenburg

Dag 3
Zutphen
Nijmegen
Oud 05-08-2004, 15:49
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Sylph schreef op 05-08-2004 @ 00:57 :
Dit jaar gedaan:

Dag 1
Amsterdam
Utrecht
Rotterdam

Dag 2
Maastricht
Valkenburg

Dag 3
Zutphen
Nijmegen
Dag 2 was zeker het leukste he?
Oud 05-08-2004, 17:07
MH
MH is offline
Citaat:
jannuhthapannuh schreef op 04-08-2004 @ 22:31 :
Ja klinkt wel leuk hoor "ik ben daar en daar en daar geweest"

En wat is er zo leuk aan Roodeschool? Dan gaan wij daar morgen zeker een kijkje nemen
Roodeschool: vijf huizen, een kerk, een snackbar, een perron waar eens per uur een trein komt en aan beide kanten een bordje met het opschrift Roodeschool. Plaatselijke tip: neem dezelfde trein weer terug!
Oud 05-08-2004, 18:45
Sasz
Sasz is offline
haha, klinkt goed!
Oud 05-08-2004, 19:35
jannuhthapannuh
Citaat:
MH schreef op 05-08-2004 @ 18:07 :
Roodeschool: vijf huizen, een kerk, een snackbar, een perron waar eens per uur een trein komt en aan beide kanten een bordje met het opschrift Roodeschool. Plaatselijke tip: neem dezelfde trein weer terug!
haha okee dus ironisch de place to be genoemd..

Goed dat we daar toch niet zijn geweest vandaag..

Vandaag in 3 steden wezen shoppen:

Via nijmegen naar zutphen naar zwolle naar apeldoorn, wel leuk maar zeker ook vermoeiend vooral met dit weer in zo'n plakkerige trein

Maar zaterdag een bestemming: A'dam en dan zit het er helaas weer op voor ons. Genoeg rondgezwerfd gesnackt en gekocht
Oud 05-08-2004, 22:10
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
jannuhthapannuh schreef op 04-08-2004 @ 18:58 :
offtopic: Mm beetje hypocriet als het een gewone forumer was geweest had iedereen wel kunnen 'bleren'
Ik hou niet van gebleer, dat probeer ik dus op mijn fora tegen te gaan. En de reactie van MCH was gewoon belachelijk.
Oud 07-08-2004, 21:49
fib
fib is offline
Zo ik ben net terug v/d zomertour
- dag 1: Rotterdam. Me broertje had nieuwe voetbalschoenen nodig, dus al die sportwinkeltjes afgestrompeld . Verder de bus gepakt naar Scheveningen waar we habben gegeten. Toen terug naar Den Bosch waar we sliepen.
- dag 2: Blijdorp, we twijfelde tussen Artis en Blijdorp. Maar vanwege het nieuwe gedeelte in Blijdorp hadden we maar voor die dierentuin gekozen. Geen spijt van gehad. Daarna de bus gepakt naar Fort Kijkduin ofzo. Toen terug naar Den Bosch waar we sliepen.
- dag 3: Amsterdam, bootjes met dansende mensen kijken. Weer terug naar Texel (woonplaats.)

We hadden zomertour plus, kost dus €84,- de kosten hebben we er wel uit gekregen. Het was ontzettend warm (hitte golf). Dat gaf wat beperkingen, omdat het soms geen pretje was om in de trein of tram te zitten en over straat te lopen. Maar de bussen waren wel prettig. Verder hadden we een beperkt budget (kreeg maar €150-, van me ouders, daar moesten we dus van zien rond te komen). Dus duur uiteten en allerlei musea bekijken zat er niet in.

zo'n zomertour is toch wel een aanrader. Wij hebben 3 dagen achter elkaar gerijst, achteraf gezien is dat toch wel vermoeiend. Toch wel 2 dagen nodig om te herstellen. Je maakt zo veel mee, tijdens zo'n reis.
Oud 07-08-2004, 21:55
jannuhthapannuh
Citaat:
fib schreef op 07-08-2004 @ 22:49 :
Zo ik ben net terug v/d zomertour
- dag 1: Rotterdam. Me broertje had nieuwe voetbalschoenen nodig, dus al die sportwinkeltjes afgestrompeld . Verder de bus gepakt naar Scheveningen waar we habben gegeten. Toen terug naar Den Bosch waar we sliepen.
- dag 2: Blijdorp, we twijfelde tussen Artis en Blijdorp. Maar vanwege het nieuwe gedeelte in Blijdorp hadden we maar voor die dierentuin gekozen. Geen spijt van gehad. Daarna de bus gepakt naar Fort Kijkduin ofzo. Toen terug naar Den Bosch waar we sliepen.
- dag 3: Amsterdam, bootjes met dansende mensen kijken. Weer terug naar Texel (woonplaats.)

We hadden zomertour plus, kost dus €84,- de kosten hebben we er wel uit gekregen. Het was ontzettend warm (hitte golf). Dat gaf wat beperkingen, omdat het soms geen pretje was om in de trein of tram te zitten en over straat te lopen. Maar de bussen waren wel prettig. Verder hadden we een beperkt budget (kreeg maar €150-, van me ouders, daar moesten we dus van zien rond te komen). Dus duur uiteten en allerlei musea bekijken zat er niet in.

zo'n zomertour is toch wel een aanrader. Wij hebben 3 dagen achter elkaar gerijst, achteraf gezien is dat toch wel vermoeiend. Toch wel 2 dagen nodig om te herstellen. Je maakt zo veel mee, tijdens zo'n reis.
Vandaag was ook mijn laatste zomertoerdag en ook naar A'dam geweest..
Mar wij zaten aan de verkeerde gracht ofzo want het duurde me toch lang voordat ze voorbij kwamen. En tenslotte hebben we maar 4 bootjes gezien omdat we het echt niet meer zochten..

Maar idd is het wel behoorlijk vermoeiend ja zo'n 3 dagen, hoewel wij ze niet achter elkaar gepland hebben. En in de trein zitten wordt op een gegeven moment best vervelend.

Maar het blijft leuk zo'n 3 dagen 'toeren' in Nederland, elk jaar weer
Oud 08-08-2004, 13:22
*Burning water*
*Burning water* is offline
Citaat:
suikerprinses schreef op 04-08-2004 @ 23:02 :
ik wil naar sneek (de week na de sneekweek) omdat daar een aantal vriendjes van mij op een boot zitten.
ik ga waarschijnlijk heen met een collegaatje/vriendinnetje.

we gaan op maandag heen, dinsdag avond terug en we hebben dus nog een dagje over. het wordt groningen of maastricht (wat lijkt dat op elkaar..) tip?
Maastricht. Is gezelliger en daar stinkt het niet naar suikerbieten.
Oud 08-08-2004, 19:51
Sasz
Sasz is offline
zit de bus er ook bij ofzo?

Regels voor berichten