23-10-2007, 19:57 | ||
Citaat:
Jeugh indeed brrr... Draaien, echt, serieus, wie doet dat nou?
23-10-2007, 23:00 | |
Ik was 15, hij 17 geloof ik, en het was de mogen voor de Enschede-ramp, een uurtje of vier. We waren met een groep explorers (scouting ja) en we hadden net een dropping gehad (lopend door de macdrive en nog bediend ook, bij het zwembad, oké buitenbad, ingebroken, de stemming zat er wel in). Het zat er de hele nacht al een beetje aan te komen, wij liepen samen, hand in hand achteraan. Toen we terugkwamen hebben we buiten staan zoenen, ik stond te trillen op mijn poten. Maar hij deed het goed, en zodra ik door had dat mijn mond ook echt open moest ik geloof ik ook redelijk. Was in ieder geval geen slecht moment.
De volgende dag heb ik hem verteld dat ik niets met hem wilde, terwijl ik wist dat hij dat juist wel wilde. Voelde ik me nog best kut om, maar hij dus nog meer. Beetje jammer, ik had hem niet willen kwetsen maar goed... Ik had beter niet met hem kunnen zoenen, dat heeft het alleen erger gemaakt. Maar hij is er ondertussen overheen.
24-10-2007, 02:13 | |
Verwijderd
|
Ik was 11, heel erg geforceerd, een vriend van mij had het via-via aan haar gevraagd terwijl ik er niks van wist, toen zijn we bij die vriend geweest en daar hadden we het gedaan na heeel veel gezeur en zenuwachtig gedoe terwijl we wisten dat we eigenlijk allebij wel wouden
|
24-10-2007, 17:27 | |
Eerste zoen, amai dat lijkt al zo lang geleden
Ik was net geen 15, het waren examens op school, en mijn vriendje (mijn eerste) wandelde met me mee naar het station na de verplichte studie. Halverwege de weg nam hij mijn hand vast, en toen wist ik al dat er iets zou gebeuren. Toen we voor het station stonden boog hij zich voorover, liet zijn fiets bijna vallen, maar gaf me toen toch mijn eerste kus. 't Was een zachte, lieve kus. Ideaal voor een eerste ervaring. Achteraf zijn we dan te weten gekomen dat een groepje vrienden van hem ons gevolgd waren, ahja ze waren gewoon jaloers |
26-10-2007, 00:10 | |
Het was 3 dagen voor m'n 20ste verjaardag (jaja, ik was er laat bij). Die dag had ik hem voor het eerst ontmoet na maandenlang brievenschrijven, bellen en msn'en. We hadden de hele dag hand in hand door Leeds gelopen en hij had me alle coole plekken van de stad laten zien. 's avonds zouden we nog even bij mijn hotel langsgaan om wat muziek te luisteren en te praten voordat hij naar huis moest. We waren allebei harstikke moe van al het slenteren en gingen maar naast elkaar liggen. Steeds iets dichter bij elkaar en toen gebeurde 't. Het was eerst wel even vreemd en onwennig, maar 't was wel lekker en het duurde ook iets van 45 minuten voordat hij stopte en iets ontzettend liefs tegen me zei.
Dus, dat was het wachten meer dan waard. Jammer dat hij er daarna niet veel meer van bakte.
26-10-2007, 00:18 | ||
Citaat:
ik was 11 en het was op een feestje bij een vriendin thuis. we deden van die gekke spelletjes en daaruit bleek dat ik met hem moest (mocht whatever) zoenen. het was de popi jopi van de klas en ik vond hem heel leuk. het was heel smerig, heel kort maar toch 1 om nooit te vergeten. ik dacht gelijk dat het wat was en vond het vreselijk om de volgende dag te horen dat het helemaal niet gelijk "aan" was. daarna begon hij te pesten op school en werd het een klootzak en een pestkop en in 2004 heeft hij zelfmoord gepleegd. toch raar hoe dingen lopen
26-10-2007, 10:17 | |
Verwijderd
|
De setting was echt onwijs romantisch ;x.
Ik was 15 geloof ik, en t was in Frankrijk met een vakantievriendje. Het was 14 julliet en na t vuurwerk hebben we op een rots met uitzicht op een meertje gezoend. En ik vond t maar een tegenvaller, vooral omdat t denk ik voor hem ook zijn eerste zoen was. |
26-10-2007, 16:10 | |
Ik kreeg mijn eerste zoen toen ik 12 was van een vakantievriendje in Turkije. Hij viel me de eerste dag toen ik daar was al op, maar toen was ik nog echt een verlegen klein meisje. Uiteindelijk gingen we een paar dagen voor mijn vakantie afgelopen was samen uit, naar een discotheek Was echt heel erg fout en ik wist niet dat hij mij leuk vond, maar ik was wel helemaal verliefd.
Hij zoende best wel lekker, maar het leek een beetje alsof hij een vis nadeed. Hij was btw al ervaren. Goed zoenen is turn-on Jongens die niet zo goed zoenen kunnen het leren, heb ik geen moeite mee.
24-11-2007, 18:47 | |
Ik was 13, hij 15. Hij werkte op het bedrijf van mijn ouders, vakantiewerk, en ik hielp ook soms.. Dus, na er op msn achter gekomen te zijn dat we elkaar 'wel leuk vonden' hebben we gezoend in het magazijn . En later nog 2 keer geloof ik, maar het is nooit wat geworden. Mijn vader heeft ons er nog heel lang mee geplaagd, toen hij er achter was..
26-11-2007, 20:04 | |
mn eerste zoen was onder het bureau van mn vader toen ik 11 was belachelijk... was ook echt niets aan.. een jaar later ofzo, de eerste leuke zoen.. en ach, ze worden beter met de jaren, haha.
26-11-2007, 20:50 | |
Mijn eerste kus? nou vooruit dan maar:
Ik was 19, en was met mn ex op onze eerste date. We stonden rond het avonduur aan de kade van een kanaal. Het begon donker te worden en we waren alleen. We hadden samen al de hele tijd rondgelopen, beide erg verlegen, hand in hand. Het ging erg goed. Niet geforceerd. Wel een beetje hakkelijk en verlegen in de eerste paar seconden. Nou, daarna nog vaak herhaald met het zelfde meisje Hoe ik het aanpakte. wel, dat was miss. wat klungelig, ik weet het niet meer 100% maar voor wat ik me kan herrinneren stonden we op gegeven moment stil en keken we elkaar aan en vroeg ik een beetje half stotterend of ze het goed vond als ik haar zoende en toen knikte ze, nou toen begon het En het was erg fijn Daarna nog relatie gehad van 5 maand
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Topic: Eerste Kus TOMMYHILFIGERRR | 20 | 11-02-2012 16:53 | |
Liefde & Relatie |
eerste kus richard-97 | 15 | 13-06-2011 11:36 | |
Seksualiteit |
eerste kus Verwijderd | 65 | 05-03-2006 19:43 | |
Liefde & Relatie |
Je eerste kus Periodiek | 205 | 03-09-2005 22:42 | |
Verhalen & Gedichten |
"Krijg ik nog een kus?" vroeg je zelfverzekerd. giftig kevertje | 30 | 11-07-2004 17:25 | |
Seksualiteit |
hoe was je eerste keer dat je klaarkwam bij je vriend(in)? miss kittie | 37 | 11-08-2003 14:23 |