Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2008, 23:33
Verwijderd
Citaat:
uhh mijn drama date was met een jongen met wie ik ging lunchen in de stad. toen de ober kwam bestelde hij voor mij, zonder ook maar iets te vragen, een vers geperste jus d'orange . toen ik zei dat ik meer zin had in een kopje thee, reageerde hij niet.
toen de ober terug kwam met onze drankjes zei die jongen: en doe maar twee keer een gegratineerde tomatensoep... ehh? ober: sorry maar dat staat niet op de kaart. 'ok dan zeg maar tegen de kok dat ik er ben, (naam)". toen de ober terug kwam zei die: 'eh, a. de kok kent je niet, en b. we hebben nog steeds geen gegratineerde tomatensoep'.
ik proestte het uit van het lachen maar hij was boos en stond er op dat we naar een andere tent gingen . toen vond ik het welletjes en ben ik maar naar huis gegaan.

in de tussentijd ben ik te weten gekomen hoeveel hij verdiende en wat zijn grote passies waren (auto's auto's en auto's). ik hoefde alleen maar een beetje te knikken en was blij toen hij boos werd over de tomatensoep, zodat ik naar huis kon
Oh wat erg

Bij mij valt het nog wel mee. Wel ontzettend afgeknapt op die kerel die me op de eerste date (die ik met aarzeling had aangenomen, omdat hij mij veel leuker vond dan ik hem) uitgebreid hardop ging vergelijken met zijn droomvrouw. Oh, en z'n exen. En toen volgde er een paar week later nog een vrij beschamend incident (voor hem) wat veel drank, zijn maaginhoud en net niet mij betrof. Dus dat werd het absoluut niet, al heb ik nog nooit zo gelachen als om dat laatste (met dank aan de drank)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2008, 14:13
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik vind het best jammer dat ik zulke dingen niet meemaak tijdens dates. (Hoewel ik maar wat blij ben dat mijn dates gewoon leuk zijn geweest.) Wat een leuke verhalen. Al kan ik me wel voorstellen dat het op dat moment niet zo grappig is.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2008, 13:10
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
idd, echt wtf, waarom zou het raar zijn om ff te wachten met op het knopje drukken, en naar buiten kijken in de bus? Ik snap de logica ook niet zo. het is toch relaxt om een beetje naar buiten te staren, beetje dorpjes/straatjes kijken. bovendien word ik anders misselijk in de bus Maar ik snap echt in godsnaam niet hoe dit een afknapper kan zijn...
Veel mensen begrijpen denk ik niet wat ik bedoel (en ik krijg dit wel vaker (overal, niet alleen dit forum), is dit nou onduidelijke uitleg van mijn kant of gebrek aan intelligentie van... iedereen lol?).

Sommige mensen zijn zo zelfbewust dat ze niet op het knopje willen drukken zo gauw ze de een-na-laatste halte gepasseerd zijn omdat ze denken dat andere dan van hen gaan denken dat ze niets belangrijkers te doen hebben dan naar buiten staren om te kijken wanneer ze op het knopje kunnen drukken.

Ik zal een dateverhaal quoten dat ik een (hele lange tijd) terug geschreven heb:

Spoiler
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 28-10-2008, 13:48
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
godallejezus, wat een overbodig lang kutverhaal
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Met citaat reageren
Oud 28-10-2008, 14:21
I am Weasel
Avatar van I am Weasel
I am Weasel is offline
Mahahaha of je weet wanneer je het moet opgeven.
__________________
Ik wezel er tussenuit
Met citaat reageren
Oud 28-10-2008, 14:28
Delius
Delius is offline
Citaat:
Veel mensen begrijpen denk ik niet wat ik bedoel (en ik krijg dit wel vaker (overal, niet alleen dit forum), is dit nou onduidelijke uitleg van mijn kant of gebrek aan intelligentie van... iedereen lol?).

Sommige mensen zijn zo zelfbewust dat ze niet op het knopje willen drukken zo gauw ze de een-na-laatste halte gepasseerd zijn omdat ze denken dat andere dan van hen gaan denken dat ze niets belangrijkers te doen hebben dan naar buiten staren om te kijken wanneer ze op het knopje kunnen drukken.

Ik zal een dateverhaal quoten dat ik een (hele lange tijd) terug geschreven heb:

Spoiler
Je verhaal is lachwekkend maar ik begrijp niet hoe het kan verklaren dat jij dat knopjes drukken zo irritant vindt.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2008, 14:28
wallflower
Avatar van wallflower
wallflower is offline
Citaat:
Veel mensen begrijpen denk ik niet wat ik bedoel (en ik krijg dit wel vaker (overal, niet alleen dit forum), is dit nou onduidelijke uitleg van mijn kant of gebrek aan intelligentie van... iedereen lol?).

Sommige mensen zijn zo zelfbewust dat ze niet op het knopje willen drukken zo gauw ze de een-na-laatste halte gepasseerd zijn omdat ze denken dat andere dan van hen gaan denken dat ze niets belangrijkers te doen hebben dan naar buiten staren om te kijken wanneer ze op het knopje kunnen drukken.

Ik zal een dateverhaal quoten dat ik een (hele lange tijd) terug geschreven heb:

Spoiler
Wat heeft dat in hemelsnaam met in de bus zitten te maken?
__________________
i need so badly to believe that there is truth, that love is real
Met citaat reageren
Oud 28-10-2008, 18:43
Verwijderd
dat, en hoezo heb je een bord voor je kop?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2008, 20:03
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hahahaha omfg
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 28-10-2008, 20:33
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
ohja, ergste afknapper: kerels die niet weten wanneer je ze niet moet.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2008, 20:58
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
ohja, ergste afknapper: kerels die niet weten wanneer je ze niet moet.
Wat bij mij meestal wel werkt is: Gast, rot op. Ik moet je niet!
En als dat niet werkt is er altijd wel personeel te vinden die een vent voor een dame buiten wil zetten omdat hij haar lastigvalt.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2008, 22:24
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Je verhaal is lachwekkend maar ik begrijp niet hoe het kan verklaren dat jij dat knopjes drukken zo irritant vindt.
Niets? Of moet ik per se overal 20 witregels invoegen en er "OT:" voor zetten?

Citaat:
Wat bij mij meestal wel werkt is: Gast, rot op. Ik moet je niet!
Ja dat werkt bij mij dus ook. Dat in dat verhaal niet.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 29-10-2008, 11:05
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Niets? Of moet ik per se overal 20 witregels invoegen en er "OT:" voor zetten?



Ja dat werkt bij mij dus ook. Dat in dat verhaal niet.
Ik vind je verhaal echt geweldig met dat meisje god wat heb jij een geduld met dat kind gehad. In ieder geval, ik snap nog steeds niet hoe dat moet onderbouwen dat jij het irritant vindt dat iemand wel of niet meteen op een knopje douwt. Jij denkt dat ze dat uit onzekerheid of stoerdoen doen, maar het kan ook zijn dat je zelf zo paranoia bent en dat die meisjes daar (net als ik) echt totaal niet over nadenken. De ene keer ram ik meteen op het knopje zodra ik mijn eenerlaatste halte gepasseerd ben, de andere keer druk ik net voordat ik mijn halte zie opdoemen na de bocht. Het kan me daarbij weinig schelen wat anderen daarvan denken. Ik weet niet hoe jij kan zien aan die meisjes dat ze zich daar wel druk om maken?

P.s. heb je nog meer van die verhalen? Ik zit me te vervelen op school
Met citaat reageren
Oud 29-10-2008, 14:33
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Diende dat verhaal nou ter illustratie van hoe blind mannen zijn voor overduidelijke hints?
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2008, 14:51
Verwijderd
Citaat:
ohja, ergste afknapper: kerels die niet weten wanneer je ze niet moet.
misschien toch eens stoppen met hints geven en gewoon DUIDELIJK ZIJN :@:@:@:@:@
Met citaat reageren
Oud 29-10-2008, 22:54
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
P.s. heb je nog meer van die verhalen? Ik zit me te vervelen op school
Yeh ik heb er een stuk of... 10, maar ze zijn allemaal erg slordig geschreven omdat het meer voor mezelf is maar de bovenste had ik al eens ergens eerder gepost dus hij kon ook wel hier.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 29-10-2008, 23:32
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ik zou ook doodsbang worden trouwens als een of andere gast zijn slaapbank uitklapte, mij de hele dag al nonchalant had aan proberen te raken, en mij uitnodigde genoeglijk naast hem te komen hangen/liggen. Zeker als ik die hele dag nog niet met hem gepraat had

Maar goed, dat meisje klonk ook niet geheel normaal moet ik toegeven. Misschien had ze tijdens het wachten spijt gekregen en besloten alle geestelijke, emotionele en lichamelijke toenadering af te weren, en had ze niet genoeg lef om het gewoon ronduit te zeggen.


ontopic heb ik niets toe te voegen, mijn voorselectie is gewoon goed
Met citaat reageren
Oud 30-10-2008, 13:52
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Diende dat verhaal nou ter illustratie van hoe blind mannen zijn voor overduidelijke hints?
dat sowieso maargoed, als zij het zó niet leuk vond, had ze ook gewoon kunnen zeggen 'ik ga naar huis'. Maar mevrouw blijft de hele dag maar dan wel niets zeggen. Als je dan toch blijft, doe dan op zijn minst gezellig! Ze komt extra en vervolgens doet ze de hele dag kortaf. En het leuk vinden dat je handen blauw worden, ok...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2008, 13:53
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Yeh ik heb er een stuk of... 10, maar ze zijn allemaal erg slordig geschreven omdat het meer voor mezelf is maar de bovenste had ik al eens ergens eerder gepost dus hij kon ook wel hier.

gimme more
Met citaat reageren
Oud 04-11-2008, 15:09
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Ik ben een keer op een date geweest met een jongen van wie ik ook een verenigingsgenoot kende. Met die verenigingsgenoot was ik redelijk goed bevriend (dat was ook bekend), maar dat kon mijn date niet zo goed hebben dus hij heeft ongeveer de hele date zijn verenigingsgenoot zitten afkraken, dat hij een blaaskaak was etc. etc.
Dat je mensen gaat zitten afkraken tijdens een date is één ding (al niet bepaald charmant) maar als het dan over mensen gaat waar je date mee bevriend is......
Hij wilde daarna nog een keer daten maar dat heb beleefd geweigerd
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Met citaat reageren
Oud 04-11-2008, 16:43
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
dat sowieso maargoed, als zij het zó niet leuk vond, had ze ook gewoon kunnen zeggen 'ik ga naar huis'. Maar mevrouw blijft de hele dag maar dan wel niets zeggen. Als je dan toch blijft, doe dan op zijn minst gezellig! Ze komt extra en vervolgens doet ze de hele dag kortaf. En het leuk vinden dat je handen blauw worden, ok...
Ja ik snap het eerlijk gezegd ook niet, maar ik heb wel diep respect voor haar. Ik zou echt na die eerste hilarische opmerking van hem alweer onder op de trein gesprongen zijn.
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2008, 21:23
Noddy
Noddy is offline
Niet een echte date. Ik was op zoek naar iemand die met mij mee wilde naar Lowlands. Via hyves in contact gekomen met een jongen. Hij was niet zo knap, maar ik was verder toch nergens op uit en dat had ik hem ook duidelijk gemaakt. Ik kan goed met jongens opschieten, en wie weet was hij ook wel ok. Voordat we naar Lowlands zouden gaan hadden we nog afgesproken, zodat we elkaar beter konden leren kennen.

Goed, we hadden in Utrecht afgesproken. Toen zag ik hem eindelijk en hij was gewoon heel vreemd. Hij had een vreemde houding, rare manier van praten. Ik voelde me niet echt gemakkelijk. Maargoed, ik vond het ook zo onbeleefd om hem meteen te dumpen. We gingen even de stad in.
Er was werkelijk geen reet aan. We hadden totaal andere interesses. Ook onze muzieksmaak was nogal verschillend, daar konden we ook niet over praten.
We zaten ergens op een bankje, en opeens voel ik een prik in mijn zij. Ik kijk hem aan, en ik zie dat hij zijn vinger nog steeds uitsteekt. Waar was hij mee bezig?
"Vind je dat niet leuk dan?"
Domme vraag, natuurlijk vind ik dat niet leuk. Ten eerste kan ik er niet tegen en ten tweede vind ik het niet zo fijn dat er een vreemde aan mij zit.

Ik wist echt niet wat ik met hem aan moest, dus ik ging er maar vandoor. Hij ging ook naar zijn trein, zei hij. Toen hij zag dat zijn trein al over 3 minuten zou vertrekken, besloot hij wat langer bij mij te blijven. Fuck, ik kwam echt niet van die gast af.

Gelukkig stond mijn trein al te wachten, en ik wilde die richting op lopen. " Krijg ik nog een knuffel?"
Oeps, liever niet natuurlijk. Dus dat zeg ik. Gaat die lul opeens uitgebreid, uit het niets over mijn buik aaien. Hoe komt hij erop?

Ik ben snel in mijn trein gestapt.

Nog geen vijf minuten later krijg ik een smsje van meneer. Hij vond het heel gezellig en hij hoopte dat we snel weer zouden afspreken.
Ik heb niet gereageerd

's Avonds kreeg ik een berichtje op hyves. Hij vond het heel gezellig en hij was bijna jarig. Of ik misschien op zijn verjaardag wilde komen.

Ik besloot hem terug te sturen dat het voor mij niet zo nodig hoefde. Ik zei dat ik niet echt vond dat er een klik was tussen ons.

Stuurt hij terug: Ja die klik was ver te zoeken. Wel contact houden via msn/sms/hyves?




Vreemd ventje...
__________________
Make that the cat wise
Met citaat reageren
Oud 05-11-2008, 21:46
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Het is misschien een beetje een inkoppertje, maar was die jongen soms Armoed van hierboven?
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2008, 22:18
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
@ Armoed: je schrijfstijl is echt meesterlijk. De slordigheid stoorde me niet eens echt meer. Helaas ken ik dat soort meisjes maar al te goed: er is een (rebound-)tijd geweest dat ik ze 'schattig' vond en dacht dat hun inhoud zich later wel aan me zou tonen...
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 07-11-2008, 18:13
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
@ Armoed: je schrijfstijl is echt meesterlijk.
Thank you.

Citaat:
en dacht dat hun inhoud zich later wel aan me zou tonen...


Citaat:
Het is misschien een beetje een inkoppertje,
Ja.

Citaat:
maar was die jongen soms Armoed van hierboven?
Nee.

Citaat:
alweer onder op de trein gesprongen zijn
Voor, niet onder.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 13-11-2008, 19:23
Verwijderd
Een meisje dat aan het einde van het tweede afspraakje (net nadat je gezegd hebt dat je nog wel eens wat wil gaan drinken), op het moment dat de bus er nét aankomt, vertelt dat ze al een kind heeft en vervolgens meteen de bus instapt...

Dat derde afspraakje is er nog niet gekomen
Met citaat reageren
Oud 14-11-2008, 09:00
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik had een keer een (blind) date met een jongen die uit het westen kwam. Hij kwam naar mij toe. Eén van de eerste dingen die hij zei was dat hij het gevoel had dat hij in het buitenland was, want iedereen praatte zo raar. Terwijl ik gewoon in een stad woon, en niet in een dorp waar mensen dialect spreken! Doe even normaal zeg
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 14-11-2008, 15:46
Verwijderd
er bestaat zoiets als een stedelijk dialect he..
Met citaat reageren
Oud 15-11-2008, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Ik had een keer een (blind) date met een jongen die uit het westen kwam. Hij kwam naar mij toe. Eén van de eerste dingen die hij zei was dat hij het gevoel had dat hij in het buitenland was, want iedereen praatte zo raar. Terwijl ik gewoon in een stad woon, en niet in een dorp waar mensen dialect spreken! Doe even normaal zeg
Of als je al half naakt op elkaar ligt en ze dan bekend maakt dat ze zwanger is...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2008, 08:56
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
er bestaat zoiets als een stedelijk dialect he..
Het lag ook erg aan de manier waarop hij het zei. Bah elitair enzo.

Citaat:
Of als je al half naakt op elkaar ligt en ze dan bekend maakt dat ze zwanger is...
Dan kan ze het in ieder geval niet meer van jou worden
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 18-11-2008, 15:13
Verwijderd
ik moet even reageren op de FUCKING KRULLEVAAR!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2008, 11:34
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ik moet even reageren op de fucking krullevaar!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 22-11-2008, 09:33
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Ik zal een dateverhaal quoten dat ik een (hele lange tijd) terug geschreven heb:
Ugh die quasi grappige populaire schrijfstijl is echt pathetisch, om nog maar niet te spreken over je misplaatste arrogantie en wanhopige pogingen om een nietszeggend kippetje te scoren.
__________________
tirade

Laatst gewijzigd op 22-11-2008 om 09:40.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2008, 15:35
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Dát is pas pathetisch.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 22-11-2008, 22:40
Verwijderd
Toen ik 15 was, was er een jongen uit een klas hoger die me leuk vond en toen stuurde hij een vriend op me af om te vragen of ik mee wilde naar de kermis.

Ehm, nee, vraag het zelf maar.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2008, 22:46
==mii_girlii==
Avatar van ==mii_girlii==
==mii_girlii== is offline
wat bdoel je eigelijk met remspoor?
__________________
Voor de een aardig, voor de ander een bitch.Voor de 1 gul, voor de ander gierig. Voor de 1 een hoer voor de ander een non.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2008, 23:20
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vraag maar aan je vader
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 23-11-2008, 04:16
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Ik snap wat Armoed bedoelt. In het dorp waar ik oorspronkelijk vandaan kom, drukken mensen bewust niet op het knopje als ze uit de bus willen stappen. Het staat namelijk niet cool om te snel op het knopje te drukken, dat betekent dat je teveel bezig bent met het wanneer uit te stappen, en te weinig met kletsen met je buurvrouw, sms-en of iets dergelijks. Ze wachten gewoon tot er iemand anders op het knopje drukt. En als dat niet gebeurt drukken ze pas op het allerlaatste moment.

Hoe ik dat zo goed weet? Omdat ik daar opgegroeid ben en de jongerencultuur daar goed ken. En ik woon er allang niet meer omdat ik het strontvervelend vond. Ik druk gewoon op het knopje als ik daar aan denk, niet pas als het 'cool' overkomt.
__________________
没有什么不能够面对!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2008, 03:58
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
De jongen die aan het einde van de eerste date zegt (nadat ik hem gevraagd heb wat hij verder die week van plan is) "oh, vrijdag verhuis ik naar Canada".

Tweede date is er dus nooit gekomen...
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 24-11-2008, 11:52
Verwijderd
Citaat:
De jongen die aan het einde van de eerste date zegt (nadat ik hem gevraagd heb wat hij verder die week van plan is) "oh, vrijdag verhuis ik naar Canada".

Tweede date is er dus nooit gekomen...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 08:50
Verwijderd
Citaat:
De jongen die aan het einde van de eerste date zegt (nadat ik hem gevraagd heb wat hij verder die week van plan is) "oh, vrijdag verhuis ik naar Canada".

Tweede date is er dus nooit gekomen...
wat een held
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Niemand houd van mij
Supersuri
78 17-08-2007 18:07
Seksualiteit Sekshoroscopen!
Elister
81 14-07-2004 16:27
Liefde & Relatie How about roken en je relatie?
Gerard SnEl
57 13-03-2003 14:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08.