06-09-2005, 12:20 | |
naar aanleiding van dit topic
Hoe moet dat nou eigenlijk, zoenen? Laten we het hebben over de techniek van het zoenen. Hoe snel, hoe diep, hoe lang? Bijten? Kussen? Likken? Neuzen? Waar laat je je handen? Tanden poetsen of een fijne koffiesmaak? Roken? Wat moet je absoluut niet doen!? Dit alles onder het motto: iedereen kan goed leren zoenen en iedereen mag er over meepraten. Wie eerst?
|
06-09-2005, 12:24 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
06-09-2005, 12:30 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
06-09-2005, 14:23 | ||
Citaat:
06-09-2005, 14:39 | ||
Citaat:
06-09-2005, 14:48 | ||
Citaat:
06-09-2005, 15:08 | ||
Citaat:
cheers! |
06-09-2005, 15:09 | ||
Citaat:
Ik weet trouwens nooit of ik nou naar links of naar rechts zoen, maar het maakt me ook niet uit.
06-09-2005, 15:12 | ||
Citaat:
|
06-09-2005, 15:13 | ||
Citaat:
06-09-2005, 15:22 | ||
Citaat:
maar het is best te doen, je moet idd beetje voorzichtiger zijn maar dat moet uberhaupt. Wat TS volgens mij vergat aan te halen is dat je voorzichtig te werk moet gaan. Dat wil niet zeggen dat je alles rustig en langzaam moet doen, dat hoeft helemaal niet, maar met je tanden tegen elkaar botsen is niet leuk. |
06-09-2005, 17:58 | ||
Citaat:
|
06-09-2005, 18:14 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoi Simon! Leuk je weer eens te spotten Even ontopic: Ik kan me zeer goed vinden in jouw uitgebreide omschrijving. Mijn ervaring is gewoon dat je niet gewoon domweg maar moet zoenen zoals jij gewend bent of denkt dat je hoort te zoenen, maar vooral ook moet aftasten (zowel letterlijk als figuurlijk ) wat de ander doet. Vaak merk je dan ook wel wat de ander lekker vindt. Ogen dicht, zeker weten. Mijn handen, tja, altijd weer zo'n punt. Wat doe je met je handen. Soms heb ik mijn handen laag, zo onderaan de rug, maar vaak heb ik toch mijn handen (vooral 1) hoger. Als je ook merkt dat het zoenen fijn is enzo dan ben ik ook wel sneller geneigd (merk ik de laatste tijd) om met mijn hand richting de hals/nek/soms beetje gezicht te gaan. Lastig om uit te leggen, maar ik weet even niet hoe ik dat beter kan doen. Dit doe ik dan wel met één hand. Met de hand waar mijn eigen gezicht dus niet zit. Dus als ik met mijn gezicht rechts van de neus zoen, dan met mijn linkerhand en andersom. De andere hand... even denken, want ik denk er eigenlijk nooit bij na... De andere hand heb ik geloof ik vaak wel laag dan. Bij de rug. Maar het wisselt heel veel. Ik denk dat het zo is Ik zal er later nog eens over nadenken Laatst gewijzigd op 06-09-2005 om 19:16. |
06-09-2005, 19:00 | |
Wat dat zoenen betreft kan ik het wel vinden in Simons beschrijving (zoals praktisch iedereen!). Met mijn handen fladder ik vaak maar wat: rug, nek, haar, gezicht, billen... Tja, en wat ik wanneer doe weet ik ff niet Eigenlijk let ik er niet zo op!
|
06-09-2005, 19:17 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
06-09-2005, 19:23 | ||
Citaat:
07-09-2005, 00:08 | ||
Citaat:
Oja, niet heel erg gaan happen. tis geen broodje dat je op eet
07-09-2005, 00:08 | |
Zoenen geschiedt langzaam en zacht!
Ik heb het al eerder eens gezegd. Het is alsof je een hapje neemt van een softijsje. Het aftasten van de lippen van de ander, elk plekje "afvoelen". Langzaam, zachtjes en vooral met gevoel. Snelheid en verstand zijn woorden die hierin niet voor mogen komen. Het gaat in grote mate om intuitie en flexibiliteit. Mark
07-09-2005, 11:05 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
07-09-2005, 11:25 | ||
Citaat:
Voor de rest gebruik ik vaak mijn handen om door zijn haren te woelen , zijn nek te krabben en zijn rug, schouders, borst, buik, whatever, te strelen. Bij mij mogen ze ook overal hun handen gebruiken maar ik heb liever niet dat ze aan mijn haren zitten... Alhoewel, met kussen kan ik dat nog verdragen, met knuffelen minder. |
07-09-2005, 16:46 | ||
Citaat:
Als je eerste keer zoent, is alles spannend, dus dan raak je elkaar soms nauwelijks aan. Maar goed, ikb en dan ook niet zo stoer... |
07-09-2005, 18:18 | |
Elkaar plagen een beetje.. Steeds terugtrekken en uiteindelijk hem toch kussen. Dat doet het verlangen nog meer groeien
Als hij mij kust, liefst langzaam met een klein beetje tong. Over elkaars tong strelen. Zijn handen op mijn heupen, mijn kont, door mijn haar of als hij mijn hoofd vasthoudt, dat zijn dé plekken. Ogen sluiten of mss af en toe eens stiekem komen kijken.. Is wel leuk om dat eens te zien. En ohja: in de ogen kijken voor en na het kussen.. Die twinkeling in zijn ogen
07-09-2005, 19:40 | |
Hangt er vanaf met wie je zoent en hoe diegene zoent geloof ik
Aanpassen aan elkaar, meegaan met kleine dingetjes, niet te snel, te langzaam, te nat etc. Verder is er al veel gezegd hier en heb ik er nu zin in
07-09-2005, 21:14 | |
ik heb nog wel een tipje ... Mijn *vakantie*vriendinnetje werd er altijd hélémaal gek van ! probeer om af en toe, midden in de zoen op haar lip te zuigen (eventjes egt heel eventjes).
of stoppen met de zoen en van héél dichtbij (zoen afstand) haar diep in de ogen kijken.. als het werkt, dan vliegt ze weer om je nek , anders doe jij het tog?! |
07-09-2005, 23:23 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
zelfde hier |
08-09-2005, 11:40 | ||
Citaat:
Wie wil oefenen? Wel geinig om te lezen. Maar meestal is het gewoon aanvoelen wat de ander doet en wil. Daarnaast speelt de plaats en tijdstip ook een rol. |
08-09-2005, 22:06 | ||
Citaat:
Er is niets gezegd over het begin volgens mij. (of wel maar ik heb er dan overheen gelezen, mijn excuses alvast) Iemand die meteen "vol op de mond" gaat vind ik niet zo smakelijk. Ik heb liever het kusjes idee.. Eerst een paar kusjes en dan zoenen en ook vaak afsluiten met kusjes. |
08-09-2005, 22:45 | ||
Citaat:
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 17:27 |