Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2005, 21:01
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Ik heb op m'n computer een map staan waar ik alle patches etc. voor games in heb staan. het zijn dus vaak bestanden van 100Mb+.
Bij het openen van zo'n map duurt het altijd zó vreselijk lang voordat hij de icoontjes van die bestanden heeft geladen...en soms is het zelfs zo erg dat bijna mijn computer verder niets meer wil doen voordat ie klaar is.
Met een 3500+ processor en 1024Mb Dual Channel RAM zou ik nietecht problemen moeten hebben met zulk soort dingen lijkt me...
Ik heb het idee dat windows eerst die hele files doorscant voordat ie de icoontjes laat zien. Is er een manier om ervoor te zorgen dat ie dit wat sneller doet?
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2005, 23:45
Verwijderd
Snelheid van processor en geheugen hebben daar niet zoveel mee te maken. Als je de folder view in detail mode hebt staan dan probeert hij alle informatie over een bestand te krijgen, dus van exe-bestanden de auteur, het copyright, noem maar op (en bij films de resolutie, de tijdsduur enz.enz.) Hoe snel dat gaat heeft gewoon te maken met de snelheid van je harde schijf.

Bij mij werkt het om de folder view gewoon op list te zetten en niet op details.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 23:56
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-10-2005 @ 00:45 :
Snelheid van processor en geheugen hebben daar niet zoveel mee te maken. Als je de folder view in detail mode hebt staan dan probeert hij alle informatie over een bestand te krijgen, dus van exe-bestanden de auteur, het copyright, noem maar op (en bij films de resolutie, de tijdsduur enz.enz.) Hoe snel dat gaat heeft gewoon te maken met de snelheid van je harde schijf.

Bij mij werkt het om de folder view gewoon op list te zetten en niet op details.
bij mij staat ie ook op list...de details boeien me nooit zoveel
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30.