31-05-2007, 18:42 | |
...en meer! Het oude topic van Dusjcrib is bijna vier jaar meegegaan en staat vol leuke bezigheden, hier kun je nieuwe tips en/of aanvullingen kwijt. Veel plezier!
|
Advertentie | |
|
31-05-2007, 20:37 | ||
Citaat:
01-06-2007, 10:52 | ||
Citaat:
Beetje improviseren, maar op een dak zitten is gaaf.
02-06-2007, 00:16 | ||
Citaat:
02-06-2007, 18:20 | ||
Citaat:
En texel, je hebt er leuke dorpjes om terrasje te pakken, je hebt Juttersmusea (leuk), bootje varen over de wadden, parachute-springen. Daarnaast zitten er best veel mini-campings en bed & breakfasts op dat kleine eilandje. Leuk idee.
04-08-2007, 10:56 | ||
Citaat:
06-08-2007, 22:50 | ||
Citaat:
20-08-2007, 15:52 | ||
Citaat:
|
27-08-2007, 22:19 | ||
Citaat:
Haha, ik zal mijn vriendje maar niet op een weekendje Texel trakteren, heeft ie nog niet het gevoel dat ie weg is volgens mij (woon in Den Helder)
27-08-2007, 22:22 | ||
Citaat:
nou, dat je nog niet hebt gezoend of geen vriend hebt gehad, hoef je je niet voor te schamen hoor. Ik bedoel... (cliché) je kunt het niet dwingen en je moet maar net díe jongen tegenkomen waar je verliefd op wordt. Ik denk dat die droom niet zoveel zegt. Ik heb zovaak dromen en als ik dan wakker wordt denk ik; waarom droom ik dat? het zijn dan dingen die ik in het echt niet zou willen. Je moet je afvragen hoe leuk je die jongen vind (aardig of écht leuk) en of je het je niet in je hoofd haalt juist omdat je je ervoor schaamt dat je geen vriend hebt gehad, je weet dat je goedkeuring hebt van je vriendinnen (want die zeggen ook al van 'is hij niet wat voor jou') en agh, hij kan er ook wel mee door.... (volg je me nog?) Laat het ff gaan..
30-08-2007, 16:54 | ||
Citaat:
31-08-2007, 12:08 | |
Ik (ben 18 en) heb sinds eergisteren nog geen vriendin, maar er zijn wel wat dingen gebeurd die dag. Ik wil nu weer iets leuks gaan doen, alleen een aantal dingen vallen al af. 'S avonds iets doen gaat niet, aangezien haar (zij is 16,5) ouders dit niet toelaten. Stukje fietsen vind ze niet leuk, zwemmen heeft ze geen zin in.
Poeh, klinkt best dramatisch zoals ik het nu typ. Maargoed, iemand misschien een ideetje? Wandeling over het strand zou leuk zijn, alleen Limburg ligt nu niet direct aan zee. |
01-09-2007, 14:35 | ||
Citaat:
Er zijn zeker genoeg plekken om mooi te wandelen ookal is er geen strand
06-09-2007, 03:09 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Samen glow-in-the-dark sterren op je plafond plakken. Best wel lachen. Heb ik al eenmaal gedaan met een goede vriend, was best een succes. Moet je trouwens wel in een goeie bui zijn, ik vond het erg leuk, we hebben heerlijk gelachen en daarna lekker gezellig gelegen om het resultaat te bekijken.... En natuurlijk de herinneringen later, af en toe reminiscen wij daar nog wel eens over: "Weet je nog de sterren op het plafond?"...."Ja...dat was leuk heh" |
07-09-2007, 22:23 | ||
Citaat:
08-09-2007, 00:51 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zou een concert geweldig vinden, maar het ligt er natuurlijk wel heel erg aan van welke band. zou je me meenemen naar iets wat ik echt afschuwelijk vind, dan zou ik echt direct daar op afknappen. een concert heeft verder ook zo zijn voor- en nadelen. makkelijk gespreksonderwerp, maar moeilijk om echt leuk te praten (je staat wel in een zaal met veel mensen en harde muziek)... |
15-09-2007, 14:48 | |
20 oktober zijn we 2 jaar samen. En ik heb geen idee wat we kunnen gaan doen, ben nogal inspiratieloos . In een hotelletje ofzo logeren zien we niet zo zitten, ook qua het financiële plaatje. Maar we willen 't liefst wel een dagje iets leuks gaan doen, maar wát ? Iemand tips/ideën?
15-09-2007, 23:26 | |
ik heb volgend weekend een eerste date met een jongen die ik leuk vind.. ik dacht dat we misschien naar de bios konden gaan, want hij vind horror leuk en er draait een nieuwe horror in de bios.. zou nog best romantisch kunnen worden.. wat vinden jullie ervan of nog andere suggesties?
|
15-09-2007, 23:32 | ||
Citaat:
dierentuin?
30-09-2007, 13:26 | ||
Citaat:
01-10-2007, 15:40 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Of de V staat verkeerd of het is gewoon een vriendin of je bent ehh.... lesbi. Ik heb er geen problemen mee, met lesbi, maar het stond wat raar |
10-10-2007, 20:15 | |
Àls het straks weer winter is heel romantisch s'avonds een wandeling gaan maken als het sneeuwd.
Mijn vriend praat hier altijd met veel liefde over de wandeling die wij vorig jaar maakten. Ga onder een lantaren paal staan met zacht licht, als het dan heel mooi zacht sneeuwd elkaar zoenen. Romantischer kan het bijna niet.
16-10-2007, 22:07 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
op een mooie dag naar het bos en dan en rustig plekje opzoeken |
Advertentie |
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het TipTopic (Alles over cadeaus en dates) Elin3 | 40 | 02-03-2022 10:05 | |
Liefde & Relatie |
Veranderingen in de belangrijke topics op Liefde & Relatie WolterB | 1 | 21-11-2012 15:03 | |
Liefde & Relatie |
Hoe zeg ik haar dat ik verliefd op haar ben? immortelle | 24 | 01-03-2011 06:16 | |
Liefde & Relatie |
meisjes mee nemen Pieropinto | 2 | 07-06-2010 06:16 | |
Liefde & Relatie |
date frukii | 3 | 04-09-2009 10:04 | |
Liefde & Relatie |
Kado vriend Piepje0123 | 4 | 02-03-2009 19:07 |