Advertentie | |
|
06-06-2002, 19:28 | ||
Citaat:
Als je tegen mij ziets zou zeggen, zou ik de slappe lach krijgen en de hele avond niet meer bijkomen. Dus dat zoenen kan ie dan wel vergeten |
06-06-2002, 22:53 | |
k mag ik als meisje reageren want ik vind het zelfs een afknapper als een jongen je probeert te 'veroveren' met de lieve dingetjes die jij noemt. bah wat cliche
Maar goed aangezien ik toch een man-wijf ben kan mijn antwoord ook voor de mannen gelden misschien. Het gaat om je oge, je houding, de kleine dingetjes. Als je met zijn allen aan een tafel zit tijdens de pauze ofzo, kijk m dan te lang aan. raak m net te vaak aan met bijv. je been. wees vooral geinterreseerd. als je weet dat het goed zit hoeft er weinig meer te gebeuren. het kan simpel gaan, mijn laatste 'verovering' Tijdens het uitgaan ben je moe en ga je tegen hem aan hangen, je aait (damn wat een maf woord) hem een beetje enzo, dus hij weet hoe het zit. Laat hij merken dat het ook van zijn kant goed zit dan is het makkelijk de volgende stap te nemen. Hij gaat pissen of weet ik veel wat en je volgt hem (of jij gaat pissen ofzo en zorgt dat hij je volgt) en je draait je om, je kijkt hem aan en je zoent hem. taaadaaa
06-06-2002, 23:21 | ||
Citaat:
Zoiets moet spontaan ontstaan uit een moment waarop je elkaar iets te lang aankijkt ofzo..*zwijmel*
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vertrouwen terug winnen? Thanatios | 27 | 23-03-2008 12:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Een wereld van verdriet. (voorlopige titel) Aardbei-meisje | 9 | 17-02-2005 16:57 | |
Muziek |
Tekstbattle spire | 259 | 01-02-2004 12:40 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 14:50 | |
Liefde & Relatie |
Hoe duidelijk maken dat hij me met rust moet laten? Angel Of Faith | 5 | 29-08-2003 10:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Jong bloed Hydraul!C FunK | 11 | 26-07-2003 13:40 |