Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2003, 16:24
SCARLET
SCARLET is offline
Ik en een aantal vriendinnen van mij hebben last van vochtige oksels. We scheren het gewoon enz, hebbe goeie deo maar toch al heel snel natte plekken terwijl het niet stinkt !

Wie heb daar nog meer last van en weet een oplossing ??
Oud 15-07-2003, 16:33
Verwijderd
Je hebt van dat Dry spul...'k weet het merk even niet meer (Odorex, geloof ik)...dat schijnt te werken, maar voorlopig heb ik er nog niks van gemerkt... Ik zou willen dat ik een oplossing wist.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 16:52
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
jah ik wou dat spul vandweek kopen maar ze zeiden dat het tijdelijk niet leverbaar is..en ze hebbe t ook echt nergens hier
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 16:57
Eazy E
Eazy E is offline
weet je wat goed werkt..
odorex extra dry.. das geen deo ofzo, maar zit in een flesje, en moet je savons voordat je naar bed gaat omsmeren met een watje.. en de volgende ochtend eraf wassen.. dat helpt echt heel goed... iets van 3 keer in de week, en je heb echt geen zweet oxels meer
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 17:01
Eazy E
Eazy E is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 15-07-2003 @ 17:52:
jah ik wou dat spul vandweek kopen maar ze zeiden dat het tijdelijk niet leverbaar is..en ze hebbe t ook echt nergens hier
hmm hier is t in elke drogisterij te koop...
hehe ga jij ook al naar marmaris? echt iedereen gaat daar heen.. wij gaan 6 augustus heen
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Eazy E schreef op 15-07-2003 @ 17:57:
weet je wat goed werkt..
odorex extra dry.. das geen deo ofzo, maar zit in een flesje, en moet je savons voordat je naar bed gaat omsmeren met een watje.. en de volgende ochtend eraf wassen.. dat helpt echt heel goed... iets van 3 keer in de week, en je heb echt geen zweet oxels meer
Dat werkt dus voor geen meter...bij mij iig niet.

@Eazy E: voor persoonlijke berichten zijn de privé-berichten bedoeld.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 17:41
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik had daar ook altijd hele erge last van, totdat ik Rexona Cotton Dry ontdekte, dat help (iig bij mij) erg goed!
Oud 15-07-2003, 18:13
Roytjuh
Roytjuh is offline
Het kan dan wel gaan ontsteken als de zweet niet weg kan.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 18:13
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Eazy E schreef op 15-07-2003 @ 17:57:
weet je wat goed werkt..
hmm, heb dat ook geprobeerd, helpte niet echt, wel een beetje..
verder probeer k alle deo's zal dr vast ooit wel een bij zitten die werkt, of het gaat vanzelf over....

kuzzies mir
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 18:18
SCARLET
SCARLET is offline
Ja ik ga niet wachten tot t vanzelf over gaat , het is gewoon super irritant, kom je onder de douche vandaan, nette kleertjes aan want we gaan weer een gezellige zaterdagavond van maken en je wilt weggaan , kijk je en dan zit er al weer een natte kring, ik ga denk ik ook maar odorex dry proberen, hoorde er al meer over idd....
Oud 15-07-2003, 18:22
Verwijderd
Wat is die 'goede deodorant' dan? Want vogue, fa etc helpen niet tegen het zweten, alleen tegen de geur. Nivea, rexona en dove helpen ook tegen het zweten zelf.
Verder zweet je ook een stuk minder in katoenen kleding dan in synthetische... en je krijgt natuurlijk ook geen natte plekken als je gewoon een hemdje aan doet in plaats van een t-shirt.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 18:24
Brown eye
Brown eye is offline
Ik moet je zeggen dat de deoroller van Dove heeeeeel goed werkt...je krijgt er geen natte plekken van en je stinkt niet!! De spuitbus is ook onwijs goed!
Oud 15-07-2003, 18:30
skatefamke
skatefamke is offline
als ik uit ga of met zulk warm weer als nu, heb ik altijd hemdjes aan, juist vanwege dat zweetokselsprobleem...
ik heb nu deo van nivea, anti-transpirant oid, en die helpt veel beter dan de deo's die ik eerder had. maar dat is ook logisch, want ik had eerst deo die niet het zweten zelf tegenging.
Oud 15-07-2003, 18:35
Verwijderd
Ook bij hempjes kun je natte plekken krijgen, als je maar hard genoeg zweet. En ook met elke deo. Volgens mij bestaat er (jammer genoeg) geen standaard oplossings...alles uitproberen en hopen dat er iets bij jou helpt is het enige wat je kunt doen, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 18:40
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 15-07-2003 @ 19:35:
Ook bij hempjes kun je natte plekken krijgen, als je maar hard genoeg zweet. En ook met elke deo. Volgens mij bestaat er (jammer genoeg) geen standaard oplossings...alles uitproberen en hopen dat er iets bij jou helpt is het enige wat je kunt doen, denk ik.
Zou je toch eens Rexona Cotton Dry moeten proberen. Ik heb er ook verschillende gehad en heb vanaf m'n 12e elke dag (ja, ook 's winters!) last van natte oksels gehad.
Sinds ik deze deo gebruik heb ik er eigenlijk nooit meer last van!
Niet iedereen reageerd er natuurlijk hetzelfde op maar..het proberen waard lijkt me
Oud 15-07-2003, 19:06
SCARLET
SCARLET is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 15-07-2003 @ 19:22:
Wat is die 'goede deodorant' dan? Want vogue, fa etc helpen niet tegen het zweten, alleen tegen de geur. Nivea, rexona en dove helpen ook tegen het zweten zelf.
Verder zweet je ook een stuk minder in katoenen kleding dan in synthetische... en je krijgt natuurlijk ook geen natte plekken als je gewoon een hemdje aan doet in plaats van een t-shirt.

Dat slaat nergens op hoor, al probeer je goed te zijn met je tips geef dan nuttige en niet die niet waar zijn. Ik heb nu heel vaak een hempje aan en ook in de winter als ik uitga , en toch die kringen en het stinkt niet, het is ook alleen vocht , en met katoenen kleding zweet je ook. Ik doe nu al heel vaak meer geen truitjes aan die bvb gewoon 1 kleur zijn want daar zie je t juist op. Zwart en wit vallen altijd mee en gewoon truitjes en hempjes met strepen ofzo er op bvb zie je dan bij mij ook niet, maar je moet me geen lichtblauw of rood aangeven want dan zie je zo die vlekken
Oud 15-07-2003, 19:22
Verwijderd
Citaat:
SCARLET schreef op 15-07-2003 @ 20:06:
Dat slaat nergens op hoor, al probeer je goed te zijn met je tips geef dan nuttige en niet die niet waar zijn. Ik heb nu heel vaak een hempje aan en ook in de winter als ik uitga , en toch die kringen en het stinkt niet, het is ook alleen vocht , en met katoenen kleding zweet je ook. Ik doe nu al heel vaak meer geen truitjes aan die bvb gewoon 1 kleur zijn want daar zie je t juist op. Zwart en wit vallen altijd mee en gewoon truitjes en hempjes met strepen ofzo er op bvb zie je dan bij mij ook niet, maar je moet me geen lichtblauw of rood aangeven want dan zie je zo die vlekken
In katoenen kleding zweet je minder, én het zweet verdampt sneller, doordat watermoleculetjes er makkelijker doorheen kunnen en doordat 't minder warm aanvoelt. En ik zweet láng niet zo veel in een hemdje als in een t-shirt, vreemd dat jij in een hemdje net zo veel zweet dan... want dan kan het al helemaal snel verdampen, en de wind komt er lekker langs enzo
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 19:34
sas_andrea
sas_andrea is offline
ik zou iig geen dingen nemen die ervoor zorgen dat je zweet niet wegkan. dat kan nl vochtophopingen veroorzaken die pijn doen.
doe gewoon niet van die synthetische kleertjes aan, maar katoen en let op de kleuren zodat t minder opvalt.

de betere deo's zijn wel: nivea (balance, dry), dove sensitive en odorex. die zijn vochtregulerend ofzo.
fa, vogue en impulse enzo zijn geen echte deo's. deze kunnen de geur niet eens aan.
Oud 15-07-2003, 19:43
SCARLET
SCARLET is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 15-07-2003 @ 20:22:
In katoenen kleding zweet je minder, én het zweet verdampt sneller, doordat watermoleculetjes er makkelijker doorheen kunnen en doordat 't minder warm aanvoelt. En ik zweet láng niet zo veel in een hemdje als in een t-shirt, vreemd dat jij in een hemdje net zo veel zweet dan... want dan kan het al helemaal snel verdampen, en de wind komt er lekker langs enzo

Nouj bij jou mischien maar bij maakt t niet uit wat ik aan heb sorry dan voor me reactie xxx
Oud 15-07-2003, 19:47
Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
SCARLET schreef op 15-07-2003 @ 20:06:
Jah mijn vriendin heeft dat ook....ze zweet in alles ook al zijn het spaghettihempjes ofzo!! Dus dat zal niet veel uitmaken qua plekken...en tja verder denk ik dat je gewoon verschillende deo's uit moet proberen, want bij sommige werkt de ene heel goed terwijl die bij de ander het helemaal niet helpt....gewoon een kwestie van proberen denk ik! Je kunt dan vooral de dingen proberen die je hier hebt gelezen!!
Oud 15-07-2003, 19:47
Verwijderd
Citaat:
SCARLET schreef op 15-07-2003 @ 20:43:
Nouj bij jou mischien maar bij maakt t niet uit wat ik aan heb
Je bent niet de enige...katoen, hempjes, enz. en welke deo ook...maakt allemaal niks uit. Helaas.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 20:21
Fade of Light
Fade of Light is offline
Daarbijmoet je ook eens nagaan waarom je zweet...is niet voor niks.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 20:24
SCARLET
SCARLET is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 15-07-2003 @ 21:21:

Ja hoe moet ik daar nou weer achterkomen Ik weet geen reden hoor , jij wel mischien meneer de psygoloog
Oud 15-07-2003, 21:24
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
SCARLET schreef op 15-07-2003 @ 19:18:
Ja ik ga niet wachten tot t vanzelf over gaat , het is gewoon super irritant, kom je onder de douche vandaan, nette kleertjes aan want we gaan weer een gezellige zaterdagavond van maken en je wilt weggaan , kijk je en dan zit er al weer een natte kring, ik ga denk ik ook maar odorex dry proberen, hoorde er al meer over idd....
tuurlijk moet je het gewoon proberen, dat bedoel k niet,maare jah, als niks werkt zit dr niks anders op ben k bang, k zelf probeer ook steeds weer wat anders uit..
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 22:51
jij
jij is offline
ik heb ergens gelezen dat deo's waar "anti-transpirant" opstaat, helemaal niet goed zijn voor je oksels, omdat die de zweet- en lymfekliertjes verstopt, waardoor je zelfs borstkanker kan ontwikkelen...

en ik zit ook met hetzelfde probleem, lichtblauwe tshirtjes ofzo durf ik gewoon niet meer kopen, als ik het nog maar eventjes draag, is het al zichtbaar, leuk is anders he

gelukkig bestaan er mouwloze topjes genoeg! meer verluchting
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 22:56
skatefamke
skatefamke is offline
bij hemdjes valt het wel minder op, als je in hemdjes ook nog zweet. ik zelf zweet ook wel in hemdjes, maar wel wat minder.
Oud 15-07-2003, 23:33
weirdone666
weirdone666 is offline
Ik heb ooit eens van die OdorexDry shit gebruikt, de vellen hingen erbij.........
Maar geen zweetplekken meer..........
Oud 16-07-2003, 09:23
Verwijderd
ja probeer eens antitransparant, een soort deo maar die voorkomt dus het zweten, ipv dat het zorgt dat je zweet niet stinkt

nouja bij dit weer helpt geen 1 deo denk ik
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 09:25
Verwijderd
Precies. als het zoals nu eenendertig graden is en behoorlijk vochtig in de lucht moet je gewoon accepteren dat je als je echt fris wilt blijven je gewoon 2x per dag van shirt moet wisselen. Hoe goed je ook doucht en welke sterke deo je ook gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 15-07-2003 @ 21:21:

Soms zal het best een 'diepere' reden hebben, maar volgens mij kan het ook heel goed iets lichamelijks zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 10:48
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 16-07-2003 @ 10:42:

Soms zal het best een 'diepere' reden hebben, maar volgens mij kan het ook heel goed iets lichamelijks zijn.
Ter afkoeling bedoeltie

En met dit weer hoef je je niet echt te schamen als je zweet hoor..
Oud 16-07-2003, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 16-07-2003 @ 11:48:
Ter afkoeling bedoeltie

Ter afkoeling bedenken waarom je zweet...?

Van die vochtige plekken onder je armen is toch niet echt charmant. In de winter zeker niet, maar met dit weer toch ook niet echt...
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 16-07-2003 @ 11:48:
Ter afkoeling bedoeltie

Nee, precies, iedereen zweet nu als ik om me heen kijk, niemand kijkt raar op als je met ze mee zweet...

Zelf heb ik heel lang ook van die dry-deo's gebruikt, maar ze zijn helemaal niet zo goed, ze verstoppen je porieen en daardoor kan je ontstekingen krijgen etc. Het beste is een deo die het vocht echt reguleert, maar ik heb er nog geen gevonden. Met dit warme weer spuit ik altijd een deo op die verzorgend is en lekker ruikt (maar geen 'dry-deo') als ik dan echt te nat word: nieuw t-shirt aan. Als ik een hele dag in de stad door ga brengen neem ik altijd een extra t-shirt mee. Even wat nieuwe deo op in een pashokje of op een wc, nieuwe t-shirt aan en klaar, je bent weer even fris en je voelt je ook zo.

Als je er echt echt echt heel veel last van hebt, kun je naar de dokter gaan en kunnen ze opereren dat je nauwelijks nog zweet onder je oksels. Zelf heb ik bijna zo'n operatie laten doen voor m'n handen (die zijn altijd klam of nat), maar ben er mee gestopt omdat ik... mja... geen idee waarom eigenlijk... ik wilde het gewoon toch niet. 'k Was m'n handen nu gewoon vaker, en dat schijnt wel iets te helpen.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 11:01
Fleur
Fleur is offline
Odorex extra dry helpt bij mij wel goed.
In het begin niet, maar nu slaat het toch wel goed aan
's avonds je oksels wassen met zeep oid, met koud water afspoelen. Goed droogdeppen en ff wachten tot het goed droog is geworden.
Dan met een watje dat odorex spul er op deppen, weer even laten drogen.
Lekker gaan slapen.
Volgende dag was je je oksels met koud/lauw water.
Deo er op (ik gebruik Rexona cotton dry of een antitranspirant van Adidas) en dan kan ik er iig weer tegenaan.

Draag ook vooral katoenen kleding, het droogt iig sneller als je toch zweet en het ademt meer, dus gaat het niet stinken.

Ik had altijd heel erg last van zweetplekken, ook in hemdjes en werd er echt gek van.
Grijze shirtjes/hemdjes zou ik nooit dragen omdat daar direct zweetplekken in te zien zouden zijn.

Maar nu ben ik er echt zo goed als vanaf, en als ik nu een beetje zweet maak ik me er ook niet meer druk om. Ik check mn armen niet elk half uur meer. Dat helpt ook want als je je er steeds druk om maakt dat je zweet, ga je alleen maar meer zweten.

Ik hoop dat het bij anderen ook helpt.
Heb er vertrouwen in, dat maakt al verschil
Oud 16-07-2003, 11:02
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Eazy E schreef op 15-07-2003 @ 18:01:
hmm hier is t in elke drogisterij te koop...
hehe ga jij ook al naar marmaris? echt iedereen gaat daar heen.. wij gaan 6 augustus heen
wij lekker een dag eerder
hier heb ik in elke drogist gekeken bijna en ze hebbe m niet (misshien dat ie gewoon vantevoren goed verkocht en nu dus niet leverbaar is)
dus ik baal wel want ik wou t toch eens proberen (las erover in een of ander blad)
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 11:05
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik heb ook altijd last van zweten ( en ook in de winter als ik het koud heb maar een iets strakker truitje aan heb)

en als ik om me heen kijk lijkt het net of ik de enige ben met dit probleem...soms weet ik gewoon niet meer wat ik aan moet trekken omdat ik het zo voor lul vind als er een zweetplek zit (ook al stinkt het niet)

kep nu rexona crystal ofzo deo roller ( die droogt extra snel) moet zeggen dat ie erg fris is en idd snel droogt maar het zweten blijft wel (tis wel de beste diek tot nu toe heb gehad)

kga die odorex nog wel proberen zodra ik m ergens heb kunne kopen...
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 11:16
alpha
alpha is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 15-07-2003 @ 17:33:
Je hebt van dat Dry spul...'k weet het merk even niet meer (Odorex, geloof ik)...dat schijnt te werken, maar voorlopig heb ik er nog niks van gemerkt... Ik zou willen dat ik een oplossing wist.
Ja ik heb het gister toevallig ook gekocht. Tot nu toe geen zweet te bekennen. Ik had het dan ook altijd heel erg, dus als het alleen al verminderd ben ik al blij.
Maar een vraagje aan de mensen die dit al langer gebruiken: is het de bedoeling dat je hiernaast nog deodorant gebruikt??
Oud 16-07-2003, 12:16
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 16-07-2003 @ 11:53:
Volgens mij ben een beetje oververhit Leonoor
Oud 16-07-2003, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 16-07-2003 @ 11:53:

'Bedenk waarom je zweet..'
Dus: Waarom zweet je?
Antwoord: Je zweet om af te koelen.

Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 12:34
Verwijderd
Citaat:
alpha schreef op 16-07-2003 @ 12:16:
Maar een vraagje aan de mensen die dit al langer gebruiken: is het de bedoeling dat je hiernaast nog deodorant gebruikt??
nee, voor zover ik weet niet iig. Maar 't kan wel.

Bij mij helpt 't meestal ook, alleen moet ik het dan wel elke dag op doen... en dat is misschien ook niet zo goed.
---
maar 'k heb een probleempje. Ik zweet niet alleen onder de oksels maar heb ook vaak klamme handen als 't wat warmer is en een natte broek Ik kan dan niet eens een les (of waar dan ook) op een stoel zitten of het is alweer vochtig of echt nat (zoals anderen vlekken hebben op hun shirt dus).. Gelukkig is 't vrij snel weer droog maar je loopt wel behoorlijk voor gek :/ Ik heb 't dus ook als ik ga fietsen bv. 't 'vreemde' is dat ik er thuis nauwelijks last van heb, maar ergens anders wel.. Dus misschien is 't ook psychisch.. maar dat zo ik ook vreemd vinden (ik ben wel onzeker, maar voel me toch wel op m'n gemak in de klas e.d. (maar niet als ik zo gezweet heb...)) Mja.. heel verhaal, misschien heeft iemand een oplossing? Is dat Odorex bv. ook goed voor je benen?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 12:42
Verwijderd
Citaat:
marianne22 schreef op 16-07-2003 @ 13:34:
nee, voor zover ik weet niet iig. Maar 't kan wel.

Bij mij helpt 't meestal ook, alleen moet ik het dan wel elke dag op doen... en dat is misschien ook niet zo goed.
---
maar 'k heb een probleempje. Ik zweet niet alleen onder de oksels maar heb ook vaak klamme handen als 't wat warmer is en een natte broek Ik kan dan niet eens een les (of waar dan ook) op een stoel zitten of het is alweer vochtig of echt nat (zoals anderen vlekken hebben op hun shirt dus).. Gelukkig is 't vrij snel weer droog maar je loopt wel behoorlijk voor gek :/ Ik heb 't dus ook als ik ga fietsen bv. 't 'vreemde' is dat ik er thuis nauwelijks last van heb, maar ergens anders wel.. Dus misschien is 't ook psychisch.. maar dat zo ik ook vreemd vinden (ik ben wel onzeker, maar voel me toch wel op m'n gemak in de klas e.d. (maar niet als ik zo gezweet heb...)) Mja.. heel verhaal, misschien heeft iemand een oplossing? Is dat Odorex bv. ook goed voor je benen?
Dat heb ik dus ook
Talkpoeder helpt wel om 's ochtends na het douchen op te doen. Verder helpen sommige bodylotions ook wel... (body butter oid van de Body Shop bijvoorbeld).
Daarnaast niet een te strakke broen aan trekken en luchtig ondergoed (niet synthetisch dus). Zo vedampt het allemaal wat sneller.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 16-07-2003 @ 13:16:
Volgens mij ben een beetje oververhit Leonoor
Ik heb een zonnesteek.

Je zweet om af te koelen...waarom zweet ik dan ook als ik het koud heb (in de herfst/winter bv)...? Omdat mijn lijf het dan kennelijk toch heet heeft oid?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 16-07-2003 @ 14:18:
Ik heb een zonnesteek.

Je zweet om af te koelen...waarom zweet ik dan ook als ik het koud heb (in de herfst/winter bv)...? Omdat mijn lijf het dan kennelijk toch heet heeft oid?
Zo werkt het bij mij wel; als het winter is heb ik het onder m'n trui meestal bloedheet. Daarnaast zijn oksels nooit echt bloot, alleen als je je armen omhoog houdt. Dat heb je nooit de hele dag, dus gaat het een beetje broeien... Zweet je sneller..
Daarnaast zweet de ene persoon gewoon sneller dan de andere.. Nogmaals, als het echt te erg is kan je eraan geholpen worden, ze snijden dan een zweet-zenuw door onder je oksel, zodat je niet of nauwelijks meer zweet daar. Zoiets kunnen ze ook met je handen doen.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 14:18
DaBoY
DaBoY is offline
Is die anti-transpirant deo echt zo slecht

Ik gebruik zelf Axe (is gewoon normale deo) en heb nog nooit een dry-deo gebruikt, maar als die deo zoals Rexona en Nivea slecht voor je zweetklieren is ga ik die niet gebruiken

Pfoeee, ben blij dat ik niet zoveel zweet
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 16:55
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik heb voor die odorex extra dry nog eens gekeken bij een andere winkel en daar staat ook bij: tijdelijk niet leverbaar dus ik heb gewoon vette pech dat ik dat niet eerder ontdekt heb..
ach ja..
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 16-07-2003 @ 13:42:
Dat heb ik dus ook
Talkpoeder helpt wel om 's ochtends na het douchen op te doen. Verder helpen sommige bodylotions ook wel... (body butter oid van de Body Shop bijvoorbeld).
Daarnaast niet een te strakke broen aan trekken en luchtig ondergoed (niet synthetisch dus). Zo vedampt het allemaal wat sneller.
:/
dank je , ik zal 'ns kijken naar die bodylotion. De rest doe ik al wel
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 18:04
Verwijderd
Ik ga niet in me laten snijden omdat ik zo erg zweet... Maar goed...ik ga maar leren leven met die natte plekken onder m'n armen.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 21:15
SCARLET
SCARLET is offline
Nou ik ga gewoon die odorex gebruiken en je laten opereren, dat is volgens mij alleen echt noodzakelijk dat je zo erg zweet dat de kringen tot je billen vallen volgens mij hoor....

Het is gewoon klote dit, en ben blij dat ik dus cker niet de enige ben, maar het is gewoon rottig.

Hoop dat t goed gaat en geen uitslag ofzo van die odorex krijg want dat hoorde ik vandaag ook weer....
Oud 16-07-2003, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 16-07-2003 @ 19:04:
Ik ga niet in me laten snijden omdat ik zo erg zweet... Maar goed...ik ga maar leren leven met die natte plekken onder m'n armen.
Nee, ik ook niet... maar m'n oom heeft het wel gedaan omdat het bijna uit hem spoot... hij kon er niet mee leren leven.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 21:30
Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
mijkeeuuh schreef op 15-07-2003 @ 23:51:
ik heb ergens gelezen dat deo's waar "anti-transpirant" opstaat, helemaal niet goed zijn voor je oksels, omdat die de zweet- en lymfekliertjes verstopt, waardoor je zelfs borstkanker kan ontwikkelen...
Ik zou er niet teveel waarde aan hechten, want dan zou je zowat niets meer kunnen eten of gebruiken! Dat zijn zo van die dingen die volgens mij gewoon verzonnen zijn (don't blame me if i'm wrong) Net zoiets als dit: van pepernoten krijg je ook kanker (lijkt me ook sterk!) En idd....volgens mij zijn mouwloze topjes het fijnst want dat waait lekker door

Regels voor berichten