![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Eazy E: voor persoonlijke berichten zijn de privé-berichten bedoeld. |
![]() |
||
Citaat:
![]() verder probeer k alle deo's zal dr vast ooit wel een bij zitten die werkt, of het gaat vanzelf over.... kuzzies mir |
![]() |
|
![]() |
Ja ik ga niet wachten tot t vanzelf over gaat , het is gewoon super irritant, kom je onder de douche vandaan, nette kleertjes aan want we gaan weer een gezellige zaterdagavond van maken en je wilt weggaan , kijk je en dan zit er al weer een natte kring, ik ga denk ik ook maar odorex dry proberen, hoorde er al meer over idd....
|
Verwijderd
|
Wat is die 'goede deodorant' dan? Want vogue, fa etc helpen niet tegen het zweten, alleen tegen de geur. Nivea, rexona en dove helpen ook tegen het zweten zelf.
Verder zweet je ook een stuk minder in katoenen kleding dan in synthetische... en je krijgt natuurlijk ook geen natte plekken als je gewoon een hemdje aan doet in plaats van een t-shirt. |
![]() |
|
![]() |
als ik uit ga of met zulk warm weer als nu, heb ik altijd hemdjes aan, juist vanwege dat zweetokselsprobleem...
ik heb nu deo van nivea, anti-transpirant oid, en die helpt veel beter dan de deo's die ik eerder had. maar dat is ook logisch, want ik had eerst deo die niet het zweten zelf tegenging.
||
Citaat:
Sinds ik deze deo gebruik heb ik er eigenlijk nooit meer last van! Niet iedereen reageerd er natuurlijk hetzelfde op maar..het proberen waard lijkt me
||
![]() |
Citaat:
Dat slaat nergens op hoor, al probeer je goed te zijn met je tips geef dan nuttige en niet die niet waar zijn. Ik heb nu heel vaak een hempje aan en ook in de winter als ik uitga , en toch die kringen en het stinkt niet, het is ook alleen vocht , en met katoenen kleding zweet je ook. Ik doe nu al heel vaak meer geen truitjes aan die bvb gewoon 1 kleur zijn want daar zie je t juist op. Zwart en wit vallen altijd mee en gewoon truitjes en hempjes met strepen ofzo er op bvb zie je dan bij mij ook niet, maar je moet me geen lichtblauw of rood aangeven want dan zie je zo die vlekken
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik zou iig geen dingen nemen die ervoor zorgen dat je zweet niet wegkan. dat kan nl vochtophopingen veroorzaken die pijn doen.
doe gewoon niet van die synthetische kleertjes aan, maar katoen en let op de kleuren zodat t minder opvalt. de betere deo's zijn wel: nivea (balance, dry), dove sensitive en odorex. die zijn vochtregulerend ofzo. fa, vogue en impulse enzo zijn geen echte deo's. deze kunnen de geur niet eens aan.
||
![]() |
Citaat:
Nouj bij jou mischien maar bij maakt t niet uit wat ik aan heb ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik heb ergens gelezen dat deo's waar "anti-transpirant" opstaat, helemaal niet goed zijn voor je oksels, omdat die de zweet- en lymfekliertjes verstopt, waardoor je zelfs borstkanker kan ontwikkelen...
en ik zit ook met hetzelfde probleem, lichtblauwe tshirtjes ofzo durf ik gewoon niet meer kopen, als ik het nog maar eventjes draag, is het al zichtbaar, leuk is anders he ![]() gelukkig bestaan er mouwloze topjes genoeg! meer verluchting ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En met dit weer hoef je je niet echt te schamen als je zweet hoor..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van die vochtige plekken onder je armen is toch niet echt charmant. In de winter zeker niet, maar met dit weer toch ook niet echt... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelf heb ik heel lang ook van die dry-deo's gebruikt, maar ze zijn helemaal niet zo goed, ze verstoppen je porieen en daardoor kan je ontstekingen krijgen etc. Het beste is een deo die het vocht echt reguleert, maar ik heb er nog geen gevonden. Met dit warme weer spuit ik altijd een deo op die verzorgend is en lekker ruikt (maar geen 'dry-deo') als ik dan echt te nat word: nieuw t-shirt aan. Als ik een hele dag in de stad door ga brengen neem ik altijd een extra t-shirt mee. Even wat nieuwe deo op in een pashokje of op een wc, nieuwe t-shirt aan en klaar, je bent weer even fris en je voelt je ook zo. Als je er echt echt echt heel veel last van hebt, kun je naar de dokter gaan en kunnen ze opereren dat je nauwelijks nog zweet onder je oksels. Zelf heb ik bijna zo'n operatie laten doen voor m'n handen (die zijn altijd klam of nat), maar ben er mee gestopt omdat ik... mja... geen idee waarom eigenlijk... ik wilde het gewoon toch niet. 'k Was m'n handen nu gewoon vaker, en dat schijnt wel iets te helpen. |
![]() |
|
Odorex extra dry helpt bij mij wel goed.
In het begin niet, maar nu slaat het toch wel goed aan ![]() 's avonds je oksels wassen met zeep oid, met koud water afspoelen. Goed droogdeppen en ff wachten tot het goed droog is geworden. Dan met een watje dat odorex spul er op deppen, weer even laten drogen. Lekker gaan slapen. Volgende dag was je je oksels met koud/lauw water. Deo er op (ik gebruik Rexona cotton dry of een antitranspirant van Adidas) en dan kan ik er iig weer tegenaan. Draag ook vooral katoenen kleding, het droogt iig sneller als je toch zweet en het ademt meer, dus gaat het niet stinken. Ik had altijd heel erg last van zweetplekken, ook in hemdjes en werd er echt gek van. Grijze shirtjes/hemdjes zou ik nooit dragen omdat daar direct zweetplekken in te zien zouden zijn. Maar nu ben ik er echt zo goed als vanaf, en als ik nu een beetje zweet maak ik me er ook niet meer druk om. Ik check mn armen niet elk half uur meer. Dat helpt ook ![]() Ik hoop dat het bij anderen ook helpt. Heb er vertrouwen in, dat maakt al verschil ![]()
||
Citaat:
![]() hier heb ik in elke drogist gekeken bijna en ze hebbe m niet (misshien dat ie gewoon vantevoren goed verkocht en nu dus niet leverbaar is) dus ik baal wel want ik wou t toch eens proberen (las erover in een of ander blad) |
![]() |
|
ik heb ook altijd last van zweten ( en ook in de winter als ik het koud heb maar een iets strakker truitje aan heb)
en als ik om me heen kijk lijkt het net of ik de enige ben met dit probleem...soms weet ik gewoon niet meer wat ik aan moet trekken omdat ik het zo voor lul vind als er een zweetplek zit (ook al stinkt het niet) kep nu rexona crystal ofzo deo roller ( die droogt extra snel) moet zeggen dat ie erg fris is en idd snel droogt maar het zweten blijft wel (tis wel de beste diek tot nu toe heb gehad) kga die odorex nog wel proberen zodra ik m ergens heb kunne kopen... |
![]() |
||
Citaat:
Maar een vraagje aan de mensen die dit al langer gebruiken: is het de bedoeling dat je hiernaast nog deodorant gebruikt??
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij mij helpt 't meestal ook, alleen moet ik het dan wel elke dag op doen... en dat is misschien ook niet zo goed. --- maar 'k heb een probleempje. Ik zweet niet alleen onder de oksels maar heb ook vaak klamme handen als 't wat warmer is en een natte broek ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Talkpoeder helpt wel om 's ochtends na het douchen op te doen. Verder helpen sommige bodylotions ook wel... (body butter oid van de Body Shop bijvoorbeld). Daarnaast niet een te strakke broen aan trekken en luchtig ondergoed (niet synthetisch dus). Zo vedampt het allemaal wat sneller. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast zweet de ene persoon gewoon sneller dan de andere.. Nogmaals, als het echt te erg is kan je eraan geholpen worden, ze snijden dan een zweet-zenuw door onder je oksel, zodat je niet of nauwelijks meer zweet daar. Zoiets kunnen ze ook met je handen doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dank je ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nou ik ga gewoon die odorex gebruiken en je laten opereren, dat is volgens mij alleen echt noodzakelijk dat je zo erg zweet dat de kringen tot je billen vallen volgens mij hoor....
Het is gewoon klote dit, en ben blij dat ik dus cker niet de enige ben, maar het is gewoon rottig. Hoop dat t goed gaat en geen uitslag ofzo van die odorex krijg want dat hoorde ik vandaag ook weer....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |