Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2006, 22:38
Verwijderd
Ik pm jullie wel..
Niet nu.. Maar morgen.. moet morgen om 5.30 alweer op.. k ga nu ff iets doen.. om mezelf bezig te houden.. ben nog super fit..
alleen last van mn rug..
Welteruste allemaal..
Advertentie
Oud 06-09-2006, 22:39
Alizée!
Avatar van Alizée!
Alizée! is offline
slaap lekker
Oud 06-09-2006, 22:39
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
slaapse
ontopic **gaap*
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 06-09-2006, 22:41
Alizée!
Avatar van Alizée!
Alizée! is offline
wou dat ik lekker kon slapen zo bin 5 min ipv 4 uur.
Oud 06-09-2006, 22:42
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Alizée! schreef op 06-09-2006 @ 23:41 :
wou dat ik lekker kon slapen zo bin 5 min ipv 4 uur.
das vervelend ja
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 06-09-2006, 22:44
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 06-09-2006, 22:51
Verwijderd
Ik zit n og achter de com. ben echt zo opgewekt..
K ga nu echt..ooh ja.. Drink thee, word je moe van..!!
Liefs
Oud 06-09-2006, 22:53
Alizée!
Avatar van Alizée!
Alizée! is offline
het helpt allemaal niet enigste dat helpt is 2dagen wakker blijven dan slaap ik wel goed
Oud 06-09-2006, 23:10
Verwijderd
Citaat:
darkfairy schreef op 06-09-2006 @ 23:44 :
Oud 06-09-2006, 23:11
Verwijderd
morgen og niet naar stage
voel me echt bagger
en darkfairy is aardig

aanvraag nieuwe OV-kaart ingdiend vandaag.
stomme pijn

o en ik heb nog geen huisarts
Oud 06-09-2006, 23:18
Verwijderd
Ik heb eindelijk een kamer!! Ik ben echt helemaal blij en ik kan niet ophouden met lachen!
Eindelijk gaat nu het echte fijne leven beginnen, eindelijk! Eindelijk heb ik er weer vertrouwen in, mijn leven komt goed. Het leven is mooi, het leven is waardevol
Oud 06-09-2006, 23:40
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 07-09-2006 @ 00:11 :
morgen og niet naar stage
voel me echt bagger
en darkfairy is aardig

aanvraag nieuwe OV-kaart ingdiend vandaag.
stomme pijn

o en ik heb nog geen huisarts
jij bent ook aardig *knuf*
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 06-09-2006, 23:57
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 07-09-2006 @ 00:11 :
aanvraag nieuwe OV-kaart ingdiend vandaag.
niks meer kwijtraken nu he
Oud 07-09-2006, 00:27
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Naar bed om half twee, opstaan om zes uur, tot half vier werken aan een verslag, een uur terug met de bus, twintig minuten om even snel wat te eten en vervolgens al weer aan de start van de avondvierdaagde verschijnen, thuis douchen, huiswerk maken tot 0:00 of zelfs later en dan pas tijd voor mezelf...
Ik ben moe, doodmoe, maar zo gaat iedere dag deze week weer in en uit, zucht.

En dan probeer je te slapen in de bus naar huis, gaat er zo'n stelletje idioten zitten stampen en springen en tikken met weet ik veel wat. De daarbij de hele weg keihard 'we zijn er bijna' schreeuwen. Ja hoor, zo kan die wel weer

En dan vandaag tijdens de vierdaagse ook nog heel veel blaren gelopen en mijn hiel ligt daardoor ook weer open... Ik kan nu nauwelijks meer fatsoenlijk lopen en daar baal ik enorm van. Want morgen dan: 10 km strompelen op een hoog tempo in plaats van 10 km lopen met 7 km/h.
Als dit soort dingen gebeuren voel ik me echt zo zwak. Al die stomme blessures . Ik ben moe, alles doet pijn, echt 'ge-wel-dig'
__________________
Je laat me vliegen... naar het maximum! Je laat me rennen... veel harder dan voorheen. Op de lange weg... richting het geluk...!
Oud 07-09-2006, 07:32
Verwijderd
Citaat:
Faerie schreef op 07-09-2006 @ 00:57 :
niks meer kwijtraken nu he
lach maar..ik moet elke werkdag vanaf middelstum naar groningen reizen. 12 strippen per dag. en ben ook maar een arme student.
Oud 07-09-2006, 07:37
wann
Avatar van wann
wann is offline
Citaat:
Alizée! schreef op 06-09-2006 @ 23:53 :
het helpt allemaal niet enigste dat helpt is 2dagen wakker blijven dan slaap ik wel goed
Been there, done that. Een of twee of drie nachten doortrekken... In mijn ervaring maakt slaaptekort veel sneller alles kapot dan alle pep die je naar binnenwerkt of alle drank die je drinkt. Als ik je een advies mag geven zou het toch zijn om gewoon in bed te gaan liggen en proberen te slapen, ook al duurt het uren voordat je in slaap valt. Ook al weet ik hoe verneukt het is als je de hele tijd wakker blijft liggen.
Oud 07-09-2006, 09:07
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik moet zo naar de kapper. Hopelijk verkloten ze het niet want mn haar is zo ongeveer het enige wat me nog bevalt aan mn uiterlijk.
Maar ja, aan puntjes/laagjes knippen kun je weinig verkloten toch?
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 07-09-2006, 09:08
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
wann schreef op 07-09-2006 @ 08:37 :
Been there, done that. Een of twee of drie nachten doortrekken... In mijn ervaring maakt slaaptekort veel sneller alles kapot dan alle pep die je naar binnenwerkt of alle drank die je drinkt. Als ik je een advies mag geven zou het toch zijn om gewoon in bed te gaan liggen en proberen te slapen, ook al duurt het uren voordat je in slaap valt. Ook al weet ik hoe verneukt het is als je de hele tijd wakker blijft liggen.
Dat weet ik niet hoor. Ik heb jaren slaaptekort gehad, maar trok het nog wel. De pep maakt echt wel meer kapot. Mede doordat je dan veel te weinig eet en je reserves gebruikt.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 07-09-2006, 09:15
wann
Avatar van wann
wann is offline
Citaat:
Redhair schreef op 07-09-2006 @ 10:08 :
Dat weet ik niet hoor. Ik heb jaren slaaptekort gehad, maar trok het nog wel. De pep maakt echt wel meer kapot. Mede doordat je dan veel te weinig eet en je reserves gebruikt.
Mjah, in dat opzicht wel. Maar als ik een paar dagen lang aan de pep had gezeten kwam m'n eetlust weer heel sterk door en at ik meer dan als ik nuchter was geweest, en dat hield ik dan ook de rest van de tijd vol. Dus dan kwam ik niet echt veel eten tekort. Helaas bleven dan wel m'n wangen invallen (gebeurde bij mij nogal snel vergeleken bij andere pepgebruikers die ik kende).

Maar goed, daar heb je een punt en als je niet veel eet zal pep toch wel veel meer schade toebrengen, dus ja daarin moet ik je gelijk geven.

Edit: en het zal er ook nog vanaf hangen hoeveel slaaptekort het betreft. Als je nog steeds op 4-6 uur per nacht uitkomt gemiddeld is dat weer een wereld van verschil met 8 uur slapen op 80 uur wakker zijn.

Laatst gewijzigd op 07-09-2006 om 09:17.
Oud 07-09-2006, 09:39
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
wann schreef op 07-09-2006 @ 10:15 :
Mjah, in dat opzicht wel. Maar als ik een paar dagen lang aan de pep had gezeten kwam m'n eetlust weer heel sterk door en at ik meer dan als ik nuchter was geweest, en dat hield ik dan ook de rest van de tijd vol. Dus dan kwam ik niet echt veel eten tekort. Helaas bleven dan wel m'n wangen invallen (gebeurde bij mij nogal snel vergeleken bij andere pepgebruikers die ik kende).

Maar goed, daar heb je een punt en als je niet veel eet zal pep toch wel veel meer schade toebrengen, dus ja daarin moet ik je gelijk geven.

Edit: en het zal er ook nog vanaf hangen hoeveel slaaptekort het betreft. Als je nog steeds op 4-6 uur per nacht uitkomt gemiddeld is dat weer een wereld van verschil met 8 uur slapen op 80 uur wakker zijn.
zolang ik door bleef gaan met pep at ik nauwelijks, pas als ik twee dagen geen pep had kreeg ik weer honger. Gek genoeg had ik dus niet echt ingevallen wanger. Werd wel magerder in mijn gezicht, maar niet dat junkenbekkie.
Mijn vriend en een vriend van ons krijgen bij wijze van spreke na elke lijn een ingevallen bek.

Qua hoeveel slaap te kort heb je gelijk. Daar heb ik niets meer aan toe te voegen.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 07-09-2006, 09:45
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Misschien is een carriere als muurbloempje toch niet zo slecht voor mij. Ik twijfel echt aan mijn keuzes op dit moment, misschien is het helemaal niks voor mij en schat ik mezelf helemaal verkeerd in...
Oud 07-09-2006, 11:22
pearlette
Avatar van pearlette
pearlette is offline
Citaat:
unfaiithful schreef op 06-09-2006 @ 23:31 :
Zijn jullie ooit gedwongen tot iets?
Iets dat je leven stuk maakt?
Iets waarvan je weet dat je het niet aankunt?
Iets waar je vaak aan dnekt.. Met zelfmoordneigingen??
Ja je bent niet de enige.
Maar je kan er wel wat aan doen, al is het een lange weg.
__________________
Excuse me, I just have to explode this body off me.

Laatst gewijzigd op 07-09-2006 om 11:26.
Oud 07-09-2006, 12:10
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
rustige dag vandaag
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 07-09-2006, 12:23
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Saai, saai, saai... Ik verveel me dood op dit moment. Ik haat pauzes...
__________________
Je laat me vliegen... naar het maximum! Je laat me rennen... veel harder dan voorheen. Op de lange weg... richting het geluk...!
Oud 07-09-2006, 12:49
Verwijderd
Citaat:
darkfairy schreef op 07-09-2006 @ 13:10 :
rustige dag vandaag
wacht maar tot ik online kom als mn internet t doet
Oud 07-09-2006, 12:49
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 07-09-2006 @ 13:49 :
wacht maar tot ik online kom als mn internet t doet
nou dus
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 07-09-2006, 13:03
Verwijderd
Oud 07-09-2006, 13:09
kiya
kiya is offline
Hallo,

Ik had al een berichtje gepost in 'contact gezocht', maar een forumbaas (kruimel) gaf me het advies ook hier te posten, aangezien hier voornamelijk mensen zitten met interesse in psychologie. Voor een project aankomend jaar zoek ik (3e jaars ontwikkelingspsycholoog) iemand die ik mag 'onderzoeken'. Meer info staat in het volgende bericht: klik hier. (en aub ook daar reageren, aangezien ik deze thread waarschijnlijk niet meer ga lezen)

Alvast bedankt voor de interesse!
__________________
I felt like I could conquer the world today, but I couldn't get the front door open...
Oud 07-09-2006, 13:29
moon
Avatar van moon
moon is offline
ik voel me nog steeds . Ik twijfel of ik morgen naar school toe zal gaan.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 07-09-2006, 14:45
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Laatste dag vakantie.. Na 3 maanden moet ik morgen weer naar school.
Ik begin op een nieuwe school (vavo) dus heb morgen eerst introductie. De hele dag, tot half 5
Ik weet niet of ik het leuk vind. Ik heb altijd een hekel gehad aan school, eest omdat ik me verveelde (het was me allemaal te simpel) later omdat ik depressief was en alleen maar thuis in mn bed wou liggen. En niemand in mijn klas had waar ik echt goed bevriend mee was. De meesten vonden me raar geloof ik. Wisten niet waar ik last van had enz.
Maar goed, misschien wordt het dit jaar beter. Heb iig maar weinig lesuren.
Morgen eerst maar eens die introductie.. Ik ga 'iets sportiefs' doen. Wat ik vrij kut vind, aangezien ik behoorlijk slecht ben in de meeste sporten door mijn rug. En de school zorgt voor de lunch. Ik hoop ernstig dat dat inhoudt dat we broodjes krijgen, niet dat ze met iets als patat aan komen zetten..

Nou ja, afwachten maar.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 07-09-2006, 15:01
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik voel me klote
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 07-09-2006, 15:40
Verwijderd
Ja het is toch moeilijker dan ik dacht, nu hij is gaan studeren. Maar toch laat hij me duidelijk weten dat hij van me houdt. En dat is het fijnste wat er is <3
Verder, ik zit 'ineens' weer op voetbal. Gister is dat in een uurtje zo gekomen en zometeen heb ik mijn eerste training, zaterdag m'n eerste wedstrijd. Wel heel snel allemaal, maar wel superleuk. Ik heb er echt in zin om me weer helemaal kapot te sporten en daarna na een douche in slaap te vallen. Dat is echt een van de fijnste dingen die ik kan bedenken. Daarbij zal ik weer conditie opbouwen en dat is toch wel iets wat ik belangrijk vind, eigenlijk, voor mezelf dan. Ik wil ergens goed in zijn en me lichamelijk uitsloven. Maar straks zijn het allemaal domme wijven in dat team. Dat zou natuuriljk kunnen, maar ach, ik zie het wel.
Oud 07-09-2006, 15:42
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Ik blijf toch ambivalente gevoelens houden bij die hobby. ^^
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Oud 07-09-2006, 16:18
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Citaat:
JaJ schreef op 07-09-2006 @ 16:42 :
Ik blijf toch ambivalente gevoelens houden bij die hobby. ^^


Ik heb zin om Frans te praten.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 07-09-2006, 17:15
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Een vriendin van me heeft al enkele jaren grote problemen, en ik kan er niets aan doen.
__________________
Chaos unleashed..
Oud 07-09-2006, 17:21
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik kan mezelf er gewoon niet meer naartoe schoppen. Ik wil gaan, toch niet, toch wel, toch niet, toch wel, toch niet... Uiteindelijk ga ik dan maar niet en ondertussen betaal ik wel door.
Oud 07-09-2006, 17:45
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
het besef begint langzaam te komen... worden moeilijke tijden.
M. is zo lief voor me, ben zo blij haar om me te heen hebben. Jammer genoeg gaat ze wel een weekje op vakantie zaterdag, maargoed.. overleef ik wel weer.

Ben benieuwd/bang naar/voor de komende weken..
Oud 07-09-2006, 17:48
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 07-09-2006 @ 18:45 :
het besef begint langzaam te komen... worden moeilijke tijden.
M. is zo lief voor me, ben zo blij haar om me te heen hebben. Jammer genoeg gaat ze wel een weekje op vakantie zaterdag, maargoed.. overleef ik wel weer.

Ben benieuwd/bang naar/voor de komende weken..
Hoe was de begrafenis
Oud 07-09-2006, 18:34
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Vanaf heden HAAT ik nationale veteranendag. Ik heb er 2 uur over gedaan om van Roermond Centrum in Roermond Oost te komen. Heb door weet ik wat voor rotweggetjes moeten omrijden om van het centrum, terug in het centrum te komen. File, file, file. Ben je bijna terug in Roermond staat er 'wegens evenement verkeershinder' *BOOS*

Leuk zo'n evenement, maar regel dan ook het verkeer fatsoenlijk!
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 07-09-2006, 18:49
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik verklaar mijn dipje weer voor over. Zo.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 07-09-2006, 19:08
Verwijderd
Net heerlijk gesport, dat doet echt goed!

En en en... Volgende week is de reünie van mijn vakantiekamp en ik sprak net de jongen die ik heel erg leuk vind, die dus ook mee was op dat kamp, op msn en hij vroeg me of ik al een dagje eerder naar hem toe wou komen . Leukleukleuk! Ik zeg nog niet dat ik verliefd op hem ben, maar ik vind hem wel heel leuk!
Oud 07-09-2006, 19:15
Redhair
Redhair is offline
Heel relaxte dag gehad. Eerst thuis wat gehangen, om drie uur ging ik naar J. toe. We gingen op bed liggen, sliepen een uurtje.
Daarna in de keuken en op het balkon gehangen met K. erbij. Gelukkig doen zij weer normaal tegen elkaar, kunnen we weer met z'n drieen lachen en ouwehoeren.
K. en J. gingen koken, ze aten in K.'s kamer. Ik at niet mee, ging op de bank liggen en viel weer in slaap.
Wat geblowt en geouwehoerd, toen met J. op zijn bed gelegen, tv gekeken.
Ik zei dat het me speet dat ik niet verder kon. Hij was even stil, vroeg waarvoor ik nou bang ben. Ik zei dat ik het niet wist. Ik wil wel, maar kan niet. Er gaan gewoon alarmbellen in mijn hoofd rinkelen, dan kan ik niet meer.
Hij reageerde met een kus op mijn hoofd en een knuffel.

Kon ik het maar beter uitleggen. Nee, hoefde ik het maar niet uit te leggen, was dat hele fucking klote verleden er maar niet geweest. Jezus, ik wil het ook gewoon kunnen, ik wil niet steeds klem zitten in het verleden, steeds blokkeren.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 07-09-2006, 19:18
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
spammen, spammen, spammen!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-09-2006, 19:18
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
speksteen bewerken is wel oke..
lekker agressief vijlen aan dat stuk steen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-09-2006, 19:19
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
en toen wassie vol..
en voel ik me weer een spam muts.. maar wel wat beter
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15.