Advertentie | |
|
17-01-2005, 20:46 | ||
Citaat:
Ga ik eens over nadenken.
18-01-2005, 11:30 | ||
Citaat:
18-01-2005, 12:11 | ||
Citaat:
Ik ben vrijwel altijd 'verliefd' en dat gaat er meestal heftig aan toe/kan aangewakkerd worden door 1 klein dingetje/sleept me mee. Nou..ik ben wel (vaak) verliefd geworden op mensen bij mij in de klas b.v, maar dat waren in feite ook mensen die ik niet-echt kende. Nooit mensen i.i.g die bij mij thuis langskwamen of iets dergelijks. En nummers uitwisselen/flirten: nee, daar ben ik veel te verlegen voor. Ik stopte vroeger op de basisschool wel allerlei liefdesverklaringen bij jongens in de laatjes in de pauze. Helaas was hun reactie meestal niet erg vriendelijk: het werd genegeerd of opzichtig boven de prullenbak versnipperd. Dat heeft er nogal in gehakt.
18-01-2005, 12:15 | ||
Citaat:
Bovendien vraag ik mij nog steeds af hoe dat dan zit met dat kennen/niet kennen aspect. Wat is nu precies t verschil in verliefdheid op een bekende of op een totaal vreemde. Ik mag toch aannemen dat dat bestaat gezien de vele reacties van mensen die zeggen niet te begrijpen hoe je verliefd kan worden op een totaal onbekende. Blijkbaar ervaren zij dit anders en nu ben ik zo benieuwd hoe dat dan zit.
18-01-2005, 13:42 | ||
Citaat:
ben een aantal jaren ''verliefd'geweest op een jongen uit 1 klas hoger, keek heel de pauze naar hem en als iemand anders het over hem had, werd ik al rood. Toen hij van school was, was ik hem 'vergeten', maar afgelopen jaar kwam ik hem wel eens tegen bij de bushalte en kreeg weer precies dezelfde symptonen! elke dag was ik benieuwd of hij er weer zou staan en wist ik niet waar ik moest kijken enzovoort. En dat terwijl ik 18 was en hem alleen van naam en verhalen van zittenblijvende vrienden kende! heb nooit actie ondernomen Afgelopen zomer vond ik ook een jongen leuk (lees een week lang geobserveerd) en toen we in gesprek raakten, klapte ik dicht... vroeger op de basisschool hele liefdesbrieven geschreven samen met een vriendin (!) en dan onze eerste letter van voornaam erop, maar toen ging die jongen het voorlezen in de klas. Kreeg natuurlijk gelijk weer rooie kop!haha mooie tijden waren dat |
Advertentie |
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat is verliefdheid? Grey Night | 15 | 29-01-2012 12:55 | |
Liefde & Relatie |
Wat is liefde nu eigenlijk? botervleug | 44 | 12-11-2008 13:26 | |
Liefde & Relatie |
wat is het nou? charlieangel | 10 | 08-02-2007 12:14 | |