Advertentie | |
|
27-02-2001, 10:31 | |
Beste schatjes, ooit al eens aangedacht dat ze dit systeem in belgië bijvoorbeld niet gebruiken en dit dus compleet kierewiet overkomt. Dus geen verwijten naar onze kop.
Trouwens zoals ik ergens op dit forum gelezen heb: een vraag stellen is een keer dom, nooit vragen stellen is altijd dom. We hebben dus weer eens bijgeleerd. |
15-03-2001, 19:50 | ||
Citaat:
En tegenwoordig heb je geen vbo en geen mavo meer dat heet VMBO. Dat betekent: Voorbereidend Middelbaar Beroeps Onderwijs. Daar in kun je nog in allerlei verscchillende nivos kiezen. Maar havo en vwo blijft gewoon bestaan. |
18-03-2001, 10:28 | ||
Citaat:
vmbo-p = practische leerweg en dan nog 2 niveau´s maar die ken ik niet . HAVO en VWO krijgen nu de tweede fase en het studie huis, zelf zit ik op vmbo -t(zoets als alle vakken van de mavo op D niveau) dus ik kan het weten. Mijn broer zit in de tweede fase dus ook dat kan ik weten. HAHAHAHAHAHAHAHA , net alsof ik zo´n studiebol ben!!!! Nou ik weet niet of iemand dit interessant vind , maar het klopt wel allemaal xxxmij |
07-04-2001, 12:26 | |
zoals iemand hier al opmerkte... In België heet dit allemaal anders. Maar ik denk dat als hier een stel Belgen gaan beginnen over BLO, TSO of ASO, dan zullen de Nederlanders ook niet weten waar het over gaat(als niemand het hun verteld...)
12-04-2001, 17:27 | ||
Citaat:
Hehehe..
13-04-2002, 15:51 | |
zeg mensen, leg het een keer goed uit,
want ik versta er lijk nog altijd niet zo veel van. In België is het middelbaar gewoon onderverdeeld in aso ( algemeen secundaire onderwijs : humaniora en latijn, voor de slimmere) , tso ( handel, voor wat minder slimme) , bso , beroepsecundair onderwijs, voor de DOMME
13-04-2002, 19:22 | |
haha
Nou HAVO is voorbereiding op de hogeschool VWO voor de Universiteit. Dus de studie. Op VWO heb je gymnasium en atheneum. gymnasium is met Latijn en Grieks, Atheneum is zonder. MBO/MAVO/VMBO is voorbereiding op beroepsonderwijs. en dit topicje hoort eigenlijk op het schoolforum dus verplaats ik hem daarheen EcV => school
13-04-2002, 19:52 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
14-04-2002, 15:51 | |
Ow, bij Wetenschappelijk Onderwijs (WO of universiteit) leer je dus niet een vak (LOL)
En ITO is nu IVMBO, dat is Indivudueel Voorbereiden Beroeps Onderwijs. Die mensen zijn niet dom, maar hebben extra begeleiding nodig. Ik heb LOM onderwijs (ook speciaal onderwijs) gevolgd en ben ook niet dom. Mensen die dat zeggen, die zijn pas dom (spreken over iets waar je geen verstand van hebt)!!
14-04-2002, 17:04 | ||
Citaat:
14-04-2002, 21:17 | ||
Citaat:
VWO = Voorbereidend Wetenschappelijk Onderwijs geeft verder niets...
22-04-2002, 21:00 | ||
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Haat aan VWO'ers KillZeMall | 262 | 12-07-2018 11:04 | |
Algemene schoolzaken |
Waarom ben ik zo boos? Skats | 9 | 11-10-2013 02:37 | |
Algemene schoolzaken |
Studeren je ouders of welk beroep hebben ze.....en wat doe jij? I love stars | 95 | 29-08-2004 12:03 | |
Algemene schoolzaken |
Van mavo naar havo, hoe ging dat?? een dichter | 10 | 24-08-2004 15:41 | |
Algemene schoolzaken |
*kiezen voor je opleiding....* Janet | 7 | 01-12-2002 16:37 | |
Liefde & Relatie |
jongens,waar vallen jullie op?? karinkruiswijk | 74 | 04-04-2002 19:07 |