17-09-2002, 22:58 | |
mijn ervaring met een navelpiercing is dat het zetten heel erg pijn deed, het bloede weinig maar het bleef nog wel 2 dagen pijn doen.
tja, en nu heb ik hem een half jaar en hoef ik em eigenlijk niet meer dus denk er goed overna voordat je het doet anders gooi je je geld weg.
18-09-2002, 09:05 | |
als ze hem goed zetten (in een keer) dan voelt je alleen de eerste prik en als tie der uit komt (je vlees dus) en je kan de zwelling tegen gaan met ijs
18-09-2002, 12:40 | ||
Citaat:
mijn navelpiercing deed maar een secondje een prikje pijn...
18-09-2002, 13:24 | |
Ik hem mn neuspiercing laten prikken, en vond dat toch wel tegenvallen.
Mn lippiercing vond ik minder erg, je voelt even een pijnscheut, maar ze doen het zo snel dat je het nauwlijks merkt. Je moet wel van te voren genoeg eten hebben, anders gaat het mis. Ik had toen ik mn neuspiercing liet doen een half broodje op. En viel half flauw bij het prikken. Het verhaal is dat je lichaam een soort drugs aanmaakt als er een grote pijnscheut is, en als je niet genoeg gegeten hebt val je daardoor flauw. |
18-09-2002, 13:38 | ||
Citaat:
bij mij ging het heel goed en 'pitste' het alleen een beetje
18-09-2002, 18:03 | |
uhmz hangt er vanaf waar misschien...
oren doet geen pijn vind ik, je voelt het maar heel ff, meer 'schrik' neus doet even pijn, je ogen gaan tranen (normale reactie) maar de pijn is snel weg.. Boven in je oor (door je kraakbeen) is iets pijnlijker en voel je een fftjes, in het begin moet je er ook ff niet op gaan liggen, maar als het gewoon helemaal geheeld is dan voel je er niets meer van.. (althans ik dan) uhmzz in dat stulpje bij je oor (weet niet hoe dat heet) dat voelt ongeveer hetzelfde als boven in je oor door dat kraakbeen, ik vond het iets minder vervelend voelen zelfs.. En tong dat wordt verdoofd, en ik vond het ook geen pijn doen, die pin zat er doorheen voor dat ik er erg in had.. Alleen omdat je tong erna opzet, voel je het af en toe ff, maar met een ijsklontje is dat zo verholpen. Nu heb ik m meer dan een jaar en ik heb nergens last meer van.. Mjah dat zijn dus alle piercings die ik heb.. mjah wat is pijn.. de een zal sneller zeggen dat iets pijn doet dan een ander.. IK vond het iig allemaal niet akelig ofzo, en heb nooit ergens last van gehad eigenlijk.. Mjah thangt er een beetje vanaf waar je een piercing laat zetten.
18-09-2002, 18:04 | ||
Citaat:
En ben maar niet bang, het doet echt geen pijn.. En ik heb dezelfde avond gewoon weer kunnen eten, dus verhalen van mensen die weken niet hebben kunnen eten zijn volgens mij gewoon overdreven
18-09-2002, 18:25 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
18-09-2002, 19:27 | ||
Citaat:
is een navelpiercing zilver dan ?
18-09-2002, 19:35 | ||
Citaat:
|
18-09-2002, 21:11 | ||
Citaat:
18-09-2002, 21:11 | ||
Citaat:
19-09-2002, 23:26 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
22-09-2002, 12:45 | |
sorry kom ik weer aan te zeuren.
maarre heb nu al een tijdje een dikke tong, best irri kan nog steeds niet normaal praten, zou toch al wel minder moeten zijn?? en hij begint ook een beetje in mn tong weg tezakken is dat erg?? wat kan ik daar aan doen?? sorry heb er geen ervaring mee dus vraag maar gewoon ff. kussie |
25-09-2002, 15:33 | ||
Citaat:
Maar de pijn verschilt per persoon, ik heb er namelijk helemaal geen last van gehad. Ik heb ook een tragus laten zetten zonder verdoving, en die deed ook geen pijn. maar ijsjes eten helpt goed, al is dat ook best moeilijk met een tongpiercing suc6!
25-09-2002, 15:42 | ||
Citaat:
En volgens mij zakt het bolletje bij iedereen er half in.. Let wel op dat het een kuiltje wordt, en niet dat het echt in je tong gaat.. als je er namelijk te veel mee speelt, kan het bolletje in je tong gaan en kan het dichtgroeien.. Bel in zon geval meteen naar je piersmens, en die zet er een grotere bol op.. die heb ik nu ook...
25-09-2002, 20:20 | |
neus->Ligt eraan of t met een naald word gedaan of geschoten.Lijkt mij.Met een anald schijnt t minder pijn te doen.Mijne werd geschoten en deed geen pijn.
Lip->Je voelt wel degelijk de naald erdoor heen gaan en de dag (maybe 2 dagen)erna heb je wel beetje last van de zwelling maar tis wel de moeite waard (vind ik) tong->Voel je niet alsie gezet word.Alleen omdat je dan iets in je mond hebt beginnen je speeksel klieren te hyperproduceren *kwijl* en das nogal irritant.En de zwelling die je dr na (kan) hebben is niet zo fijn. Navel->Voel je ook niet alsie gezte word.Alleen erna dan voel je de huid een beetje trekken. Wenkbrauw->Ligt eraan of de huid daar gevoelig is.En wenkbrauwen kunnen heel snel gaan bloeden. Ik vind zelf oorbellen laten schieten/prikken pijnlijker dan andere piercingen.
26-09-2002, 19:48 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
zilver mag volgens mij juist helemaal niet voor piercings gebruikt worden.. maar goed kan het ook mis hebben. |
05-10-2002, 17:02 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
08-10-2002, 11:11 | |
hey,
ja ik heb niet alles gelezen, maar ik he ook een navelpiercing het doet even 5 seconden pijn(nog niet eens zo heel erg) en dan is het over! daarna was het bij mij nog wel een paar dagen heel gevoelig en rood maar dat ging ook vanzelf over nu voel ik er niks meer van! en boven in me oor heb ik ook tja ik weet niet of dat pijn doet want ik heb em laten schieten daar voelde je niks van alleen daarna wel! me vriendin heeft em wel laten piercen en bij haar deed het echt heel erg pijn na een half jaar nog steeds maar dat zal wel aan haar liggen! en tongpiercing wil ik ook maar dat lijkt me wel pijnlijk maarja is ook zo weer over moet je maar denken! KuzZzZz.........
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
enquete PWS Over tattoes en piercings Ilsuuuh | 25 | 06-11-2008 14:30 | |
Lifestyle |
Piercings Piercingske | 7 | 29-11-2004 15:29 | |
Lifestyle |
piercings!!!welke kleuren , vormen, en plaatsen??? liesemies | 40 | 18-03-2003 16:34 | |
De Kantine |
Stelling: `Jongeren met piercings overwegen vaker zelfmoord` Internationalist | 17 | 31-07-2002 22:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Jongeren met piercings overwegen vaker zelfmoord dystopia | 54 | 10-07-2002 15:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
hier een link voor mensen die info over piercings willen! HipHopSter | 3 | 11-10-2001 23:49 |